Kan alleen Twisted Sister vindenquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:54 schreef Burnett het volgende:
Metallica speelde in1984 in Friesland. Welke andere grote band trad die dag ook op?
Mijn excuses..quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Haha, lees de OP even door als je mee wilt doen.
In Zweden...quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mijn excuses..
Wel weer iets geleerd overigens.. nooit geweten dat de bassist van Metallica in 1986 door een ongeval met de tourbus om het leven kwam
quote:In 1986, after the death of Metallica bassist Cliff Burton, school friend Kirk Hammett encouragedto audition for Metallica as Burton's successor. In Metallica's Behind the Music,
said that he jokingly asked the others if they wanted to "jam on some Isley Brothers tunes" during the audition, a reference to his little experience of the thrash metal scene. James Hetfield remarked that
was not awarded the job because "he was too good" and "should do his own thing."
would later admit that he wouldn't have fit in with the band and "would've looked like a freak".
also dismissed Hetfield's comment that the bass player was "too good" for Metallica, remarking: "James was just being nice. He thought I was a weirdo."
Sinds ik weet dat Rick James begin jaren 80 aan het daten was met Linda Blair uit The Exorcist, luister ik toch heel anders naar Superfreak.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:34 schreef cafca het volgende:
Ik ken alleen Rick James
sorry voor het spoilen van een mooie vervolgvraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |