Denk dat je je vergist hebt, ik zat net in de douche dusquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:16 schreef Etsu het volgende:
Hoi.
Ik zag in de trein een knappe jongen en ik wilde ter plekke zijn kleren afscheuren en hem doen.
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
JR is weer op dreef in het premier league topic met slechte grappen
dat doet ik toch maar zelden op FOK!quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag het jaach moet hij weten dat hij nergens meer serieus wordt genomen
Ik had je geslagenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:16 schreef Etsu het volgende:
Hoi.
Ik zag in de trein een knappe jongen en ik wilde ter plekke zijn kleren afscheuren en hem doen.
Alleen maar geslagen als iemand je kleren van je lichaam afscheurtquote:
Dom dat je niet all-in ging op arsenal -1quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
Oooooeh ik heb nog 25 euro om te verwedden
Hij zou niet verder komen dan me vastpakkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen maar geslagen als iemand je kleren van je lichaam afscheurt
achteraf is altijd makkelijker pratenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dom dat je niet all-in ging op arsenal -1
dat kloptquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
achteraf is altijd makkelijker praten
Uhhhh, volgens mij ben jij lelijk, dus nee.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je je vergist hebt, ik zat net in de douche dusmaar gebeurt wel vaker de laatste tijd
Doe normaal debielquote:
Ik hoek je zo neer met mijn 1,97.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zou niet verder komen dan me vastpakken
Je handen komen nooit zo laag bonenstaakquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhhhh, volgens mij ben jij lelijk, dus nee.
[..]
Doe normaal debiel
[..]
Ik hoek je zo neer met mijn 1,97.
Gast ik hoef maar een klein stootje te geven met mn knie en je ligt plat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je handen komen nooit zo laag bonenstaak
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast ik hoef maar een klein stootje te geven met mn knie en je ligt plat.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast ik hoef maar een klein stootje te geven met mn knie en je ligt plat.
Wowquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhhhh, volgens mij ben jij lelijk, dus nee.
[..]
Doe normaal debiel
[..]
Ik hoek je zo neer met mijn 1,97.
Lazio doet het ook goed he. de Vrij gewoon CL spelen volgend jaarquote:
inter en ac 9&10quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lazio doet het ook goed he. de Vrij gewoon CL spelen volgend jaar
Goed dat je weg bent geweest ff. Doe ik vanavond ook. Ik moet echt even wat leuks te doen hebben gewoonquote:
Hebben ook zulke kutspelers tegenwoordig, vooral Interquote:
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed dat je weg bent geweest ff. Doe ik vanavond ook. Ik moet echt even wat leuks te doen hebben gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |