SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons in de vensterbank (geen cosleeper, maar ook geen nachtkastjes)quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb even gewacht tot een nieuw topic, dus hai
Voor de moeders met co-sleepers; waar laten jullie je nachtlamp, wekker en telefoon?![]()
![]()
Mn telefoon kan ik wel kwijt op mijn hoofdeinde, maar de lamp naast baby zn hoofd of nog erger de wekkerlijkt me niet zo'n goed idee..
Help!
Ik had een plankje opgehangen, aan de muur boven de cosleeper zeg maar. En naast mn bed had ik een klein tafeltje, daar sloot ik de cosleeper op aan. Dus haar hoofd begon ter hoogte van mijn borst zoiets. Kwam ook nog beter uit met pinken, ergonomisch gezien.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb even gewacht tot een nieuw topic, dus hai
Voor de moeders met co-sleepers; waar laten jullie je nachtlamp, wekker en telefoon?![]()
![]()
Mn telefoon kan ik wel kwijt op mijn hoofdeinde, maar de lamp naast baby zn hoofd of nog erger de wekkerlijkt me niet zo'n goed idee..
Help!
Als ik om 03:30 nog wakker lig wil ik dat graag in een oogopslag kunnen zienquote:
Daar heb ik ook aan zitten denken. Maar dan ben ik bang dat ik er iets vanaf stoot en dat ie het alsnog boven op zn hoofd krijgtquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik had een plankje opgehangen, aan de muur boven de cosleeper zeg maar. En naast mn bed had ik een klein tafeltje, daar sloot ik de cosleeper op aan. Dus haar hoofd begon ter hoogte van mijn borst zoiets. Kwam ook nog beter uit met pinken, ergonomisch gezien.
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken. Maar dan ben ik bang dat ik er iets vanaf stoot en dat ie het alsnog boven op zn hoofd krijgt
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:19 schreef ingee het volgende:
Vroeger was dat ding om ontspannen wakker te worden, nu gaat gewoon m'n kind af.
met de jongens ging dat eindelijk wat beter .. nu met michael erbij sta ik dus weer drie kwartier eerder m'n bed uit dan hen..quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat blijft zelfs na 2.5 jaar nog wennen. Dat je vroeger bij je wekker lekker nog even in ontkenning kon zijn en snoozen x 5. En nu is het anderhalve seconde in je hoofd "nee nee nee nee het is 5u lalalalalala- oh fuck ik moet echt opstaan"
.
en als je er twee hebt, gevolgd door "Fuck. Nu is die andere ook wakker".
O te herkenbaarquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat blijft zelfs na 2.5 jaar nog wennen. Dat je vroeger bij je wekker lekker nog even in ontkenning kon zijn en snoozen x 5. En nu is het anderhalve seconde in je hoofd "nee nee nee nee het is 5u lalalalalala- oh fuck ik moet echt opstaan"
.
en als je er twee hebt, gevolgd door "Fuck. Nu is die andere ook wakker".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:35 schreef Radyhyn het volgende:
Gave foto's Blue!
Snoenk wat een blije meid
SQ geweldig filmpje![]()
Skittles gefeliciteerd!!!(ben nog net op tijd
)
Vic had krampjes/pijn vanavond... bijna 3 uur achter elkaar gehuild.. zo sneu. Dat heeft hij nog nooit eerder gehad. Nu ligt hij gelukkig lekker te slapen.
Vanochtend maakte hij wat blijere geluidjesAww wat sneu! Lief filmpje. Toffe pakjes zijn dat he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M heeft die ook
![]()
Snoenk, wat een lief koppie heeft je meisje, had ik nog niet gezegd.
Ik ga slapen, net op de bank al een uur getukt terwijl ik probeerde naar de radio te luisterenfail! (vriendje had een optreden op radio vier)... Gelukkig kun je obline terugluisteren geloof ik.
Kwak
http://www.babyplein.nl/v(...)1&sort=meestverkocht en dan de billenspray. Dan hoef je er niet aan te zitten, doet het minder pijn. ook in z'n blote billen laten liggen om aan de lucht te laten drogen helpt vaak wel (wel de kachel een tandje hoger en een zooi hydrofielen / handdoeken op voorraad hebben!)quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:36 schreef Hilmo het volgende:
Meestal is fleece 30 of 40 graden, niet warmer en dacht liever niet met wasverzachter. Verder maakt het niet uit toch?
Lieve foto's!
Gefeliciteerd Loj en JM! Tijd vliegt zo hard.
Hier enorme kapotte billetjes. Met velletjes eraan en echt wonden, echt openwe smeren al ,vaak verschonen. Met huilen huilen. Als ik thuis ben drinkt hij veel vaker dan op dagen dat ik werk. Nu 3e voeding al. En een nieuw huilje . soort nehma, nehma.
hoeveel maanden issie nou? zou het kunnen dat er een tandje dwars zit? dat was bij Jan destijds garantie voor open billen .. en jij bedankt voor de tip op die celstofmatjes te gebruiken; ik stond al op het punt om ze weg te geven, maar denk dat ik ze nu nog maar even bewaarquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:23 schreef Hilmo het volgende:
Ooh ja, DJ bedankt! Dat in blote billetjes was ik helemaal vergeten, top tip! Gaan we straks meteen doen. Ik heb nog van die geweldige celstofmatjes.![]()
En idd borstvoeding. Ja dat zal het zijn dan ja.
als het niet over gaat, even een bezoekje aan de HA doen. Ik kreeg toen micanizol van de huisarts. Binnen een dag was het toen minder.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:38 schreef Hilmo het volgende:
6 maanden en tandjes denken we al tijden maar nog steeds niets. Zou goed kunnen hoor. Rode billen heeft hij ook vaker, en ook wel zo extreem gehad, maar nu gaat het maar niet over.
Ja die matjes zijn daarvoor ideaal! Tip kreeg ik in de kraamweek. Ik heb die dingen als enige van het kraampakket bewaard.
Wauw, ik heb vier bakkies zoete aardappelpuree gemaakt, vond ik ook al heel watquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Aw Hilmo, arme R!er op!
Ik heb net 16 babymaaltijden gekooktvriezer vullen! Ik ga ook rapley met hapjes combineren maar ik vertik potjes. En zo'n verse groentehap is zó gemaakt
Dat doen wij ook zo veel mogelijk. Maar altijd handig om een voorraadje in de vriezer te hebben voor als je zelf eens zin hebt in een patatje/pizza/thai/younameit...quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:23 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb nooit apart voor I maaltijden gekookt eigenlijk. Ik kook voor onszelf en daarvan krijgt I ook wat, al dan niet een beetje aangepast.
En gewoon fruit pureren? Ik doe vaak n peer en/of banaan in een kom, staafmixer erop en gaan....quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wauw, ik heb vier bakkies zoete aardappelpuree gemaakt, vond ik ook al heel watmaar je jebt gelijk het is zo makkelijk om t zelf te maken.
Wortel en pompoen waren alletwee een dikke hit hier, bloemkool niet. Nu zoete aardappel gemaakt. Volgende groente die ik ga proberen zijn smashed peas denk ik... Of broccoli. M zit nog niet goed dus ik wil nog niet rapleyen, gaan we wel doen naast de prakkies als hij eenmaal wat steviger zit.
Enige wat ik wel uit potjes geef is perenmoes. Ik faal namelijk in fruitmoes makenvandaag weer appelmoes laten aanbranden
en we hebben wat reservepotjes staan voor snel mee onderweg ofzo.
Ja, maar daar heb ik dus 'gewoon' potjes voor, van biobim e.d.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:30 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Dat doen wij ook zo veel mogelijk. Maar altijd handig om een voorraadje in de vriezer te hebben voor als je zelf eens zin hebt in een patatje/pizza/thai/younameit...
Ik had nooit gedacht aan rauwe peer purerenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef BlueEyes het volgende:
Een rijpe peer gewoon prakken met een vork en oplepelen?
En als er wat overblijft wat je niet prut eet je zelf op, heb je ook weer je vitamientjes binnen
Oh die staat bij ons ook in de reservepotjesbakquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:
A's all-time favourite.
[ afbeelding ]
Ze moet altijd huilen als het op is.
Sta ik dan met m'n vers gepureerde worteltjes. Supervers, helemaal verantwoord. En na drie happen is ze er klaar mee.
Ik vind het zelf trouwens ook heel lekkerquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh die staat bij ons ook in de reservepotjesbakben benieuwd, die gaat binnenkort wel een keer mee in de tas.
Die vond saar idd ook heeel erg lekker, net als de grotere opvolger, mja die stomme appel he...quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:
A's all-time favourite.
[ afbeelding ]
Ze moet altijd huilen als het op is.
Sta ik dan met m'n vers gepureerde worteltjes. Supervers, helemaal verantwoord. En na drie happen is ze er klaar mee.
Saar eet veel potjes en daar zit dus ook vlees in, kip met rijst en wortel is hier erg in trek, net als courgette met ham. Maar ze krijgt ook vis en oma"s stoofpotje met rundvlees..quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vermijd nu alleen nog wel de potjes waar ook vlees in zit. Voor mijn gevoel is mijn 6-maanden-oude baby al zoveel aan het eten, daar hoeft echt nog geen vlees bij. Maar is dat wel zo? Wanneer zouden jullie met vlees beginnen? En wat dan?
Ze heeft wel voor het eerst ei gehad vanmorgen, klein beetje om te proberen of ze er niet op reageert. Ze vond het heel raar, glad en glibberig.
Ik kocht wel eens potjes voor dagjes weg en ik vermeed ook altijd die waar vlees of vis in zat. Vond het een beetje onnodig en dat glad gepureerde vlees een beetje een vies ideequote:Op zaterdag 4 april 2015 14:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vermijd nu alleen nog wel de potjes waar ook vlees in zit. Voor mijn gevoel is mijn 6-maanden-oude baby al zoveel aan het eten, daar hoeft echt nog geen vlees bij. Maar is dat wel zo? Wanneer zouden jullie met vlees beginnen? En wat dan?
Ze heeft wel voor het eerst ei gehad vanmorgen, klein beetje om te proberen of ze er niet op reageert. Ze vond het heel raar, glad en glibberig.
Ik zie nooit toegevoegde suikers staan op de potjes. Alleen wat er al van nature in het groente en fruit zit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zit in vers fruit ook
of voegen ze er extra aan toe? Dat is denk ik in groentepotjes ook zo?
Als ik 's morgens een ingevroren maaltijd uit de vriezer haal is ie 's avonds ontdooid en nét zo snel klaar als olvarit uiteindelijk
Ik veroordeel olvarit niet hoor, alleen ik zie zelf de toegevoegde waarde (nog) niet zo
Moet je wel een magnetron hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het natuurlijk vooral het gemak. Je warmt een potje voor 30 seconden op en je bent klaar om je kind te eten te geven.
Fruithapjes in potje zou ik dan weer niet geven. Heb gezien in een tv-programma hoeveel suiker daar in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Nee zit geen extra suiker in. De perenhap is bv 96% peer, 2% perensap en wat rijstebloem. Daar zitten natuurlijk veel fruitsuikers in, maar niet meer dan in gewoon fruit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zit in vers fruit ook
of voegen ze er extra aan toe? Dat is denk ik in groentepotjes ook zo?
Als ik 's morgens een ingevroren maaltijd uit de vriezer haal is ie 's avonds ontdooid en nét zo snel klaar als olvarit uiteindelijk
Ik veroordeel olvarit niet hoor, alleen ik zie zelf de toegevoegde waarde (nog) niet zo
och, het is uitermate Rapley!quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:59 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Moet je wel een magnetron hebbenheb ik niet
![]()
voor de halfjaar baby's!
Hier ook weer een mijlpaal; F heeft voor het eerst blikvoer van de kat gegeten![]()
Is toch nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu pas tijd om mn Kleintjes eens goed te lezen maar ik denk dat ik toch die gepureerde prut die ik heb staan maken alleen maar ga gebruiken voor smaakgewenning![]()
tóch de volgende keer eerst het boek lezen, sq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |