Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.

Als wij zomers met een groep op het terras zitten zijn er mensen die cola meedrinken met onze biertjes. Nu drink ik sowieso geen cola uit de fles, maar 10+ glazen per dag...quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vrienden gaven mij vroeger in de kroeg cola in hetzelfde tempo als waarin er rondjes bier werden uitgedeeld, dat ging niet helemaal goed

quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
suiker raken ze hoef bevangen van en dan is ook einde verhaal

Ik versta er ook niks van, maar ik kijk naar het filmpje.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:37 schreef MaryMouse het volgende: [..] Kan niet verstaan wat ie zegt
Nee in mijn geval is het redelijk simpel. Ik draai met SAMBc mengpaneel aansluiten, overige randapparatuur en draaien, alleen, heb nog even geen ruimte voor een opstelling voor een home-studio.

ik heb ze snel geleerd dat het voor mij water moet zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Als wij zomers met een groep op het terras zitten zijn er mensen die cola meedrinken met onze biertjes. Nu drink ik sowieso geen cola uit de fles, maar 10+ glazen per dag...

Als ik whiskey drink staat er altijd een blikje cola naastquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]Die snap ik ff niet? Ben je ook met cola gestopt tijdens die alcoholloze dagen?

Ahhhhh!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik whiskey drink staat er altijd een blikje cola naast
Voor de dorst, om mijn zoutjes mee weg te spoelen, en na een flinke slok whiskey een klein slokje cola tintelt zo lekker

Welke whiskey?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Voor de dorst, om mijn zoutjes mee weg te spoelen, en na een flinke slok whiskey een klein slokje cola tintelt zo lekker

oeh, tintelenquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:40 schreef D. het volgende:
[..]

Simpel beginnen MM.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik versta er ook niks van, maar ik kijk naar het filmpje.
Net alles zo gedaan, maar het werkte niet.
Zie ik net dat ik de laatste stap vergeten ben...

Niet nodig… iedereen weet wat ze betekenenquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:41 schreef D. het volgende:
Kan iemand TS even vertellen dat smileys in de TT niet werkt

Mijn paard heeft na de verhuizing bijna 48 uur non stop hooi staan eten en nu pas is ze verzadigd..quote:

Ja mijn cholesterol is een tikkie aan de hoge kant, net als mijn bloeddruk. Ik let er nu ook wat meer op.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is heel erg op suiker in producten gaan letten…
* Spezza19 laat nu een hoop dingen staan

En dat terwijl de Hertog jan in de aanbieding is deze weekquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:41 schreef ToT het volgende:
Ja ik ben de laatste tijd ook behoorlijk alcoholloos, maar dat met die 40 dagen doe ik gewoon niet aan. Als ik minder of stop, doe ik onder m'n eigen voorwaarden.

Mag best hoor, ik ben het gewendquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, zeg maar niks over je whiskey keuze

Eenschquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daar moet je cola bij gooien.
Hoe meer, hoe beter...

quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:42 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
En dat terwijl de Hertog jan in de aanbieding is deze week
heb gelijk 3 kratten gekocht:@

Erbij gooien doe ik al jaaaaaren niet meerquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe meer, hoe beter...

MM bedoelt dat dat spul niet te zuipen is!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Erbij gooien doe ik al jaaaaaren niet meer

cola doorgeven werkt ookquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? moet de Durex playgel gepakt worden?

Dat heb ik echt nooit begrepen...quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe meer, hoe beter...

Ja, dat snap ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
MM bedoelt dat dat spul niet te zuipen is!

en dat weet D. welquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]

Drink het dan gewoon niet als je het niet lekker vind, denk ik dan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]

Hoe ik het met mengpaneel en draaitafels ga regelen moet ik ook nog eerst ff uitvogelen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al succesvol gedraaid.
Zonder mic, is ook niet echt mijn ding...

Ach, ik ben bij Jack Daniels geweest en dat was wel gaaf.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]

De afgelopen jaren kreeg ik steeds allerlei bourbons op m'n verjaardag cadeau. "Ja je hield toch van whisky?"quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Drink het dan gewoon niet als je het niet lekker vind, denk ik dan.

quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
De afgelopen jaren kreeg ik steeds allerlei bourbons op m'n verjaardag cadeau. "Ja je hield toch van whisky?"

Ah cool!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, ik ben bij Jack Daniels geweest en dat was wel gaaf.
Tijdens de jaarlijkse BBQ wedstijden, The Jack.
300 BBQ Teams van over de hele wereld, was er om het NL te supporten.

Uiteindelijk moet het je PC in, in je zendprogje, that's all.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe ik het met mengpaneel en draaitafels ga regelen moet ik ook nog eerst ff uitvogelen.

quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
Muis Spezza bedankt voor de show en langzaam aan richting meurbaal vertrekt

Graag gedraaid weerquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:

Best fors...quote:

quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BBQ's met een mega TV er in, tegen de verveling...

Voor een keertje kan dat wel, maar iedere week is me wat te gortigquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Best fors...
Dat heb ik er niet voor over, gelukkig krijg ook ik altijd een paar flessen op mijn verjaardag..

Genoteerd moet daar ergens in de komende weken toch zijn..quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:46 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ook echt een aanrader, als je bij de Duitse grens woont!
¤7,50 en heerlijk zacht!
(Dit is een oude foto!3 jaar of zo.)

Ik ga morgen die kant op, maar laat dat staan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:46 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ook echt een aanrader, als je bij de Duitse grens woont!
¤7,50 en heerlijk zacht!
(Dit is een oude foto!3 jaar of zo.)

Slaap lekker schatjequote:Op vrijdag 3 april 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:

slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:

quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Genoteerd moet daar ergens in de komende weken toch zijn..
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga morgen die kant op, maar laat dat staan.
Kan wel wat meenemen voor je.
Ga wel in Enschede een Schotse whisky oppikken uit 1971...

Zelfde jaarquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
Wie was er eerder Stiltskin of Cranberries met Zombie…
Tering wat lijken die nummers op elkaar

Best wel, ja!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
Wie was er eerder Stiltskin of Cranberries met Zombie…
Tering wat lijken die nummers op elkaar

Geen idee waar je woont, maar ik geloof je...quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:49 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat er geen enkele FOK!ker is die dichter bij Duitsland woont dan ik!
Maar thx voor het aanbod!

We kregen vanmiddag weer braaf een SMS-jequote:Op vrijdag 3 april 2015 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Ik denk dat er geen enkele FOK!ker is die dichter bij Duitsland woont dan ik!
Maar thx voor het aanbod!
En@ die whisky!

Linger van Cranberriesquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Stiltskin is nog net te pruimen, de Cranberries niet

Whehehe inderdaad ja!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We kregen vanmiddag weer braaf een SMS-je
Wilkoomen in Deutschland

Ow ik vind Zombie juist gaver dan deze!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Stiltskin is nog net te pruimen, de Cranberries niet

dat is best tricky jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe inderdaad ja!
Vind je het gek dat mijn bel- en databundel er steeds doorheen vliegt?

Krijg ik ook altijd als ik naar de sauna gaquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We kregen vanmiddag weer braaf een SMS-je
Wilkoomen in Deutschland

Nee, dat beweer ik als ik nuchter ben ookquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
whiskey tast jouw muzieksmaak aan

Google kan mij niet duidelijk maken of het van elkaar gejat is…quote:

misschien hadden ze dezelfde inspiratiebronquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Google kan mij niet duidelijk maken of het van elkaar gejat is…

Ja ik zet de provider steeds vast, maar dan blijkt soms zo dat ik 3 dagen lang geen bereik heb gehad of zo. Komt er ineens een zwik appjes binnen!quote:

slechte whiskey misschien welquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
misschien hadden ze dezelfde inspiratiebron

quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic schuift een doosje strepsils de stream op

Volgens mij was het gisteren ook niet echt acousticquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met electronics dit keer, ben benieuwd...

uitstrijkje ???quote:

Geen kogelgaten in de muur?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier onder het raam werd net vet ruzie gemaakt en even later scheurden er wat auto's weg

Liggen er nog wat verdwaalde bijlen op straat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier onder het raam werd net vet ruzie gemaakt en even later scheurden er wat auto's weg

Ben Bob Marley vergeten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij was het gisteren ook niet echt acoustic

jij denkt dat ik durf te gaan kijken?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Liggen er nog wat verdwaalde bijlen op straat?

Tuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij denkt dat ik durf te gaan kijken?

Nou ik heb in Deventer gewoond en zoiets heeft daar wel eens kogelgaten opgeleverd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zit hier diep in de provincie, het is geen Amsterdam

quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Die is dood, hij heeft er vast niets van gemerkt

* Spezza19 voelt zich weer even tiener en maakt zich klaar om te gaan stappen op zaterdagavondquote:

Ik vrees van niet...quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je ook met een zanger die dat met een danseresje doet!

zo lang is dat toch niet geleden?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 voelt zich weer even tiener en maakt zich klaar om te gaan stappen op zaterdagavond

Zegquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo lang is dat toch niet geleden?

Ah, ich verstehe...quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel van "Die heb je ook van..." als in dat die ook bestaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |