Mensen met een IQ van 65 weten ook. Alleen niet zo gek veel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mensen met een IQ boven de 80 weten
Mijn Power Ranger action figures konden dit ook, eindeloos plezier mee gehad.quote:
Dikke pretquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:03 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dat om 22:00 Steven 2 komt.
Is de avond toch nog gered.
Mocroflavour Harry.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:00 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk gewoon die film met die Turken op 3, maar ik weet niet waar het over gaat.
struggles?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
Goor draait door komt ook nog.
Moeilijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, was gewoon een film kijkenquote:Op zondag 5 april 2015 01:14 schreef Specularium het volgende:
Zit iedereen weer te doen of ie buiten is?
Vandaag maar eens een klassieker uit de kast gepaktquote:Op zondag 5 april 2015 02:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke?
Ik had Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Zeker weer een gigantische kutfilm met een achtervolging waar jij een strakke plasser van krijgt?quote:Op zondag 5 april 2015 02:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaag maar eens een klassieker uit de kast gepaktVanishing Point (1971) - IMDb
Ik krijg wel een harde plasser van die '70's autofilms jaquote:Op zondag 5 april 2015 02:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker weer een gigantische kutfilm met een achtervolging waar jij een strakke plasser van krijgt?
Wie niet toen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |