Behoorlijk domme aktie inderdaad, ook gewoon nog extra gas geven nadat je rechtdoor schiet..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
15 seconden stop/go voor de 17-Porsche
Geheel terecht
- download Ace Stream Mediaquote:
Werkt perfect, dank uquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
- download Ace Stream Media
- klik Media,Open Ace Stream Content ID...
- Voer deze code in: 50d4a42e08f92b61953d2471f9fe315f567083b5
Dit werkt ook prima met Sky F1, of elke andere (buitenlandse) zender waar je zo 'n code te pakken voor kunt krijgen.....quote:
Porsche rijdt ook nog niet met de Le Mans-specquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:44 schreef Ferry_76 het volgende:
Toyota rijdt nog in de niet-le mans spec, maar ze zullen inderdaad wel met een heel goede low downforce spec moeten komen.
Dat is niet helemaal duidelijk, men vermoedt dat de Le Mans-auto niet veel anders zal zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Porsche rijdt ook nog niet met de Le Mans-spec
MotoGP.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
Een pitstop zonder bandenwissel. Waar zie je dat nog?
Ze wisselen van motor dus ook van bandenquote:
Details.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze wisselen van motor dus ook van banden.
Ze hebben minder setjes banden dan dat ze stops hebben, dus ze moeten wel dubbelstintenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
Een pitstop zonder bandenwissel. Waar zie je dat nog?
1230kmquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
Maar 176 ronden in zes uren op Spa rijden is echt
Bij mij begint het ook al te kriebelen, zeker nu de jaarlijkse teambarbecue, welke telkens samenvalt met de race, weer op het programma staatquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Laatste gedeelte van de race gemist.
Maar ik kijk zo uit naar Le Mans.
Ik ga daar alleen niet overquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:14 schreef Sinister-D- het volgende:
2de weekend van junidat weekend nooit een verjaardag of bbq inplannen als autosport liefhebber.
ik weet van mezelf dat als ik vanaf, pakweg, 12.00 in de middag al begin te kijken met de opbouw naar de start dat ik me tegen 04.00 's nachts dusdanig slecht begin te voelen omdat ik nauwelijks bewogen heb, slecht gegeten/gesnackt en van dat soort onzin dat ik toch 'n uurtje of 4 á 6 slaap nodig heb. Anders kan ik de rest tot 15.00 zondag ook niet meer goed volgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Power-naps ben ik ook aan het overwegen, maar weet niet of het werkt voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |