quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een doosje bonbons van geo gekregen, nog niet opengemaakt![]()
Op valentijnsdag, tijdje geleden alweerquote:
Tijdens de bbq meet in Zwollequote:Op vrijdag 3 april 2015 00:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een keer een doosje bonbons gekregen van Bondage op een meeting omdat ik ooit zei dat ik jaloers was dat hij bonbons aan het eten was. Vond ik echt tof van hem
Had echt niet verwacht dat je het echt ging kopenquote:Op vrijdag 3 april 2015 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Tijdens de bbq meet in Zwolle![]()
Leuk om te zien dat je het zo waardeerde
Als ik iets beloof dan kom ik het naquote:Op vrijdag 3 april 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had echt niet verwacht dat je het echt ging kopen
Had toch wel verwacht dat je het had opgenomenquote:
plxquote:Op vrijdag 3 april 2015 00:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had toch wel verwacht dat je het had opgenomen
Hoe voelde dat?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat was een lang stuk vlees inderdaad.
quote:
Dan ben je wel kleinquote:Op vrijdag 3 april 2015 00:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Fijn. Het reikte van mijn mond tot mijn anus.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Fijn. Het reikte van mijn mond tot mijn anus.
Zo heten onze kinderenquote:Op vrijdag 3 april 2015 00:46 schreef Amarantha het volgende:
LittleDrNick zou dan betere nickname zijn.
Als je de rest van de week nog niets gehad hebt gooi je em maar naar binnen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
2
vanaf 8 uur vanavond, het wil niet echt lukken allemaal
quote:
Ja nu is het weer 50/50quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je de rest van de week nog niets gehad hebt gooi je em maar naar binnen.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ja nu is het weer 50/50
Maar aangezien dhr nick 2x reageert neem ik er nog 1
quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ja nu is het weer 50/50
Maar aangezien dhr nick 2x reageert neem ik er nog 1
Als je de dop eraf laat verdampt het vanzelfquote:Op vrijdag 3 april 2015 00:54 schreef DrNick het volgende:
Dan schenk ik wat whisky in. Anders raakt dat nooit op.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:54 schreef DrNick het volgende:
Dan schenk ik wat whisky in. Anders raakt dat nooit op.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
Vandaar dat het bier normaal zo snel op gaat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je de dop eraf laat verdampt het vanzelf
Sowieso.quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vandaar dat het bier normaal zo snel op gaat.
Ach ja, wat is nou niet slecht. Denk dat drugs wel het laatste zijn waar je je zorgen om hoeft te maken.quote:
Zolang je niet aan de heroine zit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, wat is nou niet slecht. Denk dat drugs wel het laatste zijn waar je je zorgen om hoeft te maken.
vannacht was ik keihard aan t gamenquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
Ik voel me echt vies nu.
vannacht zei hij nog dat ie van me hield, en nu krijg je zon antwoord
quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vannacht was ik keihard aan t gamen
en je bent verwaarloosbaar
een object
Goed bezig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als een mooie vrouw mij graag een kusje wilt geven zal ik dat zeker overwegen
Alcoholquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Doe je ook wat anders in je leven naast drugs
Heb deze maand één keer lsd gebruiktquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Doe je ook wat anders in je leven naast drugs
Vrienden zijn overratedquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
drugs met vrienden > drugs in je eentje
Plsquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou je hebt niet eens vrienden
Prima in je eentje te doen, leuk muziekje op, beetje fimpjes kijken... Genoeg te doen. Met meerdere personen is wel een andere ervaring maar ik vind beide eigenlijk prima.quote:
Zo eens in het jaar is wel ok maar elke maand?quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Prima in je eentje te doen, leuk muziekje op, beetje fimpjes kijken... Genoeg te doen. Met meerdere personen is wel een andere ervaring maar ik vind beide eigenlijk prima.
Geen idee, niet al te veel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mensen van fok tellen eventjes niet
hoeveel vrienden heb je dan?
Deze manquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
drugs met vrienden > drugs in je eentje
quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze man![]()
zou trouwen als ik niet trouw was aan snow
Hmmquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
24/7 op fok zitten getuigd nie echt van een sociaal leven
hovj bbgurlquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze man![]()
zou trouwen als ik niet trouw was aan snow
tik m aan yusufquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Alleen matties zoals wp en flips begrijpen het leven
Slaap, heb amper les.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan duidelijk zien wanneer hij slaapt en op school zit ja
Getuigt van een prima ritme.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan duidelijk zien wanneer hij slaapt en op school zit ja
Zulks een onjuistheden!quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, wat een bullshit wordt er weer verkondigd
Dat denk jijquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:17 schreef Flippiee het volgende:
WACHT FOKKER JE KAN HET NIET MET ME EENS ZIJN. SNOW IS ALLEEN MET MIJ GETROUWD.
Weenie hoor maar een scholier van 15 aan de lsd die zichzelf dan niet onder controle heeft is best sneuquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, wat een bullshit wordt er weer verkondigd
15 plsquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Weenie hoor maar een scholier van 15 aan de lsd die zichzelf dan niet onder controle heeft is best sneu
quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat denk jijMaar ik ben ook wel in voor een trio hoor
Ha die flips! comment ça va?quote:
Heeft Snow een ban?quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waag es.Ze slaapt vast al zoet en lief.
Klopt, naast mij. Maar ze ligt er heel vredig bij na zon wilde avondquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waag es.Ze slaapt vast al zoet en lief.
Wel oké. Ik moet slapen eigenlijk iets met alcoholpercentages, tolerantie en morgen werkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Fancy hoor
Had eigenlijk wel wat minder verwacht overdag door mijn stage maar in het weekend rekent hij ook mee natuurlijk.
[..]
Ha die flips! comment ça va?
Als een baas.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
0 keer op FOK! geweest tijdens stage, ze zijn vast trots op mij
Heb je een fles wijn geklapt? In het kader van Pasen zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel oké. Ik moet slapen eigenlijk iets met alcoholpercentages, tolerantie en morgen werken
Et toi?
Ik ben de ideale student.quote:
Cocktails.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je een fles wijn geklapt? In het kader van Pasen zeker?
Ik ben ook een beetje moe, voor zeven uur op moeten staan
En ik heb een nieuwe hobby die ik zonet heb uitgevoerd.
In 3 maanden kan je liften naar Noord Korea denk ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:24 schreef Fokker89 het volgende:
Waarom 3 maanden? ik heb max een week gehad, maar dat was ook geen kattepis.
Fietsend lukt dat ook wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In 3 maanden kan je liften naar Noord Korea denk ik.
Je bent toch niet de enige daar?quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de ideale student.
Wel kan ik dan niet modden dus alle VBL rellen vinden tegenwoordig in de middag plaats.
Hmm, daar valt genoeg context omheen te verzinnen...quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgens mij waren haar laatste woorden "Noord-Korea".
Ongenoegen met de werkwijze van het management.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, daar valt genoeg context omheen te verzinnen...
Ik was laatst bij een gast die best goed was in zelf cocktails fixen. Was wel een topshowquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cocktails.en wijn en cocktails.
Aw. Dat is wel vroeg, ja.Welke hobby. Vertel er meer over.
Dat is zuurquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Die drizz en guitsrist zijn niet noemenswaardig aanwezig.
Nee, ik heb enkele zéér competente collega'squote:
Wie?quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Die drizz en guitsrist zijn niet noemenswaardig aanwezig.
Loombandjes?quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een gast die best goed was in zelf cocktails fixen. Was wel een topshow
Ik snap dat je daar meer over wil weten maar ik ga het niet op fok zetten.
eigenlijk had ik het niet eens moeten zeggen, ik geef mijn slaperigheid de schuld.
Het is in elk geval nerdy, laten we het daar op houden.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is maar misschien is dat het wel. Misschien ook niet.
skoebiedoequote:Op vrijdag 3 april 2015 01:30 schreef DrNick het volgende:
Scoubidoutouwtjes waren wel echt de shit vroeger
Heb ik toch ergens wat gemist.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:30 schreef DrNick het volgende:
Scoubidoutouwtjes waren wel echt de shit vroeger
wat is t verschil?quote:
Zulks een agressie!quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon aangevallen door een rode KKK member.
rood*quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon aangevallen door een rode KKK member.
Knikkeren was tof op de basisschoolquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben van de tijd van knikkeren, pokemon en yugioh kaarten
quote:
Ohhh zag er het zelfde uit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Scoobiedoo-spul ziet er ook anders uit.
Door een rood KKK member.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rood*
en dat is de imperial wizard
klinkt beter dan rode kkk memberquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door een rood KKK member.
Klinkt lekker inderdaad.
rode member klinkt nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
uh nee
maar ik heb geen zin in een fittie dus maakt het mij niet uit
Een in het rood geklede KKK member.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rode member klinkt niet
het is sowieso foutief omdat mensen niet rood zijn maar hun gewaden rood zijn
Ik ga het topic ook volgen want ik ben benieuwd naar je creaties.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:36 schreef Fokker89 het volgende:
CRE / [Loomen] Elastieken armbandjes 'loomen'!
Daar zitten wel de chicks van FOK!.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga het topic ook volgen want ik ben benieuwd naar je creaties.
Ik zelf ook wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga het topic ook volgen want ik ben benieuwd naar je creaties.
als je die het ervoor weglaat is het goedquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een in het rood geklede KKK member.
Ben eigenlijk best wel trots op jequote:Op vrijdag 3 april 2015 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
heb hier ook ergens zo'n loom bandje liggen![]()
zelfgemaakt
Je cockring?quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
heb hier ook ergens zo'n loom bandje liggen![]()
zelfgemaakt
nee voor om mijn pols dipshitquote:
compensatiegedragquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is het vast niet veel werk geweest.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee voor om mijn pols dipshit
[..]
compensatiegedrag
10:00 's ochtends.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:47 schreef DrNick het volgende:
Hoe laat begint kaartverkoop meestal bij concerten enzo? Ticketlinkje naar Action Bronson is nog dood
quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee voor om mijn pols dipshit
[..]
compensatiegedrag
nee?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stond de verkoopdatum voor vrijdag dan? Raar, meestal is het zaterdag.
Nee.quote:Op vrijdag 3 april 2015 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je die het ervoor weglaat is het goed
in zwart geklede agentquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een in het zwart geklede agent
een in het rood geklede KKK member
etcetera
goeie kokquote:
Dat ook ja. Toffe video's bij Munchies.quote:Op vrijdag 3 april 2015 02:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in zwart geklede agent
[..]
goeie kok
quote:Op vrijdag 3 april 2015 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doet Action Bronson ook een Karate Chop als je op het knopje op zijn rug duwt?
Nee? Plast hij dan als je aan z'n arm draait?quote:
wat een jammerlijk gevoel voor humor heb je toch ookquote:Op vrijdag 3 april 2015 02:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee? Plast hij dan als je aan z'n arm draait?
Of oh nee, wacht, dat was de Baby Born geloof ik.
Beter dan helemaal geen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 02:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat een jammerlijk gevoel voor humor heb je toch ook
Vaak wel tof, maar nu valt het wat tegenquote:Op vrijdag 3 april 2015 02:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat een jammerlijk gevoel voor humor heb je toch ook
Ik heb geeneens een idee wie die gast is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 02:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vaak wel tof, maar nu valt het wat tegen
Niets meer aan doen. Zou in Carré gaan staan met dit materiaal.quote:Op vrijdag 3 april 2015 02:25 schreef wietparkiet het volgende:
he zwabber als ik een stok in je reet duw en je kop in een emmer kun je dan de vloer doen
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA
Het is jou grapquote:Op vrijdag 3 april 2015 02:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets meer aan doen. Zou in Carré gaan staan met dit materiaal.
Jouw*quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 02:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een idee wie die gast is.
quote:
Soonquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef politiekman het volgende:
[..]
wanneer is de date met madelieff?
Silencequote:
Heu porkbeansquote:
Iets met je poes?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:30 schreef Amarantha het volgende:
Tering zenuwachtig voor de dierenarts straks haha
Haha ja, met beetje geluk gaan straks de hechtingen eruitquote:
Wat een onthaal zegquote:
Zo'n lampenkap geval? Ik wil daar altijd voer in gooien als ik het zie bij katten/hondenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja, met beetje geluk gaan straks de hechtingen eruitEn dus kapje af.
Kat begint er ook best wel viezig uit te zien na 9 dagen kapje
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat een onthaal zeg. Heuj knappe man
Ahhh de stilte coupequote:
Haha jep, ziet er best we komisch uitquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo'n lampenkap geval? Ik wil daar altijd voer in gooien als ik het zie bij katten/honden![]()
Nadeel is dat katten het meestal niet zo fijn vinden als je ze nat maakt
Gewoon die teef even op d'r plek zetten danquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ahhh de stilte coupe.. Ik ga er al niet meer zitten omdat er elke keer wel een teef met haar vent aan het bellen is
. Mensen en stilte coupe
.
Mijn poes wordt vanzelf nat als je dr aait.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo'n lampenkap geval? Ik wil daar altijd voer in gooien als ik het zie bij katten/honden![]()
Nadeel is dat katten het meestal niet zo fijn vinden als je ze nat maakt
Begrijpelijk. Ik ben zo nu en dan aan het werk onderweg (anderhalf uur trein naar werk) en ga dan in de stiltecoupé zitten zodat ik me kan concentreren. Helaas zijn er altijd aso's die niet het fatsoen op kunnen brengen om stil te zijn en gewoon luidkeels gaan lopen kletsen of bellen. Of mensen die met hun koters in de stilte gaan zitten en vervolgens zeggen 'het zijn maar kinderen' als je er iets van zegt. Ga dan verdomme niet in de stilte zitten, stuk tuig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ahhh de stilte coupe.. Ik ga er al niet meer zitten omdat er elke keer wel een teef met haar vent aan het bellen is
. Mensen en stilte coupe
.
Owja, die beesten kunnen zichzelf natuurlijk prima onderhouden. Vandaar ook die tong wat niet schuurpapier is. Het voelt wel apart als ze likkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha jep, ziet er best we komisch uitEn klopt, heb wel wat troep weg gehaald uit haar oren en ogen maar de rest (zoals kots bij haar koppie haha) moet ze straks zelf maar weg wassen.
Fussillerenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:36 schreef politiekman het volgende:
[..]
Gewoon die teef even op d'r plek zetten dan
Meesleuren naar de niet stilte idd. En bij een dubbeldekker gewoon van de trap af laten donderen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:36 schreef politiekman het volgende:
[..]
Gewoon die teef even op d'r plek zetten dan
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijn poes wordt vanzelf nat als je dr aait.
[ afbeelding ]
Dat idd.. sowieso kinderen die niet even een halfuur hun kleine kut bekjes kunnen houden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik ben zo nu en dan aan het werk onderweg (anderhalf uur trein naar werk) en ga dan in de stiltecoupé zitten zodat ik me kan concentreren. Helaas zijn er altijd aso's die niet het fatsoen op kunnen brengen om stil te zijn en gewoon luidkeels gaan lopen kletsen of bellen. Of mensen die met hun koters in de stilte gaan zitten en vervolgens zeggen 'het zijn maar kinderen' als je er iets van zegt. Ga dan verdomme niet in de stilte zitten, stuk tuig.
Precies, gewoon zonder pardon naarbeneden flikkeren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Meesleuren naar de niet stilte idd. En bij een dubbeldekker gewoon van de trap af laten donderen.
urge to kill... rising...quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
. Mensen en stilte coupe
.
Helpen uitstappen met de kinderwagen en dan zo met wagen en al het spoor op duwen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:40 schreef politiekman het volgende:
[..]
Precies, gewoon zonder pardon naarbeneden flikkeren.
Heu Zwabbiemattiequote:
Mhhhm nahh, van mij mag het! Moet je maar normale normen en waarden hebben in een stilte coupé.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Helpen uitstappen met de kinderwagen en dan zo met wagen en al het spoor op duwen.
Te hard?
Kijk, als de trein bomvol zit en nergens anders plek dan kan ik het nog wel begrijpen. Ik zie echter vaak genoeg dat de koters zelfs bij een half lege trein nog steeds met hun moeder in de stilte zitten en daar de boel onveilig maken. Maar owee als je er wat van zegt, dan ben je meteen de boeman omdat het kinderen zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat idd.. sowieso kinderen die niet even een halfuur hun kleine kut bekjes kunnen houden.
Preciesss!quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Kijk, als de trein bomvol zit en nergens anders plek dan kan ik het nog wel begrijpen. Ik zie echter vaak genoeg dat de koters zelfs bij een half lege trein nog steeds met hun moeder in de stilte zitten en daar de boel onveilig maken. Maar owee als je er wat van zegt, dan ben je meteen de boeman omdat het kinderen zijn.
Of mensen die gaan fluisteren. Dat is nog veel irritanter omdat je dan halve gesprekken opvangt en je er toch op de één of andere manier op gaat letten en erdoor wordt gestoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |