baard moet nog in de keelquote:Op donderdag 2 april 2015 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Aha... dit is aan de stem te horen Guus
is minder erg dan de slowchat volgens mij?quote:
quote:
Richie swsquote:Op donderdag 2 april 2015 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, dit is die lauwe... hoe heet 'ie...
quote:
hehehquote:
Volgende keer wil ik ook aan de lijnquote:Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik moet toegeven dat ik deze radio bijna nooit luister, maar dit is wel hilarisch hoor
jaquote:Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ho, wacht... is VanderWoodson Adorabella?
Nee?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jaquote:Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
vind ik echt niet kunnen van dpquote:Op donderdag 2 april 2015 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja weet ik veel...
Stelletje haters. En negeerders (hint, deadprez).
quote:
Hard to get spelen wat betreft unbannen héquote:Op donderdag 2 april 2015 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zou niets doen om je te unbannen, heb ik je tenminste een paar dagen voor mezelf.
win win situatiequote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef jodelahity het volgende:
Ik zou Yvonne plezieren om je te unbannen
moet ik komen met mn gabbers?quote:
vrouweninstinctquote:Op donderdag 2 april 2015 22:19 schreef jatochneetoch het volgende:
hoe hoort ze dat dat ze weer mag luisteren dan
Oke bontkraag.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:21 schreef JamesBontkraag het volgende:
Ook even ingetuned, wel lachen. Jammer van die stemvervormers, tis toch leuker om in deze anonieme wereld waarin we ons begeven jezelf een exotisch accent aan te meten, wollah.
Waarom denk je datquote:
PAPA IS THUIS DJVTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |