SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons in de vensterbank (geen cosleeper, maar ook geen nachtkastjes)quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb even gewacht tot een nieuw topic, dus hai
Voor de moeders met co-sleepers; waar laten jullie je nachtlamp, wekker en telefoon?![]()
![]()
Mn telefoon kan ik wel kwijt op mijn hoofdeinde, maar de lamp naast baby zn hoofd of nog erger de wekkerlijkt me niet zo'n goed idee..
Help!
Ik had een plankje opgehangen, aan de muur boven de cosleeper zeg maar. En naast mn bed had ik een klein tafeltje, daar sloot ik de cosleeper op aan. Dus haar hoofd begon ter hoogte van mijn borst zoiets. Kwam ook nog beter uit met pinken, ergonomisch gezien.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb even gewacht tot een nieuw topic, dus hai
Voor de moeders met co-sleepers; waar laten jullie je nachtlamp, wekker en telefoon?![]()
![]()
Mn telefoon kan ik wel kwijt op mijn hoofdeinde, maar de lamp naast baby zn hoofd of nog erger de wekkerlijkt me niet zo'n goed idee..
Help!
Als ik om 03:30 nog wakker lig wil ik dat graag in een oogopslag kunnen zienquote:
Daar heb ik ook aan zitten denken. Maar dan ben ik bang dat ik er iets vanaf stoot en dat ie het alsnog boven op zn hoofd krijgtquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik had een plankje opgehangen, aan de muur boven de cosleeper zeg maar. En naast mn bed had ik een klein tafeltje, daar sloot ik de cosleeper op aan. Dus haar hoofd begon ter hoogte van mijn borst zoiets. Kwam ook nog beter uit met pinken, ergonomisch gezien.
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken. Maar dan ben ik bang dat ik er iets vanaf stoot en dat ie het alsnog boven op zn hoofd krijgt
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:19 schreef ingee het volgende:
Vroeger was dat ding om ontspannen wakker te worden, nu gaat gewoon m'n kind af.
met de jongens ging dat eindelijk wat beter .. nu met michael erbij sta ik dus weer drie kwartier eerder m'n bed uit dan hen..quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat blijft zelfs na 2.5 jaar nog wennen. Dat je vroeger bij je wekker lekker nog even in ontkenning kon zijn en snoozen x 5. En nu is het anderhalve seconde in je hoofd "nee nee nee nee het is 5u lalalalalala- oh fuck ik moet echt opstaan"
.
en als je er twee hebt, gevolgd door "Fuck. Nu is die andere ook wakker".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |