hahaha ja hoor begin er maar alvast mee zou ik zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef Vanyel het volgende:
Zal ik vast gaan lapohunten?
Dan komen we er misschien deze week nog eens doorheen.
Trage potten
Je mag het altijd proberen toch? Wel heel ambitieus hoor, iedere week een topic verderquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef Vanyel het volgende:
Zal ik vast gaan lapohunten?
Dan komen we er misschien deze week nog eens doorheen.
Ik ben inderdaad een beetje sloom vandaagquote:
quote:
Fun fun!quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef jajablahblah het volgende:
Ik heb éindelijk Netflix.
En dus zijn we aan OITNB aan het bingewatchen.
Ow, daar heb ik een behoorlijke hekel aanquote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef LizzyAdam het volgende:
Ben je zelf een half uur te vroeg voor een gesprek, laat je gesprekspartner je nog ruim een half uur wachten. Serieus, dit lijkt me een mooie functie, maar ik sta op het punt te vertrekken
Neem ik me ook vaak voor en vervolgens zit ik iedere keer weer braaf m'n zen te zoekenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow, daar heb ik een behoorlijke hekel aanAls ze even komen vertellen dat er iets aan de hand is of dat er iets uitloopt, vooruit. Maar me gewoon een half uur na de afgesproken tijd laten zitten, daar hou ik niet van. Als ik het op mijn heupen zou krijgen, zou ik na een half uur ook zomaar kunnen weglopen
Als ik mijn zen eenmaal kwijt ben, dan heeft het ook geen zin meer om te blijven zitten, want ga ik met loopgraaf en al het gesprek in.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neem ik me ook vaak voor en vervolgens zit ik iedere keer weer braaf m'n zen te zoeken
Niet dat het nou 6 keer per week gebeurt, maar je begrijpt me wel.altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Doe maar kijkenquote:Op donderdag 9 april 2015 18:36 schreef wonderer het volgende:
Geen idee wat de verhaallijn is, maar het ziet er wel weer grappig uit.
Ja, dat gaat ook wel gebeuren, al was het alleen maar vanwege Laverne Cox.quote:
Ach, natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook wel gebeuren, al was het alleen maar vanwege Laverne Cox.
Ik erger me echt kapot aan Piperquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk!
Erg leuke rol trouwens
Ik vind er - nu ik er zo over nadenk - wel heel erg veel erg leuk.
Wat een geweldige karakters hebben ze bij elkaar geschreven voor die serie
Vanzelfsprekend. Anders was ze vanmorgen wel naast mij wakker gewordenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:34 schreef wonderer het volgende:
Is Bette ook zo'n zelfzuchtige doos die net steeds de verkeerde beslissingen maakt dan?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Anders was ze vanmorgen wel naast mij wakker geworden
Ik had net mijn kantoor naar buiten verplaatstquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:40 schreef jajablahblah het volgende:
Zitten jullie ook allemaal binnen met dit weer? Of ben ik de enige?
Ik zie allemaal mensen op het terras zitten, maar verder krijg ik er weinig van meequote:Op vrijdag 10 april 2015 14:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik had net mijn kantoor naar buiten verplaatst
quote:
Ze had wel gewild, maar ze had er geen tijd voor; ze zat bij mijquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:47 schreef Vanyel het volgende:
Ja duh, die waren er eerst.
Maar in oitnb zit bette niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |