Nou ja, ze heeft wel even een "standje"gekregen, maar meer ook niet neequote:Op maandag 6 april 2015 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, toch maar geld van het plebs he.
Godskolerequote:Op maandag 6 april 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn gedachte, maar ja, ze krijgen toch wel een nieuwe op het werk, dus waarom voorzichtig doen?.
We hebben er 1 die 2 dagen een iPhone kreeg nadat ze hem in de WC had laten vallen, 1 keer raden wat er met het leentoestel is gebeurd? 2 keer 550 euro weg. ik had dr ontslagen denk ik.
Zo kan het ook ja. Mijn vader kreeg wel een telefoon van de baas met de melding dat als ie kapot ging hij één keer een nieuwe zou krijgen, daarna was het over. Vind ik heel normaal.quote:Op maandag 6 april 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:
Ik kreeg een sim-kaart van de baas. "Telefoon regel je zelf maar."
Flutbedrijfquote:Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft wel even een "standje"gekregen, maar meer ook niet nee.
Geld is er wel genoeg opzich, maar ze vinden het toch niet echt leuk, maar ja... ze krijgt toch weer een nieuwe.
Ik adviseer een Nokia 3310.quote:Op maandag 6 april 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, ze heeft wel even een "standje"gekregen, maar meer ook niet nee.
Geld is er wel genoeg opzich, maar ze vinden het toch niet echt leuk, maar ja... ze krijgt toch weer een nieuwe.
Ik heb een flitsende iPhone 4!quote:Op maandag 6 april 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook een iPhone 6 van de zaak, maar mijn toestellen komen altijd krasloos terug, dus ik krijg elke 2 jaar gewoon ook een nieuwe, want de mijne kan nog ingezet worden.
Ik denk niet dat ze dat ueberhaupt als telefoon herkennenquote:
Motorola.quote:Op maandag 6 april 2015 12:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn huisgenoot had 3 weken geleden een Galaxy S5 gekocht. En nu vorige week via tweakers een S6 Edge gewonnen.
En ik zit nog steeds met die kuthuawei en weet echt niet wat ik nu zou moeten kopen
En dan de broekzak aan de voorkant. Niet in de kontzakquote:Op maandag 6 april 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Iphone 4s
Ik snap ook niet dat mensen dat ding in een kontzak of borstzak stoppen. Alleen als ik geen tas bij me heb, gaat ie in m'n broekzak. Als dat past.
Hoe gaat het met je zoektocht naar een rijke kerel?quote:Op maandag 6 april 2015 12:40 schreef Samzz het volgende:
Ik wil de nieuwste Note. Geen geld voor de nieuwste Note.
Bovenstaande is geen antwoord daarop?quote:Op maandag 6 april 2015 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zoektocht naar een rijke kerel?
Geen idee dus, vrouw na mij kwam ermee aanzetten.quote:Op maandag 6 april 2015 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Hoe laat je in godsnaam je telefoon in de wc vallen?
Was het nog een nieuwequote:Op maandag 6 april 2015 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee dus, vrouw na mij kwam ermee aanzetten.
gok doordat hij niet goed in m'n zak zat, bij een draai eruit is gevallen ofzo
Baal er flink van
Drankorgeltjequote:Op maandag 6 april 2015 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee dus, vrouw na mij kwam ermee aanzetten.
gok doordat hij niet goed in m'n zak zat, bij een draai eruit is gevallen ofzo
Baal er flink van
Staat hoog op de lijst ja, maar die batterij...quote:
Stuff happens, en 1,5 jaar is antiek in mobiellandquote:
Nee, het kan best zijn dat de kerel in kwestie je niet direct overlaadt met cadeaus.quote:
Wil je vrouwen voortaan niet meer demotiveren om voorover te bukkenquote:Op maandag 6 april 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is altijd omdat ze hun telefoon in de kontzak doen.
Ik zag vorige week een chick dr mobiel in een borstzak in dr jas stoppen om vervolgens doodleuk voorover te bukken om dr fiets los te maken, mobiel stuk. Echt, hoe leeg is je brein dan?. Ze kon mijn lachen niet waarderen
.
Als je het daarvan moet hebbenquote:Op maandag 6 april 2015 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wil je vrouwen voortaan niet meer demotiveren om voorover te bukken
das toch een windowsfoon?quote:Op maandag 6 april 2015 13:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stuff happens, en 1,5 jaar is antiek in mobielland.
Toch zonde natuurlijk, zou een Lumia 5xx kopen ofzo, lekker goedkoop en toch prima.
Ja, werkt prima en vooor 75 euro kan je er nog eens 1 stukmakenquote:Op maandag 6 april 2015 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
das toch een windowsfoon?
gebruik nu wel even die ik van t werk heb gekregen, heb ik wat tijd om erover na te denken
CL, nog interesse in een foto van mijn gehavende vinger?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 6 april 2015 13:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
CL, nog interesse in een foto van mijn gehavende vinger?
Ik sneed komkommerplakjes met een schaaf. En een vingerplakjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 6 april 2015 13:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik sneed komkommerplakjes met een schaaf. En een vingerplakje
WAARSCHUWING: Potentieel ranzige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja he, vind ik ookquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 14:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets had ik enige tijd terug toen ik plakjes kaas wilde schaven
Dat dusquote:Op maandag 6 april 2015 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]Nasty he?
Ik ben wel erg blij dat dit echt een vlijmscherp mes was. Clean cut
Ik ben wel echt lichamelijk aan het kneuzen de laatste 3 maanden jaquote:
Haal je morgen even een adaptertje bij een telecomzaakquote:Op maandag 6 april 2015 15:20 schreef Cue_ het volgende:
Kut werkmobiel heeft nano sim,en mm privé micro.gedoe...
adapter?quote:Op maandag 6 april 2015 15:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Haal je morgen even een adaptertje bij een telecomzaak
Of ze knippen hem even op maat. En als dat niet kan dan i.d.d. een nieuwe SIM maar dat zijn de kosten nu ook weer niet.quote:Op maandag 6 april 2015 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
adapter?
ik zou dan nieuwe sim moeten halen
Heb ik van normaal naar micro ook zelf gedaan, werkt al ruim 1 jaar goedquote:Op maandag 6 april 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat knippen kan je ook prima zelf, youtubefilms genoeg ervoor.
Zij jou ook.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef DrMarten het volgende:
Zo, rondje auto en meubelzaken weer gehad. Enorm de 2e paasdagburger uitgehangen vandaag
quote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef DrMarten het volgende:
Zo, rondje auto en meubelzaken weer gehad. Enorm de 2e paasdagburger uitgehangen vandaag
Hier net lekker even zon. Nu niet meerquote:
Het idee was om even 1 auto te bekijken. Op de heenweg even omgereden via een meubelzaak waar ik al een hele tijd even wilde kijken, en vervolgens stop je op de terugweg bij iedere garage waar je langs komtquote:
Bij mij vanaf ongeveer 11 uur tot 18:00 uur.quote:Op maandag 6 april 2015 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier net lekker even zon. Nu niet meer
Hier zon met een stevig briesje, heerlijk zeilweerquote:Op maandag 6 april 2015 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Hier net lekker even zon. Nu niet meer
Jammer wat betreft de autoquote:Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het idee was om even 1 auto te bekijken. Op de heenweg even omgereden via een meubelzaak waar ik al een hele tijd even wilde kijken, en vervolgens stop je op de terugweg bij iedere garage waar je langs komt
De IKEA wel links laten liggen
Ow en de auto waarvoor ik op pad ging was al verkocht
KAK!!quote:Op maandag 6 april 2015 18:01 schreef Juup© het volgende:
Wat een leven heb ik, lekker in de zonneschijn zitten met een biertje en lekkere muziek op de achtergrond![]()
Heb ik wel verdiend vind ik
Dat is kak i.d.d.quote:Op maandag 6 april 2015 18:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
KAK!!
Nu bedenk ik me dat ik vergeten ben bier te halen
quote:Op maandag 6 april 2015 17:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij mij vanaf ongeveer 11 uur tot 18:00 uur.
quote:Op maandag 6 april 2015 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier zon met een stevig briesje, heerlijk zeilweer
Morgen weer een kans...quote:
Ik hoop het echt. Mijn batterijtje is inmiddels wel echt leegquote:Op maandag 6 april 2015 18:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
En de komende dagen ook als ik het goed gezien heb
quote:Op maandag 6 april 2015 18:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Mijn batterijtje is inmiddels wel echt leeg
Ik zeg te vaak 'echt' he?quote:
Ja, echt...quote:Op maandag 6 april 2015 18:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt waar? Was mij echt nog niet opgevallen
quote:Op maandag 6 april 2015 19:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij zon nodig om de batterij op te kunnen laden dan?
Ga je weer.quote:Op maandag 6 april 2015 19:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan heel slecht tegen de winter en tegen kou
Iedereen hoor. Sommigen alleen wat meer dan anderen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij zon nodig om de batterij op te kunnen laden dan?
Ik niet gelukkig, ik kan niet goed tegen temperaturen hoger dan 21 graden Celsius.quote:Op maandag 6 april 2015 19:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt, ik heb genoeg aan de zonneschijn in de herfst en winter.quote:Op maandag 6 april 2015 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen hoor. Sommigen alleen wat meer dan anderen.
Stuk handiger in dit klimaat.quote:Op maandag 6 april 2015 19:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik niet gelukkig, ik kan niet goed tegen temperaturen hoger dan 21 graden Celsius.
Good for you, ik kan er ook niet zo goed tegen, net zoals MissMSX.quote:Op maandag 6 april 2015 19:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Klopt, ik heb genoeg aan de zonneschijn in de herfst en winter.
quote:Op maandag 6 april 2015 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Good for you, ik kan er ook niet zo goed tegen, net zoals MissMSX.
Shit loads aan koude landen in de top, en de warme landen die er tussen staan zijn depressieve hell holes om in te leven.
Dat. Brrrr.quote:Op maandag 6 april 2015 19:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen sowieso koukleumen is mijn ervaring (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk).quote:
Tis slechts een lijstje hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 19:13 schreef Juup© het volgende:
[..]Dat is wel erg zwartgallig wat betreft de zelfmoorden.
Dan moet ik maar verhuizen denk ikquote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis slechts een lijstje hoor.Maar het is gewoon opvallend dat vrijwel alle koudere landen verder in principe goed scoren qua leefbaarheid, economisch niveau, gezondheidszorg en onderwijs en zo.
Talquote:
Sinds mijn eerste zwangerschap heb ik geen trui meer aangehad. Ik loop alleen in tshirt met korte mouwen of een blouse met lange. Maar toch vind ik het maar niets. Hoe minder kleding hoe beter!quote:Op maandag 6 april 2015 19:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen sowieso koukleumen is mijn ervaring (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk).
quote:Op maandag 6 april 2015 19:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Sinds mijn eerste zwangerschap heb ik geen trui meer aangehad. Ik loop alleen in tshirt met korte mouwen of een blouse met lange. Maar toch vind ik het maar niets. Hoe minder kleding hoe beter!
Not mequote:Op maandag 6 april 2015 19:49 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat de meeste mensen morgen weer moeten werken
Geen idee, ken je pub niet, maar denk dat het bij mij wel druk zal zijnquote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik nu naar een pub ga zal er denk ik niet veel te beleven zijn.
Trafalgar Pub of O'Sheas Irish Pubquote:Op maandag 6 april 2015 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ken je pub niet, maar denk dat het bij mij wel druk zal zijn.
Ik ben wel eens in de 2de geweestquote:
Dat laatste zal best welquote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de 2de geweest.
Maar ja, geen idee of Eindhoven ook druk is, Amsterdam wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |