Zijn verhaallijn is gewoon langzamer, net als die van Sansa. Ze hoeven niet allemaal zo action packed te zijn als die van een Jaime bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig in het tweede boek en daar is het nog wel iets toffer dan in de serie, ben ik met je eens.
En zijn verhaallijn heeft ook wel potentie.
Dat zie ik alleen gebeuren als een persoon die nu nog redelijk prominent aanwezig is er eentje wordt.quote:En je kan altijd een nieuw personage erin schrijven die beyond the wall is. Een white walker ofzo
Ik ben bang dat ik het niet meer red om de boeken spoilervrij te lezenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:22 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Zijn verhaallijn is gewoon langzamer, net als die van Sansa. Ze hoeven niet allemaal zo action packed te zijn als die van een Jaime bijvoorbeeld.
Even door lezen dan, kun je het laatste boek nog spoiler vrij lezen.
[..]
Dat zie ik alleen gebeuren als een persoon die nu nog redelijk prominent aanwezig is er eentje wordt.
Is zeker waar, ik ben begonnen na seizoen 3 geloof ik aan de boeken en heb ze dit jaar allemaal uit gelezen. En ik erger mij nu al aan het feit dat bepaalde personages niet in het aankomende seizoen zitten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het niet meer red om de boeken spoilervrij te lezen![]()
Al maakt dat ook niet zoveel uit, omdat als je eerst de boeken ziet en dan de serie je je ergert aan alle veranderingen en wat er is weggelaten. Terwijl als je later pas de boeken leest je alleen meer meer diepgang ziet t.o.v. de serie
Boek 1 was ik halverwege en daarna een halfjaar niet gelezen. Nu ben ik halverwege boek 2 pas maar het is wel leuk. Vooral de hoofdstukken met Tyrion danquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:29 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Is zeker waar, ik ben begonnen na seizoen 3 geloof ik aan de boeken en heb ze dit jaar allemaal uit gelezen. En ik erger mij nu al aan het feit dat bepaalde personages niet in het aankomende seizoen zitten.
Bran wordt echt tof aan het einde van de boekenreeks (die er tot nu toe is), heel wat anders dan de andere characters.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boek 1 was ik halverwege en daarna een halfjaar niet gelezen. Nu ben ik halverwege boek 2 pas maar het is wel leuk. Vooral de hoofdstukken met Tyrion dan
De hoofdstukken met Bran en Catelyn vind ik maar saai
Uiteraard, in het Nederlands lijkt het me maar kut.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:32 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Bran wordt echt tof aan het einde van de boekenreeks (die er tot nu toe is), heel wat anders dan de andere characters.
Wel in het Engels toch zeker?
Dennis Stormgeboren.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:35 schreef Tanin het volgende:
Nee Stormgeboren danDoe dan Stormvrucht ofzo...
Er was de nacht dat ze geboren werd een storm op Dragonstone (volgens mij is ze daar geborenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom het Daenerys Stormborn is, het is toch gewoon Daenerys Targaryen?
Wist wel dat ze daar geboren was maar mij ontging de reden waarom dat Stormborn er dan zo prominent bij moet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:51 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Er was de nacht dat ze geboren werd een storm op Dragonstone (volgens mij is ze daar geboren), is gewoon een nickname/extra naam.
Daenerys Stormborn of the House Targaryen en dan de rest van haar titels.
quote:en we zijn net begonnen met seizoen 4.
oberyn heeft zojuist zijn confession gekregenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
Die OP mag ook wel eens een update:
[..]
daar moet een oberynquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
oberyn heeft zojuist zijn confession gekregen
Ik vond Dinklage op bepaalde punten teveel overacten waardoor ik me aan hem ging storen, maar met die scene heeft hij me weer herpakt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net weer even de "I am guilty of being a dwarf" aflevering gekeken.
Oh wat is dat goed gespeeld door Dinklage, zo intens
koop gewoon de dvds/bluraysquote:
op bluray is sansa nog veel mooierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |