Succes met zoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben ze jou er ook op gezet?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zulke lijstjes hebben ook nul waarde
Die 30cm klopt ook nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das toch de algemene stelregel van Fok?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik minder dan 1% van Fok ken
Ook geen behoefte om daar meer van te maken
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Succes met zoeken.
hahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
daarom parkeren Fokkers altijd zo dicht bij een muur, ze denken allemaal dat het 30 cm isquote:
Meisjes met karper kijken zekerquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga nog even wat anders doen.
Tot laters!
latersquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Tot laters!
Laters MMquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Tot laters!
Have fun en ik kijk uit naar je show!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Tot laters!
Ik zat gisteravond al op het randje, ik zeg niksquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:44 schreef xBubbles het volgende:
Mensen..ik ben niet echt boos hè, even serieus
Que?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond al op het randje, ik zeg niks
Ik herken er een paar, ik zie dat de chart niet up to date is en ik weet dat sommige users tegenwoordig andere namen hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik herken een paar namen op die chart, maar da's alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |