Motorola.quote:Op maandag 6 april 2015 12:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn huisgenoot had 3 weken geleden een Galaxy S5 gekocht. En nu vorige week via tweakers een S6 Edge gewonnen.
En ik zit nog steeds met die kuthuawei en weet echt niet wat ik nu zou moeten kopen
En dan de broekzak aan de voorkant. Niet in de kontzakquote:Op maandag 6 april 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Iphone 4s
Ik snap ook niet dat mensen dat ding in een kontzak of borstzak stoppen. Alleen als ik geen tas bij me heb, gaat ie in m'n broekzak. Als dat past.
Hoe gaat het met je zoektocht naar een rijke kerel?quote:Op maandag 6 april 2015 12:40 schreef Samzz het volgende:
Ik wil de nieuwste Note. Geen geld voor de nieuwste Note.
Bovenstaande is geen antwoord daarop?quote:Op maandag 6 april 2015 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zoektocht naar een rijke kerel?
Geen idee dus, vrouw na mij kwam ermee aanzetten.quote:Op maandag 6 april 2015 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Hoe laat je in godsnaam je telefoon in de wc vallen?
Was het nog een nieuwequote:Op maandag 6 april 2015 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee dus, vrouw na mij kwam ermee aanzetten.
gok doordat hij niet goed in m'n zak zat, bij een draai eruit is gevallen ofzo
Baal er flink van
Drankorgeltjequote:Op maandag 6 april 2015 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee dus, vrouw na mij kwam ermee aanzetten.
gok doordat hij niet goed in m'n zak zat, bij een draai eruit is gevallen ofzo
Baal er flink van
Staat hoog op de lijst ja, maar die batterij...quote:
Stuff happens, en 1,5 jaar is antiek in mobiellandquote:
Nee, het kan best zijn dat de kerel in kwestie je niet direct overlaadt met cadeaus.quote:
Wil je vrouwen voortaan niet meer demotiveren om voorover te bukkenquote:Op maandag 6 april 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is altijd omdat ze hun telefoon in de kontzak doen.
Ik zag vorige week een chick dr mobiel in een borstzak in dr jas stoppen om vervolgens doodleuk voorover te bukken om dr fiets los te maken, mobiel stuk. Echt, hoe leeg is je brein dan?. Ze kon mijn lachen niet waarderen
.
Als je het daarvan moet hebbenquote:Op maandag 6 april 2015 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wil je vrouwen voortaan niet meer demotiveren om voorover te bukken
das toch een windowsfoon?quote:Op maandag 6 april 2015 13:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stuff happens, en 1,5 jaar is antiek in mobielland.
Toch zonde natuurlijk, zou een Lumia 5xx kopen ofzo, lekker goedkoop en toch prima.
Ja, werkt prima en vooor 75 euro kan je er nog eens 1 stukmakenquote:Op maandag 6 april 2015 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
das toch een windowsfoon?
gebruik nu wel even die ik van t werk heb gekregen, heb ik wat tijd om erover na te denken
CL, nog interesse in een foto van mijn gehavende vinger?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 6 april 2015 13:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
CL, nog interesse in een foto van mijn gehavende vinger?
Ik sneed komkommerplakjes met een schaaf. En een vingerplakjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 6 april 2015 13:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik sneed komkommerplakjes met een schaaf. En een vingerplakje
WAARSCHUWING: Potentieel ranzige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja he, vind ik ookquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 14:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets had ik enige tijd terug toen ik plakjes kaas wilde schaven
Dat dusquote:Op maandag 6 april 2015 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]Nasty he?
Ik ben wel erg blij dat dit echt een vlijmscherp mes was. Clean cut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |