Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Helpen uitstappen met de kinderwagen en dan zo met wagen en al het spoor op duwen.
Te hard?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:46 schreef politiekman het volgende:
Totdat je morgen de krant openslaat in de stilte coupé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:47 schreef politiekman het volgende:
Afijn, dinsdag danohja dat valt dit jaar op zondag en maandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:47 schreef politiekman het volgende:
Afijn, dinsdag danYes, dinsdag weer inderdaad. Ik was al bijna maandag gegaan, een collega attendeerde me net op het feit dat het maandag pasen is. Ergens wist ik dat wel maar pasen boeit me te weinig om er bewust rekening mee te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kies er meestal voor om met de auto te gaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:46 schreef bondage het volgende:
Morgen is het trouwens weekend, dan zit ik niet zo vaak in de trein.
hehequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:49 schreef politiekman het volgende:
Ja, en mijn mams vond het een goed idee om op maandag een paasbrunch te organiseren. Heb ik een keer een vrije dag
Mij boeit het ook niet zoveel, enige fijne is dat ik vrij hebquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Yes, dinsdag weer inderdaad. Ik was al bijna maandag gegaan, een collega attendeerde me net op het feit dat het maandag pasen is. Ergens wist ik dat wel maar pasen boeit me te weinig om er bewust rekening mee te houden
Ligt eraan hoe uitgebreid die brunch is. Ff lekker schranzen vind ik niets mis mee.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:49 schreef politiekman het volgende:
Ja, en mijn mams vond het een goed idee om op maandag een paasbrunch te organiseren. Heb ik een keer een vrije dag
Meh, ik moet van Assen naar Amersfoort en dat soort afstanden leg ik liever met de trein af. Veel relaxter en ik kan onderweg werken. Sowieso eerste klas op kosten van de baas.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kies er meestal voor om met de auto te gaan.
Schranzen isquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe uitgebreid die brunch is. Ff lekker schranzen vind ik niets mis mee.
Ja, of steeds weer dezelfde verhalen aan moeten horen. Vooral bij oudere mensen merk ik dat, die onthouden zelf niet wat ze al verteld hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:51 schreef politiekman het volgende:
[..]
Schranzen is. Maar familie met telkens weer dezelfde vragen is
Oooooohhhh maar sowieso heb je in eerste klas weinig last van het klootjesvolkquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Meh, ik moet van Assen naar Amersfoort en dat soort afstanden leg ik liever met de trein af. Veel relaxter en ik kan onderweg werken. Sowieso eerste klas op kosten van de baas.
Niet altijd. Vaak genoeg volk met dikke koffers en bijbehorende railrunners die de boel komen verzieken voor den werkende mensch.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oooooohhhh maar sowieso heb je in eerste klas weinig last van het klootjesvolk
Nu helemaal, nu kinderen helemaal gratis mogen reizenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet altijd. Vaak genoeg volk met dikke koffers en bijbehorende railrunners die de boel komen verzieken voor den werkende mensch.
Dat. Had een keertje een eerste klas kaartje genomen omdat iets met zomercarnaval en de treinen waren lawaaierig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet altijd. Vaak genoeg volk met dikke koffers en bijbehorende railrunners die de boel komen verzieken voor den werkende mensch.
Hmmquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik helemaal niet. De NS erkent het probleem niet, ze moeten juist meer vragen voor het meenemen van koters ivm overlast voor andere reizigers. Kunnen ze de kaartjes ook weer iets goedkoper maken ter compensatie.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu helemaal, nu kinderen helemaal gratis mogen reizen
Tja, ik kan me voorstellen dat je het verschil niet meer ziet als je bezopen bent. Ik bedoel; het verschil is bij dubbeldekkers zo minimaal dat het bijna niet opvalt en je op de 1 of 2 moet gaan letten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat. Had een keertje een eerste klas kaartje genomen omdat iets met zomercarnaval en de treinen waren lawaaierig.
Jup, gingen er een paar in de 1e klas dronken lopen feesten.
Het was geen dubbeldekker. De stoelen waren rood. En ze hadden er het over dat ze gewoon maar in de 1e gingen zitten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, ik kan me voorstellen dat je het verschil niet meer ziet als je bezopen bent. Ik bedoel; het verschil is bij dubbeldekkers zo minimaal dat het bijna niet opvalt en je op de 1 of 2 moet gaan letten.
En natuurlijk nergens een conducteur te bekennen... Sowieso, rode zetelsquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was geen dubbeldekker. De stoelen waren rood. En ze hadden er het over dat ze gewoon maar in de 1e gingen zitten.
yolo
Zuur inderdaad. Heb al een hekel aan overvolle treinen. Als je dan denkt dat het niet slechter kan wordt het alsnog overtroffen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
Stond een tijdje geleden in een volle spitstrein, met drie kinderwagens in het balkon. Dat was niet leuk meer.
Mensen die geen quote alertquote:
Eens!quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, of steeds weer dezelfde verhalen aan moeten horen. Vooral bij oudere mensen merk ik dat, die onthouden zelf niet wat ze al verteld hebben.
Je had ze er af moeten gooien zo. En een chickie beetpakken. Very donkey kong.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
Stond een tijdje geleden in een volle spitstrein, met drie kinderwagens in het balkon. Dat was niet leuk meer.
Vanaf 1 april dit jaar, dus dat belooft nog watquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik helemaal niet. De NS erkent het probleem niet, ze moeten juist meer vragen voor het meenemen van koters ivm overlast voor andere reizigers. Kunnen ze de kaartjes ook weer iets goedkoper maken ter compensatie.
Straks mis je nog DM's van leuke chickiesquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben te populair voor quote-alert.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Straks mis je nog DM's van leuke chickies
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je had ze er af moeten gooien zo. En een chickie beetpakken. Very donkey kong.
Je moeder is te populair voor quote alertquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben te populair voor quote-alert.
Die heeft ie al op skype.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Zucht.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vanaf 1 april dit jaar, dus dat belooft nog wat
Helaas geen grapje http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/kids-vrij.html
Maar dan krijg ik straks Jumpman op m'n dak.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je had ze er af moeten gooien zo. En een chickie beetpakken. Very donkey kong.
Ik denk meestal yeahh tablet mee, boekjes er op, serie er op, kan niet fout gaan! #zonquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:07 schreef politiekman het volgende:
Op zich is reizen met de trein best relaxed, beetje zitten, naar buiten kijken, eventueel wat nuttigs doen en naar je bestemming gebracht worden. Toch zijn er een aantal irritatiefactoren.
quote:Teun (68): ‘Toen ik zelf Weekend Vrij kocht, heb ik er voor mijn kleinkinderen gratis Kids Vrij bijgenomen. We gaan graag samen lekker naar het bos, en dat is nu een stuk voordeliger.’
Klopt. Maar ja, dat heb je op de weg ook aangezien niet iedereen het voertuig even goed beheerst. Vooral voor lange afstanden altijd treinquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:07 schreef politiekman het volgende:
Op zich is reizen met de trein best relaxed, beetje zitten, naar buiten kijken, eventueel wat nuttigs doen en naar je bestemming gebracht worden. Toch zijn er een aantal irritatiefactoren.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Hahahahah Teunnnnnquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:09 schreef Fokker89 het volgende:
Deze reactie op die site, Ik weet het niet hoor
[..]
Dat is ook weer waar, beste zou zijn een soort sjakie en de chocoladefabriek vliegende lift. Privé uiteraard.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja, dat heb je op de weg ook aangezien niet iedereen het voertuig even goed beheerst. Vooral voor lange afstanden altijd trein
Yes. Laptop. Boek. Ik ben wel bezig voor drie uur.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja, dat heb je op de weg ook aangezien niet iedereen het voertuig even goed beheerst. Vooral voor lange afstanden altijd trein
Die moet je er ook gewoon van af gooien. Of raken met een kogel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik straks Jumpman op m'n dak.
Ja, dit is dus het volk wat in de stilte gaat zitten met hun kroost en de boel gaan lopen verstieren voor andere reizigers die graag in stilte willen zitten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:09 schreef Fokker89 het volgende:
Deze reactie op die site, Ik weet het niet hoor
[..]
Alleen vaak kom je terug van een koude kermis.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik denk meestal yeahh tablet mee, boekjes er op, serie er op, kan niet fout gaan! #zon
En ''kijk ze eens leuk doen''quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dit is dus het volk wat in de stilte gaat zitten met hun kroost en de boel gaan lopen verstieren voor andere reizigers die graag in stilte willen zitten.
dan vraag je of ze op willen kenkerenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dit is dus het volk wat in de stilte gaat zitten met hun kroost en de boel gaan lopen verstieren voor andere reizigers die graag in stilte willen zitten.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:10 schreef politiekman het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, beste zou zijn een soort sjakie en de chocoladefabriek vliegende lift. Privé uiteraard.
Idd, jij snapt het.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Laptop. Boek. Ik ben wel bezig voor drie uur.
Idd. En dan krijgen ze een tablet van de ouders in de klauwen met het volume op standje maximaal.quote:
Euh ja, antwoord: het zijn maar kinderen en ik ben de boeman.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan vraag je of ze op willen kenkeren
En dan zo'n irritant spelletje met bliepjes en piepjesquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Idd. En dan krijgen ze een tablet van de ouders in de klauwen met het volume op standje maximaal.
Zijn er ook spellen zonder?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:14 schreef politiekman het volgende:
[..]
En dan zo'n irritant spelletje met bliepjes en piepjes
Tja, hetzelfde geldt voor bdsm fimpjes. Kijk ik ook maar niet meer, voordat je het weet krijgt er iemand naast je een hartaanval.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
Anime kijken in de trein doe ik niet meer. Dat kan te plotseling ontzettend fout worden.
Alleen gaan e-reader/laptop dus niet zo goed samen met zonquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of een headset aansluitquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:16 schreef politiekman het volgende:
[..]
Alleen als je het geluid uit zet, anders niet.
Ik weet niet hoe dat werkt hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Of een headset aansluitMaar ja, dat is natuurlijk te moeilijk.
gewoon dreigend overkomenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Euh ja, antwoord: het zijn maar kinderen en ik ben de boeman.
Idd, prima te doen. In de auto moet je alleen maar opletten op het overige verkeer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een e-reader niet? Dacht dat die het wel goed deden met daglicht.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Alleen gaan e-reader/laptop dus niet zo goed samen met zon. En altijd mensen die lurken
..
Nee, daar krijgt het kroost maar gehoorbeschadiging van.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Of een headset aansluitMaar ja, dat is natuurlijk te moeilijk.
Zou je moeten doen met het geluid vol uitquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, hetzelfde geldt voor bdsm fimpjes. Kijk ik ook maar niet meer, voordat je het weet krijgt er iemand naast je een hartaanval.
Anders krijg jij gehoorbeschadiging van schreeuwende kids, liever die kids dan ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, daar krijgt het kroost maar gehoorbeschadiging van.
Ik zou 'm nog een keer quoten. Voel ik niets van.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Idd, prima te doen. In de auto moet je alleen maar opletten op het overige verkeer.
Dit is gewoon een humane oplossingquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zou je moeten doen met het geluid vol uitdie mensen met kinderen zijn sneller weg dan dat je een safewoord kunt bedenken
Je kunt ook boos met je voetjes gaan stampen en huilen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:19 schreef politiekman het volgende:
[..]
Dit is gewoon een humane oplossing
Om vervolgens weggesleept te worden door een pissige moederquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je kunt ook boos met je voetjes gaan stampen en huilen.
vet grappigquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Om vervolgens weggesleept te worden door een pissige moeder
Meh, gewoon een spons in de bek en dichttapen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon dreigend overkomen
opkomen voor je rechten en je niet zomaar boeman laten noemen
Die d'r kind eerst nog verbaal een beetje duidelijk probeert te maken dat dat niet hoort zo, en dan merkt ze dat het niet werkt en sleept ze haar kind maar wanhopig mee inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Om vervolgens weggesleept te worden door een pissige moeder
ga liever voor de effectieve manier aka mijn manierquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Meh, gewoon een spons in de bek en dichttapen.
Idd. En dan zijn ze nog niet eens naar hardstyle feesten geweestquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, daar krijgt het kroost maar gehoorbeschadiging van.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zou je moeten doen met het geluid vol uitdie mensen met kinderen zijn sneller weg dan dat je een safewoord kunt bedenken
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:23 schreef politiekman het volgende:
[..]
Die d'r kind eerst nog verbaal een beetje duidelijk probeert te maken dat dat niet hoort zo, en dan merkt ze dat het niet werkt en sleept ze haar kind maar wanhopig mee inderdaad.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou 'm nog een keer quoten. Voel ik niets van.
Vaak zitten daar die lelijke dikke conductricesquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:24 schreef politiekman het volgende:
Of gewoon de sleutel van de machinistenkamer fixen, kun je altijd achterin chillen.
Wat dat betreft heeft Monopoly het wel goed bekeken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:24 schreef politiekman het volgende:
Of gewoon de sleutel van de machinistenkamer fixen, kun je altijd achterin chillen.
Voel je niets van, gewoon overheen gaan. Win win win win situatie.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vaak zitten daar die lelijke dikke conductrices
Zo nu en dan zit er wel een lekker chickie tussen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vaak zitten daar die lelijke dikke conductrices
eensquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo nu en dan zit er wel een lekker chickie tussen.
Ik ga dan maar eens met de trein van Assen naar Amersfoortquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo nu en dan zit er wel een lekker chickie tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |