Wut? Dat is de meest fenomenale rol in de hele seriequote:Op maandag 25 mei 2015 15:22 schreef shiznuts het volgende:
Die Fisk vind ik trouwens echt tergend slecht neergezet, hè.Maar dat zal wel aan mij liggen.

Vond ik ook! Zeker toen ik er afgelopen week achter kwam dat dezelfde acteur nu dus ook een rol heeft in Jurassic World, alleen dan met haar. Had hem serieus niet herkent.quote:Op zondag 31 mei 2015 03:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wut? Dat is de meest fenomenale rol in de hele serie

dat is voor Daredevil natuurlijk bewust zo aangedikt en gefilmd aangezien Fisk een bonk van een vent isquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vond ik ook! Zeker toen ik er afgelopen week achter kwam dat dezelfde acteur nu dus ook een rol heeft in Jurassic World, alleen dan met haar. Had hem serieus niet herkent.
In Daredevil leek hij ook zo'n gigantische man en dat had ik bij de film helemaal niet gevoel. Weet dus niet of het door de manier van filmen werd benadrukt maar bij Daredevil straalde hij zo veel macht uit met zijn lijf

Ja, van InGenquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie was Fisk in Jurassic park dan die leger kerel?

Mwoa, in L&O is hij qua postuur ook niet heel anders.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat is voor Daredevil natuurlijk bewust zo aangedikt en gefilmd aangezien Fisk een bonk van een vent is

De acteur is ook 1m93 lang, heeft van zichzelf al dat 'grootse'quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:56 schreef criminal_mind het volgende:
Of als Gomer Pyle in Full metal jacket, was hij al een grote gozer.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.

Punisherquote:

Snel zeg. 11 maanden later alquote:

20 maart.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Snel zeg. 11 maanden later al
Zal mij benieuwen dan wanneer Bloodline seizoen 2 online komt.

Niet ongewoon voor Netflix. Mijn iTV shows app geeft deze datum aan en laat ook de correcte data voor de andere Netflix releases zoals House of Cards zien.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2 dagen later dan Daredevil? Lijkt me vrij onlogisch

Yaaajjjj eindelijk!quote:

Civil warquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Marvel Madness19 Jan. Agent Carter seizoen 2. 8 maart Agents of SHIELD s03 deel 2. 11 maart DD s02. En mei Captain America: Civil War

Zouden er nog Wolverine referenties komenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:26 schreef Yi-Long het volgende:
Hopelijk is Punisher een beetje de goede mix van psychopaat en vigilante, oftewel gefocussed op zijn oorlog met de onderwereld, en iedereen die hem daarvan probeert te weerhouden kan ook een paar kogels in zijn mik verwachten.

Nou dat ziet er gezien de trailer wel ok uit of niet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:26 schreef Yi-Long het volgende:
Hopelijk is Punisher een beetje de goede mix van psychopaat en vigilante, oftewel gefocussed op zijn oorlog met de onderwereld, en iedereen die hem daarvan probeert te weerhouden kan ook een paar kogels in zijn mik verwachten.

Het zal me al verbazen als ze met Spider-Man referenties komen, terwijl die in de zelfde stad leeft...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zouden er nog Wolverine referenties komen
Yep, ziet er veelbelovend uit. Wel fijn dat er nu makers lijken te zijn die dat character een beetje 'begrijpen'...quote:Op maandag 15 februari 2016 17:20 schreef aspi het volgende:
[..]
Nou dat ziet er gezien de trailer wel ok uit of niet?

Ja, dat is de gebruikelijke route tegenwoordig bij Netflix series die ineens beschikbaar zijn: eerste twee weken met spoilertags.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:06 schreef Stranger het volgende:
Hoe doen we het met spoilers? Eerste twee weken spoilertag en daarna gewoon discussieren over het seizoen of dit topic vermijden als je hem nog niet helemaal hebt gezien?

Bedankt dat je mijn vraag met twee keuzes beantwoordt met 'Ja'quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat is de gebruikelijke route tegenwoordig bij Netflix series die ineens beschikbaar zijn.

Mijn doel is, zoals altijd, complete verwarring. Maar nu is de post geëdit dus.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn vraag met twee keuzes beantwoordt met 'Ja'

Hoe heeft die gene dat zo snel gekeken?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:19 schreef Breuls het volgende:
FOK!review van seizoen 2: Daredevil: seizoen 2

Diegene ben ikzelf.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:25 schreef isax het volgende:
[..]
Hoe heeft die gene dat zo snel gekeken?

Seriously? Ik vind Punisher echt perfect gecast en vertaald naar beeld. Nu moet zeggen dat ik Punisher misschien wel het tofste karakter vind uit de Marvel Universe.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben niet zo enthousiast als de posters boven mij. Punisher is geen Fisk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |