quote:Op donderdag 2 april 2015 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
lkkr nummer deze had niet gedcht van sharia
Ow ja haha dat is deze ja xd Althans denk ik nu, weet het niet zekerquote:Op donderdag 2 april 2015 22:51 schreef deadprez het volgende:
hoorde deze laatst nog in die aflevering van south park waar cartman met die midget gaat vechten
Is haram toch :squote:Op donderdag 2 april 2015 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
lkkr nummer deze had niet gedcht van sharia
fantastische afleveringquote:Op donderdag 2 april 2015 22:51 schreef deadprez het volgende:
hoorde deze laatst nog in die aflevering van south park waar cartman met die midget gaat vechten
gwn weer wat lsd pakken om eroverheen te komen tokquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:51 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn weer wat lsd pakken om eroverheen te komen tok
kloptquote:
luisterde ze mee?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:55 schreef Crip het volgende:
Kop van mijn moeder tijdens de hele datingshow:
[ afbeelding ]
Ik luister jullie schaarsessie wel mee met een glaasje aan de muurquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:55 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
grootste reden waarom ik niet inbelquote:Op donderdag 2 april 2015 22:55 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
ga zelf draaien draaienquote:Op donderdag 2 april 2015 22:55 schreef jatochneetoch het volgende:
van mij mag deze radio wel langer door gaan[ afbeelding ]
Madelief de loverboyquote:
knabbelquote:Op donderdag 2 april 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik luister jullie schaarsessie wel mee met een glaasje aan de muur
Dan moet je zaterdag luisteren naar gutter-FM Crip radio.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:55 schreef jatochneetoch het volgende:
van mij mag deze radio wel langer door gaan[ afbeelding ]
Ja, ze heeft het al opgegeven met mijquote:Op donderdag 2 april 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
grootste reden waarom ik niet inbel
is goed voor jequote:Op donderdag 2 april 2015 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als er punk komt klik ik weg ;$
Is dat ook op fok?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan moet je zaterdag luisteren naar gutter-FM Crip radio.![]()
Zelfpromooooot
maar toch leuke show hoinkquote:Op donderdag 2 april 2015 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
eerste keer dat ik niet al m'n verzoekjes heb gehoord
dat was nummer 1quote:
Ik heb nog nooit een verzoekje van mezelf gehoordquote:Op donderdag 2 april 2015 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
eerste keer dat ik niet al m'n verzoekjes heb gehoord
Dan speelt PSV ;$quote:Op donderdag 2 april 2015 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan moet je zaterdag luisteren naar gutter-FM Crip radio.![]()
Zelfpromooooot
tja das lastigquote:Op donderdag 2 april 2015 22:58 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een verzoekje van mezelf gehoord
Niet gekliktquote:
ik wacht even totdat bruce klaar isquote:
Jaquote:
nee stel je voor dat je iets anders hoort dan je veilige puberdancequote:
nerdje gespotquote:Op donderdag 2 april 2015 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, heb nog nooit alcohol op/gerookt/drugs genomen. waarom? nooit behoefte aan gehad.
vind het ook geen probleem als andere mensen wel die dingen doen
Luister soms ook rap, dus deze opmerking slaat de plank een beetje mis.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee stel je voor dat je iets anders hoort dan je veilige puberdance
DrNick geloof ik.quote:
ik draai zaterdag van 22:00 tot 00:00 volgensmijquote:Op donderdag 2 april 2015 22:58 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Oke ben ik bij, tenzij het 's avonds is want dan ben ik in de stad. Hoelaat is dat?
best goede shit ook nog, je hebt gelijkquote:Op donderdag 2 april 2015 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Luister soms ook rap, dus deze opmerking slaat de plank een beetje mis.
Oke vind ik goed. mag ik dan ook in de uitzending komenquote:Op donderdag 2 april 2015 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik draai zaterdag van 22:00 tot 00:00 volgensmij
het is FOK!kers, hoink benadrukt dat zeer goed trouwensquote:
mag welquote:Op donderdag 2 april 2015 23:01 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Oke vind ik goed. mag ik dan ook in de uitzending komen
Formaliteitenquote:Op donderdag 2 april 2015 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het is FOK!kers, hoink benadrukt dat zeer goed trouwens
vet nrquote:
Ik houd niet van rock en ik haat metal, wat nu?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:01 schreef Crip het volgende:
Negeer die vanavond. Is zaterdag
zelfpromoot
als je van rock/metal/hiphop houdt en nog meer random songs.
doei was leuke show
[ afbeelding ]
gebeurt*quote:
die bannerquote:Op donderdag 2 april 2015 23:01 schreef Crip het volgende:
Negeer die vanavond. Is zaterdag
zelfpromoot
als je van rock/metal/hiphop houdt en nog meer random songs.
doei was leuke show
[ afbeelding ]
quote:
Mijn excuses.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je maakt een d/t-fout. Kan gebeuren.
draai nog meer ook soul oude classics enzoquote:Op donderdag 2 april 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik houd niet van rock en ik haat metal, wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |