SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net mn eten op. Aardappelpuree en dunne courgette sliertjes. Omg zo lekkerquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oei ik heb nog een zakje paaseitjes liggeneerst maar eens mijn stolletje oppeuzelen
Leg gewoon weg.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:27 schreef Che_ het volgende:
Remove computers and phones is wel een goeie eigenlijk. En only use bed for sleep and sex.
Ik wil van de gewoonte af om telefoon te gebruiken voor het slapen of soms uren in bed luieren.
Ik heb een 16 jaar oude tweepersoonsbed waarvan aan de ene kant de latten kapot zijn waardoor ik het bed maar voor 1/3e kan gebruiken. Geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe tho.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een boxspring gekocht, maar ik wil nieuwe
Niet in het midden van een tweepersoonsbed in slapen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een 16 jaar oude tweepersoonsbed waarvan aan de ene kant de latten kapot zijn waardoor ik het bed maar voor 1/3e kan gebruiken. Geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe tho.
Bed is één van de belangrijkste dingen vind ik. Het bepaalt je houding en voorkomt ook bochels en rugklachten (ook in de toekomst). Op een bed wil ik nooit besparenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een 16 jaar oude tweepersoonsbed waarvan aan de ene kant de latten kapot zijn waardoor ik het bed maar voor 1/3e kan gebruiken. Geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe tho.
Zit een deuk in a chap.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet in het midden van een tweepersoonsbed in slapen.
Ik beweeg weinig. Ik denk erover om op de grond te gaan slapen. Gewoon met matras. Echt geen zin om er geld aan uit te geven.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bed is één van de belangrijkste dingen vind ik. Het bepaalt je houding en voorkomt ook bochels en rugklachten (ook in de toekomst). Op een bed wil ik nooit besparen
Ik ben ook al een tijdje tweepersoons gewend. Zoveel ruimteik beweeg veel 's nachts
Hmm, ieder z'n voorkeurquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik beweeg weinig. Ik denk erover om op de grond te gaan slapen. Gewoon met matras. Echt geen zin om er geld aan uit te geven.
ya so?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
Dit zijn Christenen maar ze gebruiken woorden als kanun en misafir.
van iemand die de doner van doner company als kwalitatief goed oordeelt ga ik dit niet zomaar aannemen over Google.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Stimorol, ken je Google? Echt een goeie site.
Iemand die doner company al een voldoende geeft verliest wel veel streetcreds jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
van iemand die de doner van doner company als kwalitatief goed oordeelt ga ik dit niet zomaar aannemen over Google.
Zeg nu eens met la.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ken je die vine van die oude vrouw die zgn hete demlik over haar heen krijgt? die zei ook O neydi giiiii. zo hoorde ik je em dat zeggen.
Ne alaka? Ten eerste heb ik het nooit zo genoemd, alleen dat ik het iets beter vond dan de andere döner die ik in NL heb gegeten. Vind Turkish food in NL sowieso middelmatig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
van iemand die de doner van doner company als kwalitatief goed oordeelt ga ik dit niet zomaar aannemen over Google.
Net als jouw eenvoudige vraag vorige keer toen je naar NY ging? Welke vraag denk je nu? Google maar eens op kun je andermans cc gebruiken in US.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ne alaka? Ten eerste heb ik het nooit zo genoemd, alleen dat ik het iets beter vond dan de andere döner die ik in NL heb gegeten. Vind Turkish food in NL sowieso middelmatig.
En ten tweede is het gewoon een mening waar je het niet mee eens kan zijn, best, i.t.t. jouw vraag waarvan je het antwoord eenvoudig kunt googlen.
En dan straks klagen dat je niet kan slapenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)942671822849/photo/1
Cuuuus be.
3 dagen vrij. Geen gezeur van zeikende collega's. Ik is gelukkig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan straks klagen dat je niet kan slapen
Gelukkig nadat je zulke foto's bekijkt? Jij bent wel ziekquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
3 dagen vrij. Geen gezeur van zeikende collega's. Ik is gelukkig.
Heb ik gedaan als student, erg handig als je even ruimte nodig hebt.. je plaatst zo het matras tegen de muur aan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik beweeg weinig. Ik denk erover om op de grond te gaan slapen. Gewoon met matras. Echt geen zin om er geld aan uit te geven.
Heb buikpijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gelukkig nadat je zulke foto's bekijkt? Jij bent wel ziek
Moet je aan tm vragen. Hij gaat over de etiquettequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb buikpijn.
is het trouwens Hollands om je overal mee te bemoeien?of moet ik dat googlen?
Wie is dat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet je aan tm vragen. Hij gaat over de etiquette
ik kras je comment door met mijn lipstick van 90tl so u knowquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Artık takmıyorum dediklerini, şıkrm...
Geschreven vanaf mijn iPhone 5s. Fakirler ölsün.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Artık takmıyorum dediklerini, şkrm...
Geschreven vanaf mijn iPhone 5s. Fakirler ölsün.
foolish gazanovaquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje gegoogled op muziek uit 2008 en zo. Dacht eens kijken wat Petekje tegenwoordig doet.
Geld maakt mannen zo lekker zal ze denken.
Zenginsin, tamam anladik...quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ik kras je comment door met mijn lipstick van 90tl so u know
Raar wijf ben jequote:Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lijke_trailers_.html
Nou Che. Heb em gezien.
#Verhalenuitdeoudedoosquote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef Bortecinem het volgende:
Tozz ik ben net 25 geworden roept iemand net over mij 'ze is inmiddels 30'. bitch fu
haar face breekt mijn hartquote:Op zaterdag 4 april 2015 09:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
http://m.metronieuws.nl/b(...)ich-over-voor-camera
Mijn nichtjes van jouw leeftijd zijn getrouwd. Zoek eens een vent!quote:Op zondag 5 april 2015 18:35 schreef Bortecinem het volgende:
Is net gebeurd.![]()
En ik ben niet vandaag jarig maar was hwt een paar weken terug. Iig is het niet zo lang geleden dat je mijn leeftijd mag afronden naar 30.
Help dan! Weet jij geen passende man voor Borstelsyh?quote:Op zondag 5 april 2015 18:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn nichtjes van jouw leeftijd zijn getrouwd. Zoek eens een vent!
neequote:Op zondag 5 april 2015 18:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom geef jij delen van je lichaam bloot?
Jij draagt toch zo een nikaab oid?
Mijn broertje is gek op grillen. Match?quote:Op zondag 5 april 2015 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Help dan! Weet jij geen passende man voor Borstelsyh?
Borstelysh.quote:Op zondag 5 april 2015 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Help dan! Weet jij geen passende man voor Borstelsyh?
Wanneer komt hij vrij?quote:Op zondag 5 april 2015 18:54 schreef Crip het volgende:
Borte wil je mijn broer, hij is 32 pas geworden en is best westers enzo.
dagelijks te zien @ opsporing verzochtquote:Op zondag 5 april 2015 18:57 schreef Crip het volgende:
En mijn broer werkt bij een televisie zender, ga alleen niet zeggen welke.
Huwehehe mijn zusje van 20 trouwt deze zomer. Sluit dus maar lekker achteraan met je opmerking. Er zijn nog 8337292972299229 ongehoorden voor u.quote:Op zondag 5 april 2015 18:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn nichtjes van jouw leeftijd zijn getrouwd. Zoek eens een vent!
Yessss.quote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
Crip ik wil eigk nooit gaan trouwen maar zou best je schoonzus willen worden. Mag je mijn bridal make-up doen Enzo.
[..]
Huwehehe mijn zusje van 20 trouwt deze zomer. Sluit dus maar lekker achteraan met je opmerking. Er zijn nog 8337292972299229 ongehoorden voor u.
Haha. Oké, jammer ...voor mijn broertjequote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
Crip ik wil eigk nooit gaan trouwen maar zou best je schoonzus willen worden. Mag je mijn bridal make-up doen Enzo.
[..]
Huwehehe mijn zusje van 20 trouwt deze zomer. Sluit dus maar lekker achteraan met je opmerking. Er zijn nog 8337292972299229 ongehoorden voor u.
Echt buitenlandersquote:Op zondag 5 april 2015 19:01 schreef xaban06 het volgende:
Oh en gefeliciteerd!
20 lijkt me wel erg jong trouwens
Ja niemand staat achter haar keuze but she aint listening.quote:Op zondag 5 april 2015 19:01 schreef xaban06 het volgende:
Oh en gefeliciteerd!
20 lijkt me wel erg jong trouwens
Mustafa Marghadi?quote:Op zondag 5 april 2015 18:57 schreef Crip het volgende:
En mijn broer werkt bij een televisie zender, ga alleen niet zeggen welke.
Hmm, meeste van die gevallen komen er later op terug, maar dan al te laat helaas.quote:Op zondag 5 april 2015 19:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja niemand staat achter haar keuze but she aint listening.
Maak eens een paar opmaak foto's met je nieuwe spullen.quote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Yessss.
Heb nieuwe palletjes
Lorac pro 2, tartelette, anastasiaaa
Ik stuur foto's als ik los gaquote:Op zondag 5 april 2015 19:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maak eens een paar opmaak foto's met je nieuwe spullen.
Ahjoh mijn zus begon pas in de dertig aan een serieuze relatie.quote:Op zondag 5 april 2015 19:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik bedoelde dus zoveel mensen die een soortgelijke opmerking naar mijn hoofd slingeren. @xaban
Jaaaa dat hoopt iedereen natuurlijk maar ze laat zich momenteel vooral leiden door haar gevoelen ipv verstand. Maar ja ze luistert naar niemand bende karismiyorum..quote:Op zondag 5 april 2015 19:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hmm, meeste van die gevallen komen er later op terug, maar dan al te laat helaas.
Nou ja, hoop dat ze gelukkig wordt
Kan jij tante worden.
Trekt hij ook bij jullie in?quote:Op zondag 5 april 2015 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaaaa dat hoopt iedereen natuurlijk maar ze laat zich momenteel vooral leiden door haar gevoelen ipv verstand. Maar ja ze luistert naar niemand bende karismiyorum..
Ja ik snap nooit wat mensen proberen te bereiken met zulke opmerkingen. Het is vaak dan ook meer een beschuldigingen dan een oprechte bezorgdheid of nieuwsgierigheid for that matter. Maaaar jaquote:Op zondag 5 april 2015 19:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ahjoh mijn zus begon pas in de dertig aan een serieuze relatie.
Dat was ook een regelrechte rampmaar dat heeft niks met leeftijd van doen.
Lolz nee. Hij heeft een eigen huis en ze gaat bij hem in TR wonen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Trekt hij ook bij jullie in?
#MeerMondenVoeden
#Bakken
#Gezallig
Neefje oid?quote:Op zondag 5 april 2015 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Crip im waiting.
[..]
Lolz nee. Hij heeft een eigen huis en ze gaat bij hem in TR wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boniadi is fluent in English and Farsi.[citation needed] She is a former Scientologist who had a brief relationship with Tom Cruise in 2004. The Church of Scientology vetted her along with dozens of other women as a potential wife for Cruise, but she was not selected.[35] Her mother had been a Scientologist.[36] She defines herself as a "non-practising Muslim".[37]quote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Nazanin Boniadi is een prachtige actrice, een vrouw van Iraanse afkomst
Weg uit Iran dus je zou denken dat die wel genoeg zou hebben van religieuze gekkigheid toch?
Neen! zij was net zoals haar moeder (een arts notabene!) een volger van Scientology
Hoe droef wil je het hebben?
Samenvatting: bitchesz be crazy!
In Adana? 😏😏quote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
Crip ik wil eigk nooit gaan trouwen maar zou best je schoonzus willen worden. Mag je mijn bridal make-up doen enzo.
[..]
Doğa iįin įal is altijd leuk.quote:
Ze hebben een paar nummers die best wel goed zijn ja. Deze is mwaaahquote:
Over 2 maanden mag ik haar live mee maken, verder niet speciaal ofzoquote:Op maandag 6 april 2015 09:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Doğa iįin įal is altijd leuk.Ook leuk dat Karsu Dönmez er ook in zit.
Ja, voorprogramma van Candan, he? 😄 Twijfelde ook of ik zou gaan.quote:Op maandag 6 april 2015 10:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Over 2 maanden mag ik haar live mee maken, verder niet speciaal ofzo
ik zit 3e rijquote:Op maandag 6 april 2015 10:18 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja, voorprogramma van Candan, he? 😄 Twijfelde ook of ik zou gaan.
Jaquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 11:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja
Al haar albums/nummers ken ik uit mijn hoofd
Heb haar als achtergrond op mijn mobiel
Opnames van haar concert op mobiel die ik zo nu en dan afspeel
De juiste kaartjes regelen....quote:Op maandag 6 april 2015 11:25 schreef xaban06 het volgende:
Ik wil samen met haar op foto, weet niet hoe ik dat moet regelen
Bijdehand zijn. Wachten tot t einde, ze komt vast hallo zeggen.quote:Op maandag 6 april 2015 11:25 schreef xaban06 het volgende:
Ik wil samen met haar op foto, weet niet hoe ik dat moet regelen
Podium opgaan? Je bent niet wijsquote:Op maandag 6 april 2015 11:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bijdehand zijn. Wachten tot t einde, ze komt vast hallo zeggen.
quote:Op maandag 6 april 2015 11:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja
Al haar albums/nummers ken ik uit mijn hoofd
Heb haar als achtergrond op mijn mobiel
Opnames van haar concert op mobiel die ik zo nu en dan afspeel
Hoe dan? Na concert gaan ze gewoon weg en niet ff rond lopen, hoorquote:Op maandag 6 april 2015 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Ze gaat aan t einde sws even tijd maken voor fans.
Elk concert dat ik heb gehad kwamen ze even naar de foyer na het einde.quote:Op maandag 6 april 2015 15:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe dan? Na concert gaan ze gewoon weg en niet ff rond lopen, hoor
Isiniz yok mu yahuquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tsssk, toen was ik al op werk en jij pas wakker... of jij ookal op werk
Ik was net onderweg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tsssk, toen was ik al op werk en jij pas wakker... of jij ookal op werk
Jaaa, in Adana.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaaa, in Adana.
Maar ze gaat wonen in VanwhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Srs?
Liefde maakt blind...quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhu. Damat is agent dus ze hebben hun woonplaats niet zelf voor het zeggen.
-quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:39 schreef Stimorol- het volgende:
La weet ze wel hoe lastig van is. en dat haar man een lastig beroep heeft. Dat liefde niet alles is. Etc etc.
Wat zeggen je ouders?
Herkenbaarquote:
Mwah denk dat ze dadelijk meer geld heeft dan nu. Maar ze is sowieso geen big spender.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:47 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan ook nog die overgang naar een levensstijl met een geringe koopkracht..
Klinkt als het recept voor oprecht geluk
Zij gaat je opeens dagelijks bellen uit pure verveling
foetsiequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HerkenbaarHoop dat ze niet op haar bek gaat. Maar zij lijkt mij iemand dat gewend is te leven als 'prinsesje'. Hopelijk lukt het allemaal.
ehh i'll passquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Je hebt iniedergeval een gratis logeerplekje, hij heeft natuurlijk vast veul vrijgezelle collega's in uniform met een enorme nieuwsgierigheid naar dat ongetrouwde meisje uit Duitsland met die baklust
Vult wel.. 22g eiwitten per 100 gramquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:04 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom is helim peyniri zo calorierijk lan? Het lijkt alsof het droog is en zo maar damn wat is het dikmakend.
I love it. Vooral gegrilde sucuk & helim samen in bazlama.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vult wel.. 22g eiwitten per 100 gram
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:18 schreef Stimorol- het volgende:
Damn. Helemaal leip om food deze chick 😂
Doe je goed... Ik heb continu honger.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
En als ik ergens veel van wil eten vast ik gewoon de hele dag.
Uitkijken naar good food is zoquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe je goed... Ik heb continu honger.
Heb last van vreetbuien een periode. Heb em net achter de rug. Bij mij is het denk hormonaal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uitkijken naar good food is zo![]()
![]()
. Sowieso smaakt eten beter wanneer je echt honger heb.
Ken je dat gevoel wanneer je in een vreetbui zit? Niks smaakt dan eigenlijk..
Ik kom er niet van aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ik heb ook last van vreetbuien hoor. Heb ook periodes dat ik aankom.Maar mijn yo-yo is nooit zo extreem. Maar alsnog niet goed. Moet echt leren om dat onder controle te houden.
http://www.benjerry.nl/smakenquote:
OMG OMG OMG OMGquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://www.benjerry.nl/smaken
Check die eerste rij.
Die pindakaas hoef ik niet tho. B&J's gebruikt die reese's smaak pindakaas.
Bakla.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Voor 't eerst Tony's karamel en zeezout gehad vandaag (thnx voor de tip, Borte) en was wel nice.
Gatver man. Bamya gibi.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Afiyet olsun. Ben daar zelf niet zo dol op.
Ja. Bah bah bah.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eet je het voor het eerst ofzo? Bamya vind ik wel oké.
Naam van de bedrijfsleider opzoeken en vervolgens het telefoonnummer of de Facebook van zijn ouders opzoeken en die vragen te bemiddelen betreffende korting.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:26 schreef xaban06 het volgende:
Wat is Turkije duur. Twee volwassenen 7 nachten 1950,- euro alleen voor hotel.
Kan niemand korting regelen ofzo
Verkapte kijk-mij-dure-vakanties-kunnen-betalen-postquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:26 schreef xaban06 het volgende:
Nee man, ik bel alle reisbureaus af voor kortingquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-dure-vakanties-kunnen-betalen-post
coban, pls
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:26 schreef xaban06 het volgende:
Royal Dragon Hotelquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is zo duur als dat je het zelf maakt. Waar wil je heen?
Tja, als je perse een duur hotel wilt dan is het duur ja. Heeft verder niks te maken met dat Turkije duur of goedkoop is.. Genoeg hotels in die regio die een stuk goedkoper zijn.quote:
Abartma.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee man, ik bel alle reisbureaus af voor korting
Ja maar dat is ons balayi hotelquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, als je perse een duur hotel wilt dan is het duur ja. Heeft verder niks te maken met dat Turkije duur of goedkoop is.. Genoeg hotels in die regio die een stuk goedkoper zijn.
Tamam git laa, maar bize Turkiye pahali mahali deme alallaa.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja maar dat is ons balayi hotel
5 jaar jubileum gaan we doen
jawel, bizimkilerle giderken 15 jaar geleden betaalden zij nooit zoveelquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tamam git laa, maar bize Turkiye pahali mahali deme alallaa.
haterquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken die hun hotel een naam geven alsof het een Chinees restaurant is
Bizimkiler gaan nog steeds voor goedkoop. Corendon sowieso.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
jawel, bizimkilerle giderken 15 jaar geleden betaalden zij nooit zoveelen die vakanties vond ik toen ook leuk
Kwa prijs zijn zij wel de goedkoopste volgens mij. Ook transfers goed geregeld enzo. Maar wat een kut vlucht met hun. Geen beenruimte, piloot die keihard landquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bizimkiler gaan nog steeds voor goedkoop. Corendon sowieso.
Vorig jaar was er iets misgegaan met hun boeking waardoor ze waren overgeplaatst naar een nog luxer hotel. En dat voor 1200 euro voor drie personen inclusief vlucht volgens mij.
Corendon.
Oh ik ben cheap ass vluchten gewend.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kwa prijs zijn zij wel de goedkoopste volgens mij. Ook transfers goed geregeld enzo. Maar wat een kut vlucht met hun. Geen beenruimte, piloot die keihard landeten niet eens lekker terwijl je er dik voor betaald.
1 keer met KLM naar Istanbul gevlogen, kreeg een bakje groene shizzle erin, tata food. Frisse groente ofzo, paprika enzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik ben cheap ass vluchten gewend.Toen ik met KLM-Delta Air naar NY vloog voelde het voor mij aan als first class. Vooral Delta Air is echt
.
Dus niet zo verwend jij.
Voor mij ook. Maar het weerhoud mij er zeker niet van om minder te vliegen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Irrationeel ik weet het maar begin vliegen steeds enger te vinden
Ik krijg nooit eten in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1 keer met KLM naar Istanbul gevlogen, kreeg een bakje groene shizzle erin, tata food. Frisse groente ofzo, paprika enzo.
Met THY gewoon beter eten dan in menig restaurant in Istanbul.
Appelsaladequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1 keer met KLM naar Istanbul gevlogen, kreeg een bakje groene shizzle erin, tata food. Frisse groente ofzo, paprika enzo.
Met THY gewoon beter eten dan in menig restaurant in Istanbul.
Je gaat toch dood.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Irrationeel ik weet het maar begin vliegen steeds enger te vinden
Haarverf is daar goedkoper en 10292929x beter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:16 schreef Myrr het volgende:
M'n vriend is in Turkije om les te geven op een internationale school, en vraagt wat hij voor me mee naar huis kan nemen. Ik kom niet verder dan verzorgingsproducten en iets leuks voor in huis.
Dus dames, welke verzorgingsproducten die hier niet/minder te verkrijgen zijn, slaan jullie in als je in Turkije bent?
Ja wil sowieso zeep daarvandaan. Nagellak heb ik echt al veel te veel haha. Maskertjes is wel een goede!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haarverf is daar goedkoper en 10292929x beter.
Verder koop ik daar altijd nagellak van golden rose![]()
Natuurlijke maskers/zeep.
En ook heel tof. Zonde dat zoiets verloren gaat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel lef om zoiets te beginnen in een vreemd land.
Wat stom ik kom er niet op.. kohl, maar dat is Arabisch.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja wil sowieso zeep daarvandaan. Nagellak heb ik echt al veel te veel haha. Maskertjes is wel een goede!
Hebben jullie behalve dat dikke eyeliner ding nog andere speciale make-up dingen?
[..]
En ook heel tof. Zonde dat zoiets verloren gaat.
Ah, hij is er nog vier dagen dus heb tegen die tijd vast wel wat dingen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat stom ik kom er niet op.. kohl, maar dat is Arabisch.
Neen.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:48 schreef ShevaJB het volgende:
Kennen ze in Turkije ook kakkernamen? Zo van, hey mehmet, heb je nog geneukt vandaag?
Amsterdam graagquote:Op woensdag 8 april 2015 16:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Animo check Turkenmeet..
Datum: zaterdag 25 april
Tijd: vanaf 17u
Ik hoor het wel. Of niet....
Ik heb even de eerste 5 minuten gekeken, maar hoe worden de Armeniërs precies op hun nummer gezet? Ze vertellen gewoon het klassieke verhaal.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:04 schreef Atak het volgende:
Armeniërs worden hier wel flink op hun nummer gezet. Zeker waard op te kijken:
pauwenwitteman.vara.nl/media/337225
Later komen de Turken ook aan het woord.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb even de eerste 5 minuten gekeken, maar hoe worden de Armeniërs precies op hun nummer gezet? Ze vertellen gewoon het klassieke verhaal.
Armeniërs niet berijden als een ezel naar de markt maar met de auto gaanquote:Op woensdag 8 april 2015 17:07 schreef Bortecinem het volgende:
Turken die vriendschappen sluiten met Armeniërs.
Turken die niet racistisch zijn.
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Armeniërs niet berijden als een ezel naar de markt maar met de auto gaan
Nou ja, ook niet overtuigend. Alleen de voorzitter van die Turkse organisatie zei zinnige dingen.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Later komen de Turken ook aan het woord.
Hij heeft anders wel een puik icoontjequote:Op woensdag 8 april 2015 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Die gast is een van de grootste mongolen hier.Samen met die anti-Turken-kliek in NWS.
Is dat niet strafbaar volgens de Turkse wet?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:39 schreef TheMagnificent het volgende:
En die Sinan die z'n excuses aanbiedt op de Armeense televisie...
Het was maar 20 minuten dus je kan sowieso niet alles zeggen wat je wil. Het belangrijkste is dat gezegd is is dat Armenië niet mee wil werken aan een internationale onderzoek om een punt achter de kwestie te zetten. Ook mocht er van mij meer gesproken worden over de Turkse en azerbeidjaanse slachtoffers.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou ja, ook niet overtuigend. Alleen de voorzitter van die Turkse organisatie zei zinnige dingen.
Wegquote:Op woensdag 8 april 2015 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
MUZ / Grootste Turkse bangers ooit
De reactie van de_boswachter
Kan geen fp reactie tegenop.
Oh jammer. Was echt grappig. Stond iets van 'dit is NL, geen Turkije. Als het daar beter is ga je toch daar wonen maar nee, Westen is shit toch volgens jullie' blablabla. Echt helemaal kankeren en over de rooie om dat topic.quote:
Okuz...quote:Op woensdag 8 april 2015 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh jammer. Was echt grappig. Stond iets van 'dit is NL, geen Turkije. Als het daar beter is ga je toch daar wonen maar nee, Westen is shit toch volgens jullie' blablabla. Echt helemaal kankeren en over de rooie om dat topic.
Heb geduld.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Shitzooi, heb een teen gestoten en nu zit de teennagel los tot het gedeelte waar ie vastzit.
Geduld met wat? Ik heb 'm maar ingepakt met twee pleisters. Groeit er vast vanzelf wel uit, als het hopelijk niet gaat ontsteken ofzo.quote:
Valt vanzelf uit. Doe er wat alco op en laat even luchten.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geduld met wat? Ik heb 'm maar ingepakt met twee pleisters. Groeit er vast vanzelf wel uit, als het hopelijk niet gaat ontsteken ofzo.
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga één dagje naar Parijs en heb eigk spijt. 24u is vermoeiend lijkt mij.
Is 5 uurtjes rijden ağzına caktim...quote:Op woensdag 8 april 2015 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ja, waar moet je pissen? En dan slapen in die bus![]()
zucht.
NEEN.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
Parijs is prima te doen. Probeer London.
lolquote:Op donderdag 9 april 2015 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
Saudi-Arabische Moefti: Vrouw opeten is halal
Niemand geeft zoveel gehoor aan dorpsgekken in het Midden-Oosten als Westerse Media.
Ik weet niet of het aan mij ligt of aan het weer, maar ik heb sinds een paar dagen dat ik het 's nachts echt heel erg koud heb, dat ik niet kan slapen door de kou of dat ik er zelfs wakker door word, terwijl ik nog slaap met een dikke winterdeken en een trui.quote:
Hmm, kadın budu köfte.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
Saudi-Arabische Moefti: Vrouw opeten is halal
Niemand geeft zoveel gehoor aan dorpsgekken in het Midden-Oosten als Westerse Media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |