Volgens mij mogen ze bij verdenking de post openmaken, anders zou inderdaad iedereen voortaan drugs per post versturenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:41 schreef AwayTL het volgende:
Ze denken gewoon dat er per vrolijke post wat gesmokkeld wordt.
Al mag dat niet, want briefgeheim, maar heb wel vaker gehoord dat er vaker dingen vervreemd worden qua post. Of is dat een telegraafhoax?
Hijs gaaaafff!!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:40 schreef MaJo het volgende:
En hier ook nog eens de sneak voor Rady:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:54 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hijs gaaaafff!!!
I like de kleuren links boven en het glitterende goud en (vi)CTO(r)
En fooooodddzzzz
*thee over iPhone*quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:59 schreef AwayTL het volgende:
Godverdommefried Bomans ik heb een klote kwalitatief luie ontzettend teleurstellende etterbal als postbode.
Lulhannes Lapzwans
Ja pas heel mooi inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksDat geel/goud vond ik mooi bij het geboortekaartje passen. En wie zegt dat daar Victor staat?
![]()
Foto linksboven doet me denken aan 'kamertje verhuren'quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:40 schreef MaJo het volgende:
En hier ook nog eens de sneak voor Rady:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad ja!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Foto linksboven doet me denken aan 'kamertje verhuren'
Verdomdquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Foto linksboven doet me denken aan 'kamertje verhuren'
Hier ook joh, ik heb hem maandag ochtend al in de bus gedropt..quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:17 schreef L-E het volgende:
Ik baal er wel van dat alles wat ik verstuur zo lang onderweg is
Heb je het boekje nog niet ontvangen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Razz, vind jij het trouwens erg als ik het volgende boekje dit weekend al weer doorstuur?(als ik hem zelf op tijd in de post krijg) Ik ga namelijk de 21e op vakantie en kom pas 6 mei weer terug..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |