Ik had ook een keer zo weinig geld dat ik gehakt moest kopen, sterkte er mee, ik weet hoe dit voelt.quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:47 schreef Joezi het volgende:
Die vernedering in de winkel, met een pak gehakt...
Dat moment dat je dat pak gehakt op de band zet, die blik van de kassière, dat geroezemoes van die rij achter je....quote:
De crisis kan ons allemaal treffen, laten we mootie steunen in deze moeilijke tijd voor haarquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:59 schreef Laysa het volgende:
Ik eet bijna nooit gehakt...Maar niet om die reden
Of een rund.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:02 schreef Joezi het volgende:
Misschien kunnen we wat geld inzamelen om normaal vlees voor haar te kopen?
Dan heeft hij weer een missie. Doet hem goed. Win-win.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de BDS vragen om wat vers vlees te schieten
Ik eet ook nog amper vleesquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik eet ook bijna nooit gehakt, sowieso eet ik niet zoveel vlees. Maar als ik gehakt eet haal ik het, het liefste bij de slager.
Lekker!quote:
Ik was vroeg in de middag net voor de drukte...Maar morgen ga ik samen met moeders voor eerste paasdagquote:
Neequote:Op vrijdag 3 april 2015 17:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Eet jij wel eens een blik Unox tomatensoep?
Vandaag verse tomatensoep met 100000 gehakballetjes, waar ik er al een stuk of 10 van heb opgegeten.quote:
Nog drukker dan. Maar goedquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was vroeg in de middag net voor de drukte...Maar morgen ga ik samen met moeders voor eerste paasdag
Ik eet nooit voorverpakte soep eigenlijk. Of voorgedraaide balletjes.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze hebben de balletjes "verbeterd". Die zijn nu echt goor.
Verse tomatensoepquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag verse tomatensoep met 100000 gehakballetjes, waar ik er al een stuk of 10 van heb opgegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |