Ik had ook een keer zo weinig geld dat ik gehakt moest kopen, sterkte er mee, ik weet hoe dit voelt.quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:47 schreef Joezi het volgende:
Die vernedering in de winkel, met een pak gehakt...
Dat moment dat je dat pak gehakt op de band zet, die blik van de kassière, dat geroezemoes van die rij achter je....quote:
De crisis kan ons allemaal treffen, laten we mootie steunen in deze moeilijke tijd voor haarquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:59 schreef Laysa het volgende:
Ik eet bijna nooit gehakt...Maar niet om die reden
Of een rund.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:02 schreef Joezi het volgende:
Misschien kunnen we wat geld inzamelen om normaal vlees voor haar te kopen?
Dan heeft hij weer een missie. Doet hem goed. Win-win.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de BDS vragen om wat vers vlees te schieten
Ik eet ook nog amper vleesquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik eet ook bijna nooit gehakt, sowieso eet ik niet zoveel vlees. Maar als ik gehakt eet haal ik het, het liefste bij de slager.
Lekker!quote:
Ik was vroeg in de middag net voor de drukte...Maar morgen ga ik samen met moeders voor eerste paasdagquote:
Neequote:Op vrijdag 3 april 2015 17:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Eet jij wel eens een blik Unox tomatensoep?
Vandaag verse tomatensoep met 100000 gehakballetjes, waar ik er al een stuk of 10 van heb opgegeten.quote:
Nog drukker dan. Maar goedquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was vroeg in de middag net voor de drukte...Maar morgen ga ik samen met moeders voor eerste paasdag
Ik eet nooit voorverpakte soep eigenlijk. Of voorgedraaide balletjes.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze hebben de balletjes "verbeterd". Die zijn nu echt goor.
Verse tomatensoepquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag verse tomatensoep met 100000 gehakballetjes, waar ik er al een stuk of 10 van heb opgegeten.
Verse is natuurlijk veel lekkerder maar af en toe een blik tussendoor is ook wel lekker.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik eet nooit voorverpakte soep eigenlijk. Of voorgedraaide balletjes.
Je moet ze dan ook lekker nat makenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn gehaktballetjes vallen vaak uit elkaar.
Je mot ze plakken met ei!quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn gehaktballetjes vallen vaak uit elkaar.
Ik doe gewoon een zakje, een ei en maggi en ketjap...En dan niet zuinig wezen...goed mengen en flink knijpenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Probeer altijd van alles. Meestal zonder succes.
Gehakt, ei, uitje, knof, kruiden, paneermeel, en wat je nog meer lekker vindt. Husselen, klaaaar!quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Probeer altijd van alles. Meestal zonder succes.
Die ga ik eens een keer proberen!quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:25 schreef Voxs het volgende:
1 pound ground beef
2 tbsp sweet chili sauce
1/2 a tbsp ground nutmeg
2 tbsp coarse mustard
1/2 tsp white pepper
6 tbsp breadcrumbs
1 tbsp milk
1 1/2 tsp salt
1 egg
Deze is de lekkerste vind ik.
Ik heb het even voor je vertaald:quote:
Bookmark!quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:28 schreef Voxs het volgende:
Van deze site. Ze heeft nog meer lekkers.
http://www.kayotic.nl/blog/dutch-meatballs-gravy
Houd de ballendief!quote:
Ja, het is om te janken.quote:
Die is ook al geband?quote:
bans worden niet besprokenquote:
voor in de soep, is rauw normaalquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee gek! Voor in de soep maak ik balletjes zoals ik ze normaal ook maak.
Hmmm soepballen .quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee gek! Voor in de soep maak ik balletjes zoals ik ze normaal ook maak.
Wat dan? teamchris tegen teamgio?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:46 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Oh ook al , de Cos is ook al een grote puin hoop
Daar mag het! Dat is sfeer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:46 schreef Yeszie het volgende:
Oh ook al , de Cos is ook al een grote puin hoop
Juist en dat is helft van de tijd niet .quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, eigenlijk is het commentaar [b]op[/b ]streams hoorde ik laatst.
Als ik wil weten wat er gaande is, kijk ik op Utopiagekte.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:50 schreef Yeszie het volgende:
Een hoop onzin je weet soms niet eens waar het over gaat
Heb vanochtend even gekeken, het zijn ook wel hele vage verhaallijnen momenteelquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:50 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Een hoop onzin je weet soms niet eens waar het over gaat
Ja dat is misschien wel beter ja , en de sv lees ik dan ook hier.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik wil weten wat er gaande is, kijk ik op Utopiagekte.
Altijd fijn om te weten dat Tineke een boterham eet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:52 schreef Yeszie het volgende:
Ja dat is misschien wel beter ja , en de sv lees ik dan ook hier.
Vind je ........ik vind het alleen ver gaan dat een vrouw van 60 jaar zo vreselijk wordt uitgescholden .quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb vanochtend even gekeken, het zijn ook wel hele vage verhaallijnen momenteel
Nou al eet ze er tienquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Altijd fijn om te weten dat Tineke een boterham eet.
Was het anders als ze 30 was?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:53 schreef Yeszie het volgende:
Vind je ........ik vind het alleen ver gaan dat een vrouw van 60 jaar zo vreselijk wordt uitgescholden .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |