Zieke combi wel. Allemaal goeie odds, behalve Wolfsburgquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:01 schreef Toto69 het volgende:
hoffenheim - monchengladbach na 30 minuten over 2.5 al gelukt. BTS Arsenal - Liverpool ook binnen.
nu nog: lazio, psv, wolfsburg en bayern.
Ja, funbetje voor de duidelijkheid. dus geen 50 euro op ingezet hoorquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zieke combi wel. Allemaal goeie odds, behalve Wolfsburg
Als ik Wolfsburg kijk zullen ze wel verliezen, sorry maatquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:01 schreef Toto69 het volgende:
hoffenheim - monchengladbach na 30 minuten over 2.5 al gelukt. BTS Arsenal - Liverpool ook binnen.
nu nog: lazio, psv, wolfsburg en bayern.
Ben net begonnen met kijken, tot nu toe weinig over te zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik Wolfsburg kijk zullen ze wel verliezen, sorry maat
Had Pax al Bayern/PSV getipt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, funbetje voor de duidelijkheid. dus geen 50 euro op ingezet hoor
Geen ribery, robben, en alabaquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bayern nog aan het stijgen ook koekoek
Hoezo dan niet first half over 2.5quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:04 schreef Toto69 het volgende:
Zieke value op Hoffenheim - Monchengladbach over 2.5 wel, 1.85 of zo dacht ik. Terwijl je gewoon vooraf al wist dat dat met de 1e helft al minstens 3 goals zou opleveren.
achterafquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:04 schreef Toto69 het volgende:
Zieke value op Hoffenheim - Monchengladbach over 2.5 wel, 1.85 of zo dacht ik. Terwijl je gewoon vooraf al wist dat dat met de 1e helft al minstens 3 goals zou opleveren.
Te riskantquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo dan niet first half over 2.5
Nee, Hoffenheim durf ik bijna iedere wedstrijd wel over 2.5 Die scoren veel en krijgen veel tegen.quote:
Mwah. Duitse ploegen weet je het nooit hoor. Wolfsburg helemaal, was zo slecht ook vorige speelrondequote:Op zaterdag 4 april 2015 16:04 schreef Toto69 het volgende:
3 van de laatste 5 underquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, Hoffenheim durf ik bijna iedere wedstrijd wel over 2.5 Die scoren veel en krijgen veel tegen.
Wolfsburg wordt nog wel lastig ja, Lazio is ook nog niet zekerquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Duitse ploegen weet je het nooit hoor. Wolfsburg helemaal, was zo slecht ook vorige speelronde
Zou eerder op Feyenoord zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |