quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:57 schreef JufMariska het volgende:
Het mooie boekje van Jaleesa heeft de barre tocht naar het hoge noorden volbracht
Nee, mijn dwangneurose, wat doe jequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg zo veel zin om alle tekst op de linker pagina's te jetsen
Nope, niks bij de post vandaag. Fijn dat jouw boekje wel goed bij JM is gekomenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Razz, heb jij al een boekje ontvangen?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:02 schreef mousemicky het volgende:
Ik zie juist heel verschillende leuke dingen, als we allemaal dezelfde stijl zouden hebben is dat ook wat saai...
Yay, mijn boekje is aangekomen, en de post heeft Kwakz0rs brievenbus ook weer gevonden (altijd spannend, ik had m woensdag al gepost
). Hier nog geen post, maar Barreltje had een klein beetje vertraging geloof ik...
Hij is binnen!!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:52 schreef Butterflower het volgende:
Is het boekje van JM aangekomen Rady?
Excuses mijn almachtige modheid. Zie editquote:
Ja die van mij was ook geopendquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hij is binnen!!!
Maar had geloof ik wel een nieuwsgierige postbode... want het pakketje was open?!?!!![]()
![]()
Boekje zat er gelukkig nog wel netjes in
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hij is binnen!!!
Maar had geloof ik wel een nieuwsgierige postbode... want het pakketje was open?!?!!![]()
![]()
Boekje zat er gelukkig nog wel netjes in
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |