Afgelopen week het seizoen gekeken. Awesome! Vooral ook hoe elke aflevering eindigde. Meestal moest ik gelijk de volgende kijken.

Niemand nog een link met Dexter gelegd?

Ook iemand die voor het rechtssysteem werkt... maar nood ziet daar buitenom te werk te gaan om echte gerechtigheid de wereld in te brengen. Ook een serie met een wat rauw en bruut karakter. Gorey at times. Die kale body armor kleermaker gast ook, die herkende ik uit Dexter... Ray Speltzer.
Dan inderdaad ook wel iets van Arrow, als in selfmade masked hero en een bijzondere skillset door training. Eigenlijk vechtend aan de kant van de pliesie, maar wordt gezien als linke vigilante. Hele stadssfeertje heeft wel een greintje weg van Gotham ook ergens (en Father Lantom doet me ook een beetje aan Carmine Falcone denken

).
Misschien de Game of Thrones-factor dat ze niet bang zijn rollen met een aanzienlijk aandeel aan hun einde te laten komen.
De relatie onderling tussen Matt en Foggy, vooral vanwege die college flashbacks, is dan weer een tikkeltje in richting comedy á la Psych en Franklin & Bash.

Leuk ding trouwens, die Deborah Ann Woll.

Zijn echt momenten dan ziet ze eruit als een wrak. Maar ze ziet er vaak genoeg ook erg nice uit.

Beetje de Yvonne Strahovski uit Dexter. Denk dat zij en Matt ook wel open met elkaar gaan zijn en dat zij een female sidekick wordt.
Wat ik echt niet begrijp...

Foggy en Marci. Hoedewiedefuck.

Zij is trouwens uit Sucker Punch.

En wie daar ook in zat was 'Stick'!
Rosario Dawson ken ik ergens van... maar ik geloof van iets anders dan Sin City... -oh, damn, opgezocht. Uitgerekend 'Zookeeper' geloof ik. Slecht.

Die Fisk vind ik trouwens echt tergend slecht neergezet, hè.

Maar dat zal wel aan mij liggen. Vanessa.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz