Dat heeft hij ook aangegeven het niet voor zijn kids te willen doenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:48 schreef Luna1956 het volgende:
[..]![]()
Denk dat de thuisfront daar veel mee te maken heeft.
En Gio moet toekijken hoe Chris dat helemaal alleen opeet.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om de andere te treiteren heeft Chris 'n rijsttafel gekregen![]()
Toch.... Soms heb ik het idee, dat Wilco steeds gekker op haar wordt, maar het kan ook zijn dat hij een beetje warmte wil hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:48 schreef mevrouwdebok het volgende:
geweldig , de deceptie die de AApsnol ten deel gaat vallen
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef Flow3r het volgende:
Joey fluit Mario, zit ik daar weer mee in mijn kop
Jij snapt um... daarom lag Gio ook te janken in bedquote:Op donderdag 2 april 2015 19:49 schreef notturna het volgende:
[..]
En Gio moet toekijken hoe Chris dat helemaal alleen opeet.
Vroeg ik me ook al af......quote:
Ik had er ook last van eigenlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef snetje het volgende:
Of Joey even wil stoppen met fluiten anders kan Gnoom niet schrijven
Top dat moeten ze vaker doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jij snapt um... daarom lag Gio ook te janken in bed
ohohhhh dat mag niehieeeeetquote:Op donderdag 2 april 2015 19:51 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij zijn ze briefjes naar elkaar aan het schrijven
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef snetje het volgende:
"Lieve papa en mama...vandaag was Chris heel gemeen tegen mij en ik moest bijna huilen...."
[ afbeelding ]
Wahaha zou ook wat zijn ....quote:Op donderdag 2 april 2015 19:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
gio ligt helemaal niet in bed, ;lag hij er net wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |