Dan is je glitterbom als het goed is al thuisquote:Op woensdag 22 april 2015 15:17 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Doe dan maar in de tompouce.. die lust ik niet nl
En right back at yah alleen dan op 11 juli.
Ja, maar dat heeft niets te maken met wraakgevoelens omtrent smerig thee/water/etcquote:Op woensdag 22 april 2015 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is je glitterbom als het goed is al thuis
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:07 schreef mousemicky het volgende:
Als je de doos buiten openmaakt valt t wel mee hoor. De meeste glitters zitten in de enveloppe(of liggen bij Barreltje of bij mij thuis
)
Wat is er dan 9 mei?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Onverkapte "kijk ons eens een exclusief kliekje zijn" discussie.
Zo leeuheeuuuk!!quote:Op woensdag 22 april 2015 13:21 schreef JufMariska het volgende:
De lat hoger dan de vaardigheden: hier net zo hoor!
Maar het boekje van Jaleesa is klaar om verder te reizen:
[ afbeelding ]
Oh shit, hier hetzelfde! Helemaal niet aan gedacht dat de post niet verstuurd wordt op maandag...quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:23 schreef kwakz0r het volgende:
jongons ik moet dit weekend nog knutselen in t bowkje van Barrel en bedenk net dat t postagentschap natuurlijk maandag dicht is ivm koningsdag.
het wordt dus Dinsdag... sorry sorry sorry!
aangezien ik weet dat dat niet gaat lukken kwam ik t netjes meldenquote:
nou, dan wordt ie vlgs mij wel dinsdag bezorgd... als je dinsdag post dan woensdag op zn vroegst.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan wordt ie alsnog niet eerdan dan dinsdag opgehaald/verzonden
Jawel hoor. Alles wat je vandaag op de bus doet, wordt dinsdag bezorgd.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan wordt ie alsnog niet eerdan dan dinsdag opgehaald/verzonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |