Puur, melk en hazelnoot, praline en koffiesmaak graagquote:
Dan moet die wel volstaanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Puur, melk en hazelnoot, praline en koffiesmaak graag
Maar merci nou net niet, daar zitten ook hele vieze tussenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet die wel volstaan
[ afbeelding ]
Daar zitten al die smaken wel in zo te zien, hoewel ik aan de melk en puur twijfel, meestal zijn die dingen met een of andere vulling.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet die wel volstaan
[ afbeelding ]
Die deel je dan ook uit aan de anderenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar merci nou net niet, daar zitten ook hele vieze tussen
Melk en puur zitten daar ook inquote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zitten al die smaken wel in zo te zien, hoewel ik aan de melk en puur twijfel, meestal zijn die dingen met een of andere vulling.
Ja, ja, wat je zelf niet eet aan anderen aanbieden, jij bent een mooie.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die deel je dan ook uit aan de anderen
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat ik een mooie benquote:Op donderdag 2 april 2015 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ja, wat je zelf niet eet aan anderen aanbieden, jij bent een mooie.
Ik ben meer gek op deze, merci sla ik liever helemaal over.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die deel je dan ook uit aan de anderen
Niks mis mee, ik heb van die superlekkere koffie en elk bakje is honderd keer beter dan een slootwatersenseo bakje bij anderen thuis.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat ik een mooie ben
En ja, dat doe ik altijd
Die ken ik nietquote:Op donderdag 2 april 2015 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben meer gek op deze, merci sla ik liever helemaal over.
[ afbeelding ]
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op donderdag 2 april 2015 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik heb van die superlekkere koffie en elk bakje is honderd keer beter dan een slootwatersenseo bakje bij anderen thuis.
Dat ik dan een smaakje geef aan bezoek die ik zelf minder vind...
Is superlekker, haal ik wel eens op de bio markt hier.quote:
Ik koop meestal gewoon wat ik zelf graag heb. En voor sommige gasten koop ik speciaal voor hun wat zij graag hebben. Maar dat doe ik niet zomaar voor iedereen.quote:
Vanmiddag kreeg mijn bezoek zomaar een net gekocht biologisch kopje koffie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |