nee daar heb ik geen ervaring meequote:
Dat gebeurt helaas toch wel (Kijk maar naar Jaime en Bronn..)quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zal idioot zijn als ze compleet afwijken van de storylines uit de boeken
Waarom?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zal idioot zijn als ze compleet afwijken van de storylines uit de boeken
Ik heb het speciaal voor hem uitgevonden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
zeer zeker creatief maar dat woord bestaat niet
Ik zie het ook steeds meer als twee aparte verhalen eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat gebeurt helaas toch wel (Kijk maar naar Jaime en Bronn..)
Kunnen we beter het beste er maar van maken
ben niet zo handig in mobiel fokkenquote:
Het was niet erg goed verbeekd, maar volgens mij ging ze omdat ze besefte dat haar broer verloren was. Niet uit angst.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Zolang het aangepaste materiaal van dezelfde kwaliteit is als de boeken, of nog beter, én als alle belangrijke gebeurtenissen (Red Wedding, enz) maar hetzelfde blijven vind ik het prima. Maar dingen zoals Yara Greyjoy die weg rent voor honden, en een waardeloos stukje over Missandei en Grey Worm, nee, daar heb ik geen zin in.
Dit. Maar ze hadden het inderdaad wel iets beter over kunnen brengen.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het was niet erg goed verbeekd, maar volgens mij ging ze omdat ze besefte dat haar broer verloren was. Niet uit angst.
Wat een baas is het ookquote:
The Red Wedding is al niet het zelfde.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Zolang het aangepaste materiaal van dezelfde kwaliteit is als de boeken, of nog beter, én als alle belangrijke gebeurtenissen (Red Wedding, enz) maar hetzelfde blijven vind ik het prima. Maar dingen zoals Yara Greyjoy die weg rent voor honden, en een waardeloos stukje over Missandei en Grey Worm, nee, daar heb ik geen zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit waarschijnlijk niet in de serie. Dus er gaat sowieso veel een andere kant op, gezien dat mijn inziens een heel belangrijk plot is/kan worden.Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
Ze had Ramsay en de honden nog wel even kunnen toetakelen.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het was niet erg goed verbeekd, maar volgens mij ging ze omdat ze besefte dat haar broer verloren was. Niet uit angst.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:16 schreef Shrewd het volgende:
[..]
The Red Wedding is al niet het zelfde.
En voor de mensen die de boeken hebben gelezen:Exact hetzelfde hoeft ook niet per sé. Als de grote momenten maar ongeveer kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit waarschijnlijk niet in de serie. Dus er gaat sowieso veel een andere kant op, gezien dat mijn inziens een heel belangrijk plot is/kan worden.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:16 schreef Shrewd het volgende:
En voor de mensen die de boeken hebben gelezen:Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit waarschijnlijk niet in de serie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Heb even geen directe link, maar meerdere malen gelezen op de subreddit /r/asoiafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]En dit inderdaad. Al doet hij in de boeken natuurlijk ook wel zijn best omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef Gambetta het volgende:
Mwah, zo hebben weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook nog niet gezien.Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef Gambetta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: