Je moeder schreeuwde anders voor meer meer meer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:51 schreef DonJames het volgende:
In 6 steden in de top 10 praten ze met een zachte "g"Minder minder minder!
Eindelijk weer eens kampioen in Rotterdam. Tijd om de Coolsingel te slopen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:37 schreef NightH4wk het volgende:
Rotterdam toch een keer ergens de eerste
Dit ja, valt wel op.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:51 schreef DonJames het volgende:
Dat zal je wel een kleintje hebben en/of binnen 5 seconden gekomen zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder schreeuwde anders voor meer meer meer.
[ afbeelding ]
Voor je moeder is een jodokus van 30 cm een kleintje ja, met zo'n scheur.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zal je wel een kleintje hebben en/of binnen 5 seconden gekomen zijn.
Verbaas ik me ook over, die paar maanden dat ik daar gewerkt heb vond ik het best een leuk stadje om te verblijven en de sfeer op straat een stuk prettiger dan in andere Brabantse steden zoals bijvoorbeeld Eindhoven (wat ook de slimste regio van Europa/Wereld? zou zijn al zou je dat niet zeggen als je daar over straat loopt)quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:25 schreef DeJori het volgende:
Ik schrok wel van de hoge notering van Den Bosch.
voor een alien hebben wij dezelfde samenstelling als een bak lasagne.quote:
Tilburg ook, maar die staat er wel in.quote:Op vrijdag 3 april 2015 07:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar studentjes natuurlijk
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:51 schreef DonJames het volgende:
Of die ene van woensel bitch hahahahquote:
Ja maar dat is bij de grensquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tilburg ook, maar die staat er wel in.
Terechte klachtquote:
en kruiskampquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:56 schreef Voszje het volgende:
3? Hambaken dan ofzo? Ik kom niet uit Den Bosch, maar voel me hier wel prettig verder.
Ach in het noorden heb je ook niks te zoeken, daar ben je sowieso al niet welkom rechtse tokkiequote:Op vrijdag 3 april 2015 23:43 schreef PLAE@ het volgende:
http://www.funda.nl/koop/hilaard/huis-47373278-hoptille-4-a/ ja hoor wil ik best wonen, al is het slechts op 6km van Leeuwarden wat ook een stad vol tokkies is. Maar het aantal kutmarokkanen is beperkt in het noorden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |