quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:09 schreef Mani89 het volgende:
GUAPPADOABOAPQABQAWEI{)WEIHWE)IWSEKBSEOWIRBER)NIEDR)NINERNERernerwegweg
Speel nou eens mijn request, van een uur geleden.quote:
Koop een wasmachine voor m'n moederquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Goed nummer Hork.
Zorg altijd goed voor je moeder.
Goed zo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Koop een wasmachine voor m'n moeder
Dat zou je wel willen, dan had je nog een kut HIHAHOquote:
Oh, dan schrijf ik het wat duidelijk op:quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dan schrijf ik het wat duidelijk op:
Fresku>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Polska
Ik haat muzuek.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen, dan had je nog een kut HIHAHO
Dit kun je op 2 manieren opvattenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo mag iedereen in Nederland zijn mening hebben, Polska gaat tenminste internationaal.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dan schrijf ik het wat duidelijk op:
Fresku>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Polska
quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
Hey SpecSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
NWS / [SC] Pizza ala timmmmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles, vooral dingen die dodelijk zijn.quote:
De Toppers gingen ook naar het ESF, dat zegt niets.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo mag iedereen in Nederland zijn mening hebben, Polska gaat tenminste internationaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |