Je poes gedraagt zich al als een echte FOK!ker.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn poes heeft restjes macaroni uit de pan zitten vreten...
Ik weet niet zo goed wat je bewoog dit aan mij te vertellen, maar oke fijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn poes heeft restjes macaroni uit de pan zitten vreten...
Weet ik ook niet, aangezien JR weer terug is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je bewoog dit aan mij te vertellen, maar oke fijn.
Tevens: pics van je poes.
Ik wil het niet eens zienquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
Ik geef rené gelijk. Exodus is een kut film.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
Exodus is een goed nummer van Bob Marleyquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Exodus is een goed nummer van Bob Marley
Mijn muziek smaak is meer dan perfectquote:
Muzieksmaak is subjectief en derhalve eindigt dit altijd in een eindeloze discussie.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn muziek smaak is meer dan perfect. Neem maar van mij aan dat Exodus een goed nummer is!
Ik heb altijd gelijk! Einde discussie.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Muzieksmaak is subjectief en derhalve eindigt dit altijd in een eindeloze discussie.
Dit soort dingen kan je zeggen tegen je vrouw. Op een forum is het pretty kansloos.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk! Einde discussie.
Ik heb geen vrouw, ik heb een vriendin. Trouwen doe ik niet aan. Dat is kansloos!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit soort dingen kan je zeggen tegen je vrouw. Op een forum is het pretty kansloos.
Puur ceremonieel inderdaad maar toch lijkt het mij wel wat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw, ik heb een vriendin. Trouwen doe ik niet aan. Dat is kansloos!
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw, ik heb een vriendin. Trouwen doe ik niet aan. Dat is kansloos!
Wat lijkt je er leuk aan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Puur ceremonieel inderdaad maar toch lijkt het mij wel wat.
Weet niet man. Is toch het streven van een relatie. Het eindpunt, het eindlevel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |