En dat je dan wat anders uitzoekt en dat óók niet helemaal uitpakt zoals je zou willenquote:Op woensdag 22 april 2015 09:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik echt voortdurend. Niet goed voor de motivatie!
Middelmatigheid is mijn nieuwe doelquote:Op woensdag 22 april 2015 10:10 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
En dat je dan wat anders uitzoekt en dat óók niet helemaal uitpakt zoals je zou willen
quote:Op woensdag 22 april 2015 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
ja mijn handschrift is duidelijk het zwakste punt in mijn werkjes
niet? ik vind mezelf echt lelijk schrijven...quote:
Ik doe daar heeeeel erg mn best op en nog is het niks.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
ja mijn handschrift is duidelijk het zwakste punt in mijn werkjes
quote:Op woensdag 22 april 2015 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan daar helemaal niks van, ik kan alleen matige grappen maken
ik ben een beetje bang geworden voor jouw boekje. Ik heb namelijk zo'n onmeunige zaadhekel aan losse glittersquote:Op woensdag 22 april 2015 13:49 schreef AwayTL het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn hele boekje mag vol met jouw matige grappen hoor..
En had ik algedaan?
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben een beetje bang geworden voor jouw boekje. Ik heb namelijk zo'n onmeunige zaadhekel aan losse glitters!!
je snapt ook dat ik iets heel smerigs in je koffie/thee/limonade/tompouce kan doen 9 mei?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:14 schreef AwayTL het volgende:
[..]Fear mijn boekje
En je snapt natuurlijk wel dat ik jouw boekje nog moet ontvangen he![]()
.
Doe dan maar in de tompouce.. die lust ik niet nlquote:Op woensdag 22 april 2015 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je snapt ook dat ik iets heel smerigs in je koffie/thee/limonade/tompouce kan doen 9 mei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |