Of de nr. 4 van de Spaanse competitie, dat gaat ook erg lastig worden. Daarom, met een lucky loting heb je nog wel wat kans.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja als je de nr 4 uit de PL krijgt of iets dergelijks dan wordt het waarschijnlijk lastig.

Of zo'n beetje alle anderen: Fiorentina, Bayer Leverkusen, Anderlecht, Galatasarayquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Of de nr. 4 van de Spaanse competitie, dat gaat ook erg lastig worden.

Daar heb je allemaal kans tegen hoor, tegen de één wat meer dan tegen de ander. Het is geen kaliber Man.City, Arsenal, Valencia, Sevilla e,d,.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Of zo'n beetje alle anderen: Fiorentina, Bayer Leverkusen, Anderlecht, Galatasaray
CSKA Moskou, Sparta Praag, Red Bull Salzburg... Dnipro Dnipropetrovsk.

Ajax wint bijna nooit in Utrechtquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef Toto69 het volgende:
Weet iemand hier waarom Ajax op 2.25 staat voor morgen?
Veel blessures of zo?
Zo denderend is Utrecht nou ook weer niet.

Easy moneyquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef Toto69 het volgende:
Veel blessures of zo?

Resultaten uit het verleden... nee maar ok da's waarquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax wint bijna nooit in Utrecht

Valt mee: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)met-FC-Utrecht-5.htmquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef Toto69 het volgende:
Veel blessures of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ajax wint morgen ook niet denk ik want Boilesen is fitquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden... nee maar ok da's waar

quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Valt mee: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)met-FC-Utrecht-5.htmBedankt. Even over nadenken vannacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oh god.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax wint morgen ook niet denk ik want Boilesen is fit

Ja, daar heb je allemaal kans tegen, maar zij ook tegen Ajax. Laatste drie in die opsomming van me hebben dat recent allemaal bewezen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar heb je allemaal kans tegen hoor, tegen de één wat meer dan tegen de ander. Het is geen kaliber Man.City, Arsenal, Valencia, Sevilla e,d,.

Mja, op Tottenham durf ik ook niet aan, of Valencia.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou er mn geld niet op zetten

Net of die backs van Utrecht er wat van kunnen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax wint morgen ook niet denk ik want Boilesen is fit

Klopt, zeg ook niet dat je zo even overheen loopt maar als het een beetje meezit kun je er van winnen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:32 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ja, daar heb je allemaal kans tegen, maar zij ook tegen Ajax. Laatste drie in die opsomming van me hebben dat recent allemaal bewezen.

Het zal vooral een kwestie zijn van er snel staan, dus hopelijk heeft Frank de selectie snel rond. Eind juni eerste training.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, zeg ook niet dat je zo even overheen loopt maar als het een beetje meezit kun je er van winnen.

Meer dan die junkiequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Net of die backs van Utrecht er wat van kunnen.

Jij hebt het niet zo op Ajax he. Heb je volgens mij nog nooit een positief woord zien posten over Ajax. Blijven lachen he.quote:

quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Ajax he. Heb je volgens mij nog nooit een positief woord zien posten over Ajax. Blijven lachen he.

Ik zie nog wel wat positieve dingen hoor, al horen Boilesen en Siggy daar niet bij.quote:

overal ? okequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie nog wel wat positieve dingen hoor, al horen Boilesen en Siggy daar niet bij.
Maar om nu altijd en overal Ajax af te zeiken gaat me te ver.

Ajax gaat morgen niet winnen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef Toto69 het volgende:
Veel blessures of zo?

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |