quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Klopt, heb het overwogen, maar ik wacht nog wel even op het nieuwe seizoen. Er zal ook vast nog een box komen uiteindelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:56 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
cheap assI'm guilty...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
of being a dwarf" wat een speech!quote:
Pycellequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:32 schreef Slayage het volgende:
the most nobel child the world has ever seen
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het overwogen maar het is me te onmogelijk tijdstip. Als het nu 1 uur of 6 uur 's ochtends was geweest had ik het nog wel gedaan. Ik kijk maandagavond met het bord op schoot wel.quote:Op maandag 6 april 2015 23:25 schreef Voszje het volgende:
Diegenen die HBO hebben, gaan jullie het daadwerkelijk om 03:00 kijken, 13 april?
Deze foto bewijst wel dat het een goed acteur is. Ik ken weinig mannen die zo chagrijnig kunnen blijven kijken als Natalie Dormer zo tegen ze aanschurkt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:32 schreef Slayage het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Grappig dat er dan op het goud met rood (lannister kleuren) naast de Stag ook de leeuw staat en er zelfs de letter L in verwerkt zit ipv de B. Terwijl hij toch echt Baratheon heetquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:32 schreef Slayage het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Er hadden op zijn minst zowel een L als een B moeten staan inderdaad. Maar ja het bewijst wel dat ook in dat huwelijk de Lanisters zichtzelf belangrijker vonden dan de Baratheons.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Grappig dat er dan op het goud met rood (lannister kleuren) naast de Stag ook de leeuw staat en er zelfs de letter L in verwerkt zit ipv de B. Terwijl hij toch echt Baratheon heet
quote:Op maandag 6 april 2015 23:25 schreef Voszje het volgende:
Diegenen die HBO hebben, gaan jullie het daadwerkelijk om 03:00 kijken, 13 april?
quote:Op maandag 6 april 2015 13:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Op mijn TV wordt het afgespeeld op het moment dat ik met mijn bordje eten op de bank plaats heb genomen. Precies op het moment dat het moet dus.
quote:
http://www.welingelichtek(...)-en-eenzaamheid.htmlquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Direct eerste aflevering kijken of wachten tot seizoen afgelopen is en als in 1x?
Dit soort onderzoekenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
http://www.welingelichtek(...)-en-eenzaamheid.html
nog nooit gehoord van de optie om programma's op te nemenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]Evertjan, die dineert namelijk altijd om 3.00 's nachts..
[..]
[..]
Waarom zou je iets gaan opnemen als je het ook gewoon kunt downloaden?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van de optie om programma's op te nemen
Misschien omdat opnemen wel legaal isquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom zou je iets gaan opnemen als je het ook gewoon kunt downloaden?![]()
Bovendien is entertainment sowieso escapisme.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dit soort onderzoeken. Het lijkt me duidelijk dat overdaad schaadt, maar wat is er nou mis met 's avonds een paar afleveringen kijken?
Lekker nuttig om daar onderzoek naar te gaan doen en causale verbanden te gaan trekken. Dan komt er altijd wel zoiets uit.
Denk eerder dat mensen die niet lekker in hun vel zitten sneller thuisblijven en dus een serietje op zetten om de tijd te verdoen. Niet andersom.
Mee eens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:17 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen maar het is me te onmogelijk tijdstip. Als het nu 1 uur of 6 uur 's ochtends was geweest had ik het nog wel gedaan. Ik kijk maandagavond met het bord op schoot wel.
Baas, die Tyrion.quote:
om te kotsen!quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pycelle
Wat een galbak is dat ook
ik ook! ben alleen ingestroomd in de serie ergens seizoen twee meen ik, waardoor ik van seizoen één geen speciale uitgave heb, alleen los de doos, niks fraais, van de andere drie welquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:08 schreef xFriendx het volgende:
Ik koop tot nu toe ook elk seizoen de blu-ray. Ik kijk wel online de afleveringen om niet te hoeven wachten, maar zodra de box uit is koop ik die ook nog. Verhoudingsgewijs niet eens zo door voor zoveel speeltijd en kwaliteit in beeld en geluid.
omhooggevallen arrogante kwallenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:39 schreef Karstman het volgende:
[..]
Er hadden op zijn minst zowel een L als een B moeten staan inderdaad. Maar ja het bewijst wel dat ook in dat huwelijk de Lanisters zichtzelf belangrijker vonden dan de Baratheons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |