Pfff laat maar, blijf wel gewoon allochtoon.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stop dan ook eens met oefenen op de test uit 2007
Gelukkig maar, zo heb ik je het liefstquote:Op donderdag 2 april 2015 22:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pfff laat maar, blijf wel gewoon allochtoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 2 april 2015 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zo heb ik je het liefst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen we voor jouw kutgrapjes toch ook niet?!quote:Op donderdag 2 april 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
Zullen we voor jullie een apart topic maken?
Dit is technisch gezien zijn topic voor kutgrapjes ...quote:Op donderdag 2 april 2015 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doen we voor jouw kutgrapjes toch ook niet?!
Waar staat dat?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is technisch gezien zijn topic voor kutgrapjes ...
quote:Op donderdag 2 april 2015 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kutgrapjes zoals Antoine moeten hier.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij staat op #1 van deze reeks, zegt genoeg vrees ikquote:
Voor mij niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij staat op #1 van deze reeks, zegt genoeg vrees ik
Anders heeft Henklettering vast wel een hi-la-risch plaatje waarin hij dit kan bevestigenquote:
Mag je al met de bus?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:58 schreef Fokker89 het volgende:
Is er nog iemand mad ofzo?
Beetje dood op de FOK!s
Heet, ik heb een ov-chipkaart.quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zolang ik een geldig vervoersbewijs heb wel
Maar hoor morgen meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |