Ik had er ook last van eigenlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef snetje het volgende:
Of Joey even wil stoppen met fluiten anders kan Gnoom niet schrijven
Top dat moeten ze vaker doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jij snapt um... daarom lag Gio ook te janken in bed
ohohhhh dat mag niehieeeeetquote:Op donderdag 2 april 2015 19:51 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij zijn ze briefjes naar elkaar aan het schrijven
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef snetje het volgende:
"Lieve papa en mama...vandaag was Chris heel gemeen tegen mij en ik moest bijna huilen...."
[ afbeelding ]
Wahaha zou ook wat zijn ....quote:Op donderdag 2 april 2015 19:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
gio ligt helemaal niet in bed, ;lag hij er net wel?
"Lieve papa en mama...vandaag was Chris heel gemeen tegen mij en ik moest bijna huilen...."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij niet maar goed hahaquote:Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wahaha zou ook wat zijn ....![]()
Ik dacht dat ie wel in bed lag
Die zit geloof ik nog opgesloten in een isolatiecelquote:Op donderdag 2 april 2015 19:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
gio ligt helemaal niet in bed, ;lag hij er net wel?
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
morgen ben ik helemaaaaaaal alleeeeeeen want mijn ! vriend wordt geope geope geopereeerT
hahahhahaha geweldig .quote:Op donderdag 2 april 2015 19:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
morgen ben ik helemaaaaaaal alleeeeeeen want mijn ! vriend wordt geope geope geopereeerT
Gaby is dus ook een rat. Eerst zeggen dat Tien steun nodig heeft en haar wel verlinken? Ik geloof het pas als ik de briefjes zie.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:34 schreef snetje het volgende:
Col heeft Gaby gevraagd over de briefjes en Gaby had met hoofdbewegingen gewezen naar Tineke.. Col denkt nu dus ook dat Tineke liegt ...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs een Smulders om je lijf,maakt je geen lekker wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |