het is echt in de juppenwijk van berlijn, en dat staat me wel wat tegen, want ik ben niet zo'n jup. In Prenzlauer Berg. Maar, in die wijk zit ook een kinderdagverblijf waar ze Nederlands spreken, en dat lijkt me wel heel erg perfect.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:01 schreef Daui het volgende:
Welke wijk in Berlijn? Ooooo je kunt zo lekker eten in Berlijn
Haha als ik niet beter wist, zou ik soms echt denken dat jij stiekem mijn man bent!quote:Op donderdag 2 april 2015 22:52 schreef Nikooos het volgende:
[..]
1keer raden waar mijn vrouw net over klaagde
Hier lossen we het vooralsnog op door mijn gekriebel
Mja, ik denk ergens dat het inderdaad groei is. Heb niks veranderd qua kleding of douchespul waar m'n huid nu opeens op zou kunnen reageren. Maar babyolie is misschien wel een goeie ja; da's vaak toch wat neutralerquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Is het jeuk door het groeien en gespannen zijn? Dan zal irritatie toch meevallen? Of ben je gevoelig voor bepaalde stoffen? Dan iets van een neutrale (baby)huidolie?
Ja, dat laatste was ik helaas al achter...quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:56 schreef pessie het volgende:
Twist en nikoos, lekker insmeren met een bodylotion en er verder van af blijven. Als je gaat krabben wordt het juist gevoeliger.
En met tuin en balkon.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het is echt in de juppenwijk van berlijn, en dat staat me wel wat tegen, want ik ben niet zo'n jup. In Prenzlauer Berg. Maar, in die wijk zit ook een kinderdagverblijf waar ze Nederlands spreken, en dat lijkt me wel heel erg perfect.
Ik denk ook doen. Het is in totaal 61 m2, met een open keuken. Denk dat de slaapkamer wel groter is dan 15m2, pessie.
Collega van me woont ook klein, en daar slaapt het kind op de gang. Dat kan altijd ook nog!
Dat klinkt echt supergoed! P-bergquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:51 schreef Jag�rut het volgende:
Wij hebben een heel tof appartement gezien in Berlijn, maar met 2 kamers maar. Nu is de vraag, ervoor gaan of niet. We zullen vast eventueel verhuizen, en de baby heeft in de eerste paar jaar natuurlijk niet zo veel plaats nodig...Dit is op zo'n toffe locatie, met balkon én tuin!
Creepy. Ze is inderdaad ook erg slecht in niet krabben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:13 schreef twist02 het volgende:
[..]
Haha als ik niet beter wist, zou ik soms echt denken dat jij stiekem mijn man bent!Maar -bij mijn weten- zit die niet op Fok!
Sinds 1 januari pas, en stiekem had hij graag nog wel een paar maanden thuis gezeten. Maar ik ben blij dat hij straks niet meer de hele week op de bank zit en ik ook weer af en toe wat tijd voor mezelf heb, nu het nog kan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
FF, wat fijn van het goede aanbod voor je vriend! Lekker dat hij weer aan het werk kan, heeft hij lang zonder gezeten?
Ik vind 'm nieuw echt te duur. Maar als we 'm tweedehands in goede staat kunnen vinden is dat een prima optie!quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:18 schreef Krisvc het volgende:
FF, gefeliciteerd met de nieuwe baan van je vriend!
Nikoos, fijn dat er weer een sticker in the pocket is!![]()
Sillie, wij zijn ook voor de Quiny Buzz gegaan. Wij hebben hem uiteindelijk wel nieuw gekocht, terwijl we tweedehands van plan waren. Eigenlijk omdat we het gewoon de investering waard vonden.
Pessie, ben benieuwd hoe alle metingen waren.
Ik heb hier net een recordbedrag uitgegeven bij de Zeeman.En ik zit in de fase dat ik overal trek in heb, maar als ik dan in de supermarkt sta om daadwerkelijk wat lekkers te halen kan ik geen keuze maken en koop ik maar niks. Gezond, maar ik vind het maar frustrerend.
Och en ook dan...quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:15 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik vind 'm nieuw echt te duur. Maar als we 'm tweedehands in goede staat kunnen vinden is dat een prima optie!
Enig nadeel is dat 'ie ocean blue van kleur is. Ik zie de misverstanden al voor me als we een meisje krijgen. Maar boeiend, ik wil eigenlijk niet mee doen aan "jongens zijn blauw en meisjes roze" onzin..
Dit idd, had m'n zus ook!quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Och en ook dan...
Je dochter in een knalroze jurkje, met roze/witte maillot, roze mutsje op en een roze speentje in.
En dat mensen dan nog zeggen "ach wat een schattig ventje!"
en nee zķ mannelijk zijn mijn dames nou ook weer niet![]()
Dat zei ik ook tegen mijn vriend, maar deze mensen doen de hele set weg voor bijna niks en de maxi cosi zit er dan bij. Mocht ik mn twijfels hebben over de maxi cosi koop ik gewoon alsnog een nieuwe; dan ben ik nog veel voordeliger uit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:36 schreef twist02 het volgende:
Klinkt positief pessie!Wordt het sowieso inleiden met 37 weken denk je, of kijken ze het nog even aan als het goed blijft gaan?
[..]
Dit idd, had m'n zus ook!
En als klapper dan nog mensen die vragen: maar waarom trek je een jongetje eigenlijk zoveel roze aan??![]()
Ik weet om eerlijk te zijn alleen niet of ik een tweedehands maxi-cosi wel zou doen sillie... Je weet nooit zeker of-ie al een keer gevallen is ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |