Je poes gedraagt zich al als een echte FOK!ker.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn poes heeft restjes macaroni uit de pan zitten vreten...
Ik weet niet zo goed wat je bewoog dit aan mij te vertellen, maar oke fijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn poes heeft restjes macaroni uit de pan zitten vreten...
Weet ik ook niet, aangezien JR weer terug is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je bewoog dit aan mij te vertellen, maar oke fijn.
Tevens: pics van je poes.
Ik wil het niet eens zienquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
Ik geef rené gelijk. Exodus is een kut film.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
Exodus is een goed nummer van Bob Marleyquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Exodus is een goed nummer van Bob Marley
Mijn muziek smaak is meer dan perfectquote:
Muzieksmaak is subjectief en derhalve eindigt dit altijd in een eindeloze discussie.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn muziek smaak is meer dan perfect. Neem maar van mij aan dat Exodus een goed nummer is!
Ik heb altijd gelijk! Einde discussie.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Muzieksmaak is subjectief en derhalve eindigt dit altijd in een eindeloze discussie.
Dit soort dingen kan je zeggen tegen je vrouw. Op een forum is het pretty kansloos.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk! Einde discussie.
Ik heb geen vrouw, ik heb een vriendin. Trouwen doe ik niet aan. Dat is kansloos!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit soort dingen kan je zeggen tegen je vrouw. Op een forum is het pretty kansloos.
Puur ceremonieel inderdaad maar toch lijkt het mij wel wat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw, ik heb een vriendin. Trouwen doe ik niet aan. Dat is kansloos!
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw, ik heb een vriendin. Trouwen doe ik niet aan. Dat is kansloos!
Wat lijkt je er leuk aan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Puur ceremonieel inderdaad maar toch lijkt het mij wel wat.
Weet niet man. Is toch het streven van een relatie. Het eindpunt, het eindlevel.quote:
Wat heb je eraan? Dag vol poppenkast. Dag in de schijnwerpers? Pleur op! Moet ik allemaal niks van weten. Stelletjes die trouwen scheiden ook weer in veel gevallen en dan heb je nog meer ellendequote:
quote:
Gewoon de trouwdag overslaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]Dat schijnt 9 van de 10 keer zo keihard tegen te vallen
. Pas getrouwde stellen met plannen voor de huwelijksnacht die TE bezopen of TE moe zijn
.
Ik heb een samenlevingscontract, dat ondertekenen vond ik al vermoeiend.quote:
Wat houdt dat verder allemaal in dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een samenlevingscontract, dat ondertekenen vond ik al vermoeiend.
Stelt geen kut voorquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat houdt dat verder allemaal in dan?
Eerlijke verdeling van alle kosten die je hebt bij het samenwonen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat houdt dat verder allemaal in dan?
Het is gewoon geregistreerde partners lightquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerlijke verdeling van alle kosten die je hebt bij het samenwonen.
Verdelingen van de bezittingen wanneer je uit elkaar gaat.
En wanneer je partner komt te overlijden dat jij je gemeenschappelijke bezittingen mag behouden in plaats dat je vervelende vette dikke varken alias je schoonmoeder alles op komt eisen.
Klopt. Vrijwel hetzelfdequote:Op vrijdag 3 april 2015 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is gewoon geregistreerde partners light
Heb jij je kind al erkend?quote:
Zoals een goede pub waar je je kan verschuilen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sommige zaken zijn wel handig daarin wanneer je gaat samenwonen.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 4 april 2015 09:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals een goede pub waar je je kan verschuilen.
Dankjewel Knut. Ik ga nu een biertje untappenquote:
Oke, voor mij is een biertje op dit tijdstip echt te vroeg..quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Dankjewel Knut. Ik ga nu een biertje untappen
Het is al elf uur natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke, voor mij is een biertje op dit tijdstip echt te vroeg..
Het is hier al elf natuurlijk. Buiten dat moet ik even de kater kwijtraken. Gister goed zat geworden met een werkuitjequote:Op zaterdag 4 april 2015 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke, voor mij is een biertje op dit tijdstip echt te vroeg..
Het is geen Japan maar opzich wel mooi ja.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is al elf uur natuurlijk.
[..]
Het is hier al elf natuurlijk. Buiten dat moet ik even de kater kwijtraken. Gister goed zat geworden met een werkuitje
Ik vind het prima. Maar dat moet Utrecht niet aanzetten om volgende week in Den Haag te knallen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk ragt Ajax dat stelletje droevige figuren uit Utrecht met 1-6 af
Lekker man, niets mis mee.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb net Prostitutie 3 dagen gratis door nieuwe president Nigeria via #ADnl gelezen. http://s.ad.nl/3943974
Ik heb net Bij AFC Ajax NV zijn ze totaal contactgestoord en zwaar autistisch via #ADnl gelezen. http://s.ad.nl/3944382quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk ragt Ajax dat stelletje droevige figuren uit Utrecht met 1-6 af
Snap de link met autisme niet zo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb net Bij AFC Ajax NV zijn ze totaal contactgestoord en zwaar autistisch via #ADnl gelezen. http://s.ad.nl/3944382
nee sorryquote:Op zaterdag 4 april 2015 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
zijn jullie ook al zo zenuwachtig voor topic 4045?
toen ik nog naar ajax ging elke zondag tochquote:Op zaterdag 4 april 2015 10:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Ooit weleens ontbeten met bier om half 9 ofzo. Gadver, dat ging gewoon echt te ver
Denk het gebrek aan inlevingsvermogenquote:Op zaterdag 4 april 2015 11:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Snap de link met autisme niet zo.
hoi knutquote:Op zaterdag 4 april 2015 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk het gebrek aan inlevingsvermogen
https://www.youtube.com/channel/UChmUOMglqX0PTMTrohBZ5Qwquote:Op zaterdag 4 april 2015 11:54 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_shepherd_s_pie.html
die may heeft echt geen reet te doen he zonder tg ;')
Ik maak mij niet druk om degradatieduels.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:35 schreef hafcfan het volgende:
Al zenuwachtig voor de kraker Dordt-Hafc
Is het enige in Nederland waar nog wat op het spel staat en dus genot.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik maak mij niet druk om degradatieduels.
je speelt vals door al lege flesjes erbij te zetten.quote:
Die horen er niet bijquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je speelt vals door al lege flesjes erbij te zetten.
tof ga je heenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen IJsselmeervogels - Spakenburg. Genot.
Ben er vier of vijf jaar geleden naartoe geweest toen ik nog in Spakenburg woonde. Het hele dorp liep uit om die clash mee te maken, was schitterend om te zien hoe erg die confrontatie leeftquote:
Hij heeft ook een serie waarin hij met zo'n andere gast alleen maar zuipt. May and oz drink ofzo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:57 schreef Smoofie het volgende:
Wel grappig dat hij ook hier wijn drinkt tijdens het koken. Jaren geleden zei hij dat hij altijd drobken wordt tijdens het koken
Saind rip.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:07 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een serie waarin hij met zo'n andere gast alleen maar zuipt. May and oz drink ofzo.
Saind is fan
Waarom?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:10 schreef Buitendam het volgende:
Vandaag mijn pc verkocht. Een droevige dag.
En nu op de laptop?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stond stof te happen, maar was wel een prima systeem. Nog 550,- voor gevangen.
Ik ga Vitesse - Groningen kijken, heb geen Sport 1.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker!
Nu genieten van Dortmund - Bayern
Bakje kibbeling erbij
Jammerquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga Vitesse - Groningen kijken, heb geen Sport 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |