SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net mn eten op. Aardappelpuree en dunne courgette sliertjes. Omg zo lekkerquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oei ik heb nog een zakje paaseitjes liggeneerst maar eens mijn stolletje oppeuzelen
Leg gewoon weg.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:27 schreef Che_ het volgende:
Remove computers and phones is wel een goeie eigenlijk. En only use bed for sleep and sex.
Ik wil van de gewoonte af om telefoon te gebruiken voor het slapen of soms uren in bed luieren.
Ik heb een 16 jaar oude tweepersoonsbed waarvan aan de ene kant de latten kapot zijn waardoor ik het bed maar voor 1/3e kan gebruiken. Geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe tho.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een boxspring gekocht, maar ik wil nieuwe
Niet in het midden van een tweepersoonsbed in slapen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een 16 jaar oude tweepersoonsbed waarvan aan de ene kant de latten kapot zijn waardoor ik het bed maar voor 1/3e kan gebruiken. Geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe tho.
Bed is één van de belangrijkste dingen vind ik. Het bepaalt je houding en voorkomt ook bochels en rugklachten (ook in de toekomst). Op een bed wil ik nooit besparenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een 16 jaar oude tweepersoonsbed waarvan aan de ene kant de latten kapot zijn waardoor ik het bed maar voor 1/3e kan gebruiken. Geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe tho.
Zit een deuk in a chap.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet in het midden van een tweepersoonsbed in slapen.
Ik beweeg weinig. Ik denk erover om op de grond te gaan slapen. Gewoon met matras. Echt geen zin om er geld aan uit te geven.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bed is één van de belangrijkste dingen vind ik. Het bepaalt je houding en voorkomt ook bochels en rugklachten (ook in de toekomst). Op een bed wil ik nooit besparen
Ik ben ook al een tijdje tweepersoons gewend. Zoveel ruimteik beweeg veel 's nachts
Hmm, ieder z'n voorkeurquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik beweeg weinig. Ik denk erover om op de grond te gaan slapen. Gewoon met matras. Echt geen zin om er geld aan uit te geven.
ya so?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
Dit zijn Christenen maar ze gebruiken woorden als kanun en misafir.
van iemand die de doner van doner company als kwalitatief goed oordeelt ga ik dit niet zomaar aannemen over Google.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Stimorol, ken je Google? Echt een goeie site.
Iemand die doner company al een voldoende geeft verliest wel veel streetcreds jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
van iemand die de doner van doner company als kwalitatief goed oordeelt ga ik dit niet zomaar aannemen over Google.
Zeg nu eens met la.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ken je die vine van die oude vrouw die zgn hete demlik over haar heen krijgt? die zei ook O neydi giiiii. zo hoorde ik je em dat zeggen.
Ne alaka? Ten eerste heb ik het nooit zo genoemd, alleen dat ik het iets beter vond dan de andere döner die ik in NL heb gegeten. Vind Turkish food in NL sowieso middelmatig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
van iemand die de doner van doner company als kwalitatief goed oordeelt ga ik dit niet zomaar aannemen over Google.
Net als jouw eenvoudige vraag vorige keer toen je naar NY ging? Welke vraag denk je nu? Google maar eens op kun je andermans cc gebruiken in US.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ne alaka? Ten eerste heb ik het nooit zo genoemd, alleen dat ik het iets beter vond dan de andere döner die ik in NL heb gegeten. Vind Turkish food in NL sowieso middelmatig.
En ten tweede is het gewoon een mening waar je het niet mee eens kan zijn, best, i.t.t. jouw vraag waarvan je het antwoord eenvoudig kunt googlen.
En dan straks klagen dat je niet kan slapenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)942671822849/photo/1
Cuuuus be.
3 dagen vrij. Geen gezeur van zeikende collega's. Ik is gelukkig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan straks klagen dat je niet kan slapen
Gelukkig nadat je zulke foto's bekijkt? Jij bent wel ziekquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
3 dagen vrij. Geen gezeur van zeikende collega's. Ik is gelukkig.
Heb ik gedaan als student, erg handig als je even ruimte nodig hebt.. je plaatst zo het matras tegen de muur aan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik beweeg weinig. Ik denk erover om op de grond te gaan slapen. Gewoon met matras. Echt geen zin om er geld aan uit te geven.
Heb buikpijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gelukkig nadat je zulke foto's bekijkt? Jij bent wel ziek
Moet je aan tm vragen. Hij gaat over de etiquettequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb buikpijn.
is het trouwens Hollands om je overal mee te bemoeien?of moet ik dat googlen?
Wie is dat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet je aan tm vragen. Hij gaat over de etiquette
ik kras je comment door met mijn lipstick van 90tl so u knowquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Artık takmıyorum dediklerini, şıkrm...
Geschreven vanaf mijn iPhone 5s. Fakirler ölsün.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Artık takmıyorum dediklerini, şkrm...
Geschreven vanaf mijn iPhone 5s. Fakirler ölsün.
foolish gazanovaquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje gegoogled op muziek uit 2008 en zo. Dacht eens kijken wat Petekje tegenwoordig doet.
Geld maakt mannen zo lekker zal ze denken.
Zenginsin, tamam anladik...quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ik kras je comment door met mijn lipstick van 90tl so u know
Raar wijf ben jequote:Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lijke_trailers_.html
Nou Che. Heb em gezien.
#Verhalenuitdeoudedoosquote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef Bortecinem het volgende:
Tozz ik ben net 25 geworden roept iemand net over mij 'ze is inmiddels 30'. bitch fu
haar face breekt mijn hartquote:Op zaterdag 4 april 2015 09:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
http://m.metronieuws.nl/b(...)ich-over-voor-camera
Mijn nichtjes van jouw leeftijd zijn getrouwd. Zoek eens een vent!quote:Op zondag 5 april 2015 18:35 schreef Bortecinem het volgende:
Is net gebeurd.![]()
En ik ben niet vandaag jarig maar was hwt een paar weken terug. Iig is het niet zo lang geleden dat je mijn leeftijd mag afronden naar 30.
Help dan! Weet jij geen passende man voor Borstelsyh?quote:Op zondag 5 april 2015 18:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn nichtjes van jouw leeftijd zijn getrouwd. Zoek eens een vent!
neequote:Op zondag 5 april 2015 18:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom geef jij delen van je lichaam bloot?
Jij draagt toch zo een nikaab oid?
Mijn broertje is gek op grillen. Match?quote:Op zondag 5 april 2015 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Help dan! Weet jij geen passende man voor Borstelsyh?
Borstelysh.quote:Op zondag 5 april 2015 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Help dan! Weet jij geen passende man voor Borstelsyh?
Wanneer komt hij vrij?quote:Op zondag 5 april 2015 18:54 schreef Crip het volgende:
Borte wil je mijn broer, hij is 32 pas geworden en is best westers enzo.
dagelijks te zien @ opsporing verzochtquote:Op zondag 5 april 2015 18:57 schreef Crip het volgende:
En mijn broer werkt bij een televisie zender, ga alleen niet zeggen welke.
Huwehehe mijn zusje van 20 trouwt deze zomer. Sluit dus maar lekker achteraan met je opmerking. Er zijn nog 8337292972299229 ongehoorden voor u.quote:Op zondag 5 april 2015 18:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn nichtjes van jouw leeftijd zijn getrouwd. Zoek eens een vent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |