SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie april:
20 April: Nominatie door paspoorthouders
21 april: Nominatie door bewoners
22 april: Entree 2 aspirantbewoners
26 april: Exit 1 aspirant bewoner
27 april: Exit 1 genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik snap mark echt niet niet, ik kan mij niet voorstellen dat de vrouwen in rijen achter hem aan liepen voor utopia, en nu willen de meiden hem , wil hij wachten op die lelijke zuipende tokkie vanes, ik snap dat echt nietA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
beetje zo'n tokkiestemquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Flow3r het volgende:
Misschien komt het door jullie, maar ik vind Larissa ineens een jongensstem hebben'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Had ze de hele tijd al hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Flow3r het volgende:
Misschien komt het door jullie, maar ik vind Larissa ineens een jongensstem hebben
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Komt wss doordat Mark een wijvenstem heeft.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Flow3r het volgende:
Misschien komt het door jullie, maar ik vind Larissa ineens een jongensstem hebbenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:10 schreef Flow3r het volgende:
Vanessa loopt thuis te ijsberen : ZWETSERT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht jij een en ander had verwijderd
SOONY![]()
Die gaat helemaal door het lint. Ik zou daar graag een vlieg aan de wand willen zijn op dit moment.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:10 schreef Flow3r het volgende:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
laat maar blijvenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind dr sympathieker overkomen dan welke inwoner dan ook.![]()
Wie zit daar steeds op de repeat knop te drukken
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
en zelf mag ze mag diana in de zk likken of zoquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
en IK MAOK HEM KAPOT... IK MAOK HEM KAPOTquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:10 schreef Flow3r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
kan in dit geval over zowel Mark als de hoer gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Welnee joh. Die heeft al lang 1 of andere vent aan de haak geslagen in de kroeg.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:10 schreef Flow3r het volgende:
![]()
die call-girl krijgt als betaling vrijkaartjes voor het volgende evenement en een slof zware van nelleIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Ik heb liever SL's dan dit live terugspoelen of doorspoelen wat ze doenquote:![]()
'k Krijg er haast een psychose van![]()
![]()
Niet!quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:12 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Welnee joh. Die heeft al lang 1 of andere vent aan de haak geslagen in de kroeg.![]()
Niemand wil haar nog, ze heeft alleen mark , en niet meer voor lang![]()
![]()
![]()
De fles heeft toch geen hummer hequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:12 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en IK MAOK HEM KAPOT... IK MAOK HEM KAPOT
![]()
![]()
![]()
![]()
kan in dit geval over zowel Mark als de hoer gaan![]()
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Maar dat is toch niet mintgroen?
( Ik ga wel morgen ff over aquaponics met Prisha babbelen )Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
+1quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:12 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik heb liever SL's dan dit live terugspoelen of doorspoelen wat ze doen![]()
'k Krijg er haast een psychose van![]()
Op dit tijdstip zal het wel een ligtaxi zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
De fles heeft toch geen hummer he
Nee,een Canto.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
De fles heeft toch geen hummer he
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:12 schreef Zeyina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eerder een opel kadet met spoilers denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
De fles heeft toch geen hummer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:15 schreef japie1971 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
[..]
eerder een opel kadet met spoiles denk ikEen Opel MantaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
Dat gaat dan nog ff duren voor ze er is.
Is dat degene die Joey nu advies staat te geven???quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Over kippenstront.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat degene die Joey nu advies staat te geven???“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goffer , echt TOP , je kunt merken dat LauB het tot in de puntjes heeft uitgewerktIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
We zien het allemaal verkeerdquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:16 schreef mootie het volgende:
Straks: Ja, Joey was echt superaardig in het echt.
Ja geen fiascoquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer , echt TOP , je kunt merken dat LauB het tot in de puntjes heeft uitgewerkt![]()
![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
eerder een opel kadet met spoilers denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja daar zat ik ook al naar te kijken .. die komt daar vakerquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:17 schreef utopinee het volgende:
is die ene die net zong de dochter van ben cramer?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
er zijn mensen speciaal gekomen hoe ze met koi karpers om moeten gaan zegt chris
joey zegt dat anderen ook meekijken en in de gaten houden![]()
z`on vuurbal jonguh.quote:![]()
![]()
is maar goed ook voor dat geldquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:18 schreef asini het volgende:
Mark wil niet uit 1 glas drinken met de hoer![]()
![]()
![]()
Wedden dat Joey er met dat idee vandoor gaat ...wat eerst aan Chris is verteldquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:19 schreef Ransjih het volgende:
er zijn mensen speciaal gekomen hoe ze met koi karpers om moeten gaan zegt chris
joey zegt dat anderen ook meekijken en in de gaten houdenWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
O jee, Chris vind dat Joey heel goed zijn best doet, "complementen, ga zo door ", zegt Chris tegen Joey...........................Dacht dat Chris alles zo scherp zag!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De callgirlquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
JA, was dat niet juist Prisha, net?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:19 schreef Ransjih het volgende:
joey zegt dat anderen ook meekijken en in de gaten houden![]()
Ik denk dat als je ze in het echt ziet, dat het net echte mensen zijn allemaal. Eén van de redenen dat ik liever nooit naar Utopia ga, als het echte mensen worden wil ik ze niet meer afkraken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:16 schreef mootie het volgende:
Straks: Ja, Joey was echt superaardig in het echt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Is dat die opel waar Flesje op de motorkap is genomen?quote:
Of net toen ze met hem aan het praten was in haar achter hoofd 'gladjakker ik praat wel met je, maar ik heb je door jongen'.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:17 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
We zien het allemaal verkeerd![]()
![]()
Dat bleek niet te mogen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:20 schreef utopinee het volgende:
waar is eigenlijk dat grote scherm waar laub het steeds over had![]()
Koi heeft best zorg nodig, schoonzoon heeft een vijver met koi.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:19 schreef Ransjih het volgende:
joey zegt dat anderen ook meekijken en in de gaten houden
Ze zijn wel knuffeligvind ik wel leuk!!!
![]()
Appel valt niet ver van de boom,Mark is gek op hoeren ; eerst snollinda dan Vanflessa en nu deze slet...![]()
joey weet ook dat chris op 1 staatA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Vind het al een kutnummer, maar vals is het al helemaal niet aan te horen...quote:![]()
Lang leve de mute knop![]()
![]()
![]()
Chris gaat met de stemming met een bord buiten staan.
Samenhorigheid? Utopia deugd niet of zo. Ben het even kwijt.![]()
chris: individueel is er niks mis maar als groep...
de enigen die eraan verdienen aan utopia zijn spiegologen![]()
Ja, ze vergeten dat ze op zo avond altijd aardig zijn naar de gasten, snap dat nooit van de streamers die daar zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:16 schreef mootie het volgende:
Straks: Ja, Joey was echt superaardig in het echt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pablo loopt goed binnen dat kloptquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef Ransjih het volgende:
de enigen die eraan verdienen aan utopia zijn spiegologen![]()
![]()
![]()
![]()
dat wil ik liever niet wetenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Is dat die opel waar Flesje op de motorkap is genomen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, dat verklaard een hoop. Maar als ik haar zo hoor, is het een jongetje geweest...quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat was een Opel Fucktra.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Is dat die opel waar Flesje op de motorkap is genomen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In je gezicht zijn ze wel aardig .quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik denk dat als je ze in het echt ziet, dat het net echte mensen zijn allemaal. Eén van de redenen dat ik liever nooit naar Utopia ga, als het echte mensen worden wil ik ze niet meer afkraken.![]()
Chris aan het kontlikken bij Joey.
Gio moet drie dagen in het ziekenhuis blijven?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
En dan ook nog een idee aanreiken, ik zou ze lekker laten spartelen,quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik denk dat als je ze in het echt ziet, dat het net echte mensen zijn allemaal. Eén van de redenen dat ik liever nooit naar Utopia ga, als het echte mensen worden wil ik ze niet meer afkraken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwahquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef Ransjih het volgende:
Ik ook niet, je hebt een karakter daar bezig gezien en ineens zijn ze lief en aardig. Een momentopname doeiii...quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze vergeten dat ze op zo avond altijd aardig zijn naar de gasten, snap dat nooit van de streamers die daar zijn geweest.![]()
We hebben net gezien dat ze anders een hele grote poes heeft, waar zo een vuist in verdwijntquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard een hoop. Maar als ik haar zo hoor, is het een jongetje geweest...![]()
![]()
----------------------------
nee dat denk ik omdat hij zo leuk tegen chris doetquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wat een prachtig leuke Gaby UI heb je gemaaktquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar dat is toch niet mintgroen?
( Ik ga wel morgen ff over aquaponics met Prisha babbelen )![]()
![]()
![]()
Prisha zou toch een stinkvest aan hebben? Idd. dat beige vestje relateer ik niet aan B![]()
GA lieve cossertjes
![]()
![]()
Andersom. Heb Joey nog nooit zo aardig tegen Chris gezien.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:22 schreef mazaru het volgende:
Gio moet drie dagen in het ziekenhuis blijven?![]()
Dat valt wel mee, Chris laat gewoon ff weten dat zijn ruzie met Gio niks te maken heeft met Joey, vind ik wel netjes.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:22 schreef mazaru het volgende:
Gio moet drie dagen in het ziekenhuis blijven?![]()
Chris prijst Joey ook de hemel inquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nee dat denk ik omdat hij zo leuk tegen chris doetIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
zou chris goed kunnen likken, zit ik mij ink=een keer te bedenken, hij heeft zon grote tongA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
zou chris goed kunnen likken, zit ik mij ink=een keer te bedenken, hij heeft zon grote tong![]()
![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Alles.. Op Prisha en Aquaponics na... dat was ff TOP !quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:23 schreef japie1971 het volgende:
[..]
klopt...![]()
of bedoelde je iets anders ?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ze heeft dat vest nog wel van zolder geduikeld en het is mintgroen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:23 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Wat een prachtig leuke Gaby UI heb je gemaakt![]()
![]()
![]()
Prisha zou toch een stinkvest aan hebben? Idd. dat beige vestje relateer ik niet aan B![]()
GA lieve cossertjes
![]()
Want Joey doet het hartstikke goed en hij neemt zijn petje af voor Joey hoe goed hij het doetquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, Chris laat gewoon ff weten dat zijn ruzie met Gio niks te maken heeft met Joey, vind ik wel netjes.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wie zegt dat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is hij nog aan het kotsenquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Waarom wil je dat weten?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
zou chris goed kunnen likken, zit ik mij ink=een keer te bedenken, hij heeft zon grote tong"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ga ,lieve Peace.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:23 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Wat een prachtig leuke Gaby UI heb je gemaakt![]()
![]()
![]()
GA lieve cossertjes
![]()
![]()
niet ? werd dat net gezegd ?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is in de narcose geblevenquote:![]()
Ohhh Happy Dayyyyyy
![]()
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Dat scheelt, in mensen hun gezicht ben ik ook aardig.quote:
Raakt hij ook de kantjes.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
zou chris goed kunnen likken, zit ik mij ink=een keer te bedenken, hij heeft zon grote tong![]()
![]()
ach ik zit zo te kijken naar hem , en dan dwalen mijn gedachten wel eens afquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wtfquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Hij is in de narcose gebleven![]()
Ohhh Happy Dayyyyyy
![]()
![]()
![]()
Ze heeft ook een Vide ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ze heeft dat vest nog wel van zolder geduikeld en het is mintgroen.
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nu gaat Hazes verkracht worden.
Muzikale necrofilie zeg maar"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ome Theo wacht al op hemquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Ohhh Happy Dayyyyyy
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan spijt het me van mijn post, NOT.quote:
Hij moet drie dagen in het ziekenhuis blijven volgens het scriptquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Of is zo beroerd geworden tijdens de operatie, dat het over moet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Ohhh Happy Dayyyyyy
![]()
![]()
Als je teveel op een dag upload zetten ze het stop omdat ze denken dat je spamtquote:----------------------------
Hersendood was hij toch alquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Met bloed zweet en tranen....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi zoquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet drie dagen in het ziekenhuis blijven volgens het script![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Nu gaat Hazes verkracht worden.
Muzikale necrofilie zeg maar
hiervoor was er toch een andere optie waar dgk veel op gepost heeft? Kan even niet meer op de naam komenquote:![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Als je teveel op een dag upload zetten ze het stop omdat ze denken dat je spamtfuck
![]()
ondanks dat houd ik toch van jequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan spijt het me van mijn post, NOT.![]()
![]()
![]()
Misschien hebben ze het waterpeil van zijn waterhoofd bijgevuld.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Nou nou denk eerst eens na voordat je wat schrijft.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Ohhh Happy Dayyyyyy
![]()
![]()
Heb je zeekly tv al eens geprobeerd? Die schijnt niet te censureren.quote:
"Welcome to ZeeklyTV! Our site blends some of the best features of sites such as YouTube, Pinterest, Flickr & Facebook and doesn’t censor you like some of these sites."![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef japie1971 het volgende:
[..]
hiervoor was er toch een andere optie waar dgk veel op gepost heeft? Kan even niet meer op de naam komenclipser die is er niet meerquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef japie1971 het volgende:
[..]
hiervoor was er toch een andere optie waar dgk veel op gepost heeft? Kan even niet meer op de naam komen![]()
quote:![]()
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Soms na poosje lukt het weer. Afhankelijk hoe lang het duurt dat ze het checken.quote:
Je account is niet geblokkeerd zo te zien----------------------------
En gelukking maar dat Naomi nergens last van heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of per ongeluk een casteratiequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:26 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Of is zo beroerd geworden tijdens de operatie, dat het over moet.![]()
![]()
![]()
fouten maken is immers menselijk![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ik altijd voordat ik wat stoms zegquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Nou nou denk eerst eens na voordat je wat schrijft.![]()
Heu? Dit snap ik niet. ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:26 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
vanessa streken omdat mijn filmpjes bij haar staan![]()
Pffff ik kan er niet meer tegen![]()
Uit ermee"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik zou me gewoon aangerand voelen als die lauwe liep te roepen , je vindt me lekker he , je vindt me lekker he , je wilt me wel he ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat scheelt, in mensen hun gezicht ben ik ook aardig.![]()
wattanquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat Hoertje is niet helemaal goed hoor'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Is sarcasme,Blanket is lief.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Nou nou denk eerst eens na voordat je wat schrijft.
Ik heb het nog niet gehoordquote:
Chris is lekker bezig![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
DGK heeft al ruim 750 filmpjes volgens mij en kon pas sinds gisteren niet meer uploaden las ik....quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Als je teveel op een dag upload zetten ze het stop omdat ze denken dat je spamt
Talpamaffie is weer bezig.. zal er wel een oud bewoner bijna uit gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat Hoertje is niet helemaal goed hoor"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Haar wenkbrauwen ook niet, man o man wat lelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat Hoertje is niet helemaal goed hoor![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het waterpeil van zijn waterhoofd bijgevuld.![]()
![]()
Hoe kan dat nou danquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
allebei verwijdertze moeten me niet
![]()
![]()
![]()
Daar konden heel veel niet kijken Vimeo of zo ietsquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef japie1971 het volgende:
[..]
hiervoor was er toch een andere optie waar dgk veel op gepost heeft? Kan even niet meer op de naam komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat lijkt me ook wel een vereiste om hoertje te wordenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
Daar staan net zo goed de voorwaarden dat ze het recht hebben te verwijderen ivm auteursrechten. Dus het is maar de vraag of het klopt wat ze daar zeggen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef asini het volgende:
[..]
Heb je zeekly tv al eens geprobeerd? Die schijnt niet te censureren.
"Welcome to ZeeklyTV! Our site blends some of the best features of sites such as YouTube, Pinterest, Flickr & Facebook and doesn’t censor you like some of these sites."
Talpa zal er hard achteraan gaan. Ik denk namelijk dat dat ook met DM zo is.
Vorige keer werden de accounts teruggegeven en ik denk dat Talpa er daarna harder achteraan gegaan is, en het ze nu dus gelukt is
Maar dat is maar wat ik er van denk----------------------------
Okequote:Het is speciaal opgericht voor/door mensen die gek werden van Youtube die constant hun filmpjes verwijdert.
![]()
nee was een andere.... een hele onoverzichtelijkequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
[..]
clipser die is er niet meer![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Haar wenkbrauwen ook niet, man o man wat lelijk.![]()
![]()
Vreselijk zo niet mooi .quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:16 schreef mootie het volgende:
Straks: Ja, Joey was echt superaardig in het echt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Misschien even in het filmpjestopic bekijken en bespreken?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:30 schreef japie1971 het volgende:
[..]
nee was een andere.... een hele onverzichtelijke![]()
gaat echt te verquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Nou nou denk eerst eens na voordat je wat schrijft.![]()
En liveleak ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daar staan net zo goed de voorwaarden dat ze het recht hebben te verwijderen ivm auteursrechten. Dus het is maar de vraag of het klopt wat ze daar zeggen.
Vorige keer werden de accounts teruggegeven en ik denk dat Talpa er daarna harder achteraan gegaan is, en het ze nu dus gelukt is
Maar dat is maar wat ik er van denkIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
welk hoertje wel dan ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar wel een lief open koppie, zit geen valse blik inquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Commentaar eldersquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat Hoertje is niet helemaal goed hoor
She's maded up to fuck Goofy or Mickey Mouse.![]()
![]()
Boehoehoequote:
Mie mie mie"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Daar zou ik me ook niet comfortabel bij voelen. Wat dat betreft is Utopia net een dierentuin waarin je tussen de aapjes mag lopen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon aangerand voelen als die lauwe liep te roepen , je vindt me lekker he , je vindt me lekker he , je wilt me wel he ?
Op de een of andere manier vind ik haar op Vanessa lijken. Of er iets van weghebben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar wel een lief open koppie, zit geen valse blik in![]()
ja ik ookquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik haar op Vanessa lijken. Of er iets van weghebben.![]()
Meende hij dat ook?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:19 schreef Dotteke het volgende:
O jee, Chris vind dat Joey heel goed zijn best doet, "complementen, ga zo door ", zegt Chris tegen Joey...........................Dacht dat Chris alles zo scherp zag!
Ik dacht dat ik em net ook nog Kut programma hoorde zeggenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hoi Aimbotquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef aimbotguru het volgende:
Appel valt niet ver van de boom,Mark is gek op hoeren ; eerst snollinda dan Vanflessa en nu deze slet...![]()
Mark gek op hoeren![]()
Heumeu, zul je bedoelen![]()
![]()
die jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar konden heel veel niet kijken Vimeo of zo iets![]()
![]()
addblockertje erop en nergens last van.. maar wel retetraag
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:30 schreef asini het volgende:
[..]
OkeHet is speciaal opgericht voor/door mensen die gek werden van Youtube die constant hun filmpjes verwijdert.
![]()
![]()
Als Lau zo achter je aan zou lopen moet dat voelen alsof er een hond tegen je been staat op te rijden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Daar zou ik me ook niet comfortabel bij voelen. Wat dat betreft is Utopia net een dierentuin waarin je tussen de aapjes mag lopen.![]()
Nee, zit geen valse blik in.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik haar op Vanessa lijken. Of er iets van weghebben.![]()
Ze kunnen van alles beloven maar als Talpa ze het mes op de keel zet is het afgelopen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daar staan net zo goed de voorwaarden dat ze het recht hebben te verwijderen ivm auteursrechten. Dus het is maar de vraag of het klopt wat ze daar zeggen.
Maar dat is maar wat ik er van denk![]()
maar de vorige keer was het ook toen er 2 niet echt geliefde bewoners uit gingen..... dus wellicht....quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar dat is maar wat ik er van denk![]()
Mootie,Plz.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien even in het filmpjestopic bekijken en bespreken?
Vind wel ballenquote:dat ze er heen gaat
Zo was Vanessa toen ze nog jong wasquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik haar op Vanessa lijken. Of er iets van weghebben.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Ohhh Happy Dayyyyyy
![]()
SOONY![]()
Wel makkelijk een bijzettafeltje wat bij je blijftquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Als Lau zo achter je aan zou lopen moet dat voelen alsof er een hond tegen je been staat op te rijden.![]()
![]()
Zometeen samen met mark kotsen in de plantenbakkenquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
een onderdosis spraytanquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Commentaar elders
She's maded up to fuck Goofy or Mickey Mouse.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ja erg heh...schrok er zelf ook vanquote:![]()
Ken ik niet ............ ff opzoeken straksquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef asini het volgende:
[..]
Heb je zeekly tv al eens geprobeerd? Die schijnt niet te censureren.
"Welcome to ZeeklyTV! Our site blends some of the best features of sites such as YouTube, Pinterest, Flickr & Facebook and doesn’t censor you like some of these sites."My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zoiets is makkelijk in een kroeg kun je altijd je biertje op kwijt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wel makkelijk een bijzettafeltje wat bij je blijft![]()
Zie je toch ook aan de Lau's en Billeys... er zijn schijnbaar altijd gekken, als je genoeg publiek hebt.. verkoopt alles.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Het kan haar goed doen deze reclame, maar ook gruwelijk fout gaan
Overigens vind ik haar oké hoor.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Iets zegt me dat Mark haar elke maand gaat uitnodigen straks
Maar er zijn toch wel meer sites waar je films kan postenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik snap het ook niet ,gelukkig een harde schijf vol hier![]()
Vanes elke maand opnieuw in de ZWETSERT modus?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:36 schreef snetje het volgende:
Iets zegt me dat Mark haar elke maand gaat uitnodigen straks![]()
![]()
![]()
Best een leuk meisje toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:36 schreef snetje het volgende:
Iets zegt me dat Mark haar elke maand gaat uitnodigen straks
Laat dr maar vaker komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
sommige zijn heel traag is niet te doenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:36 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Maar er zijn toch wel meer sites waar je films kan posten![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: