abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2015 @ 23:11:29 #51
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_151315787
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch vind ik dat gek hoor, enigszins. Als het niet waar is, is het niet waar.
Dat is waar, maar de perceptie heb je al tegen en die win je nooit meer terug. Kijk naar DSK in Frankrijk, die is al 2x vrijgesproken ondertussen, maar denk je dat die mens nog een politieke toekomst heeft door de perceptie van wat in de media verschenen is alleen al ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_151315848
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dat is waar, maar de perceptie heb je al tegen en die win je nooit meer terug. Kijk naar DSK in Frankrijk, die is al 2x vrijgesproken ondertussen, maar denk je dat die mens nog een politieke toekomst heeft door de perceptie van wat in de media verschenen is alleen al ?
DSK duikt wel weer op hoor. Ik zou het iig niet pikken en mezelf verzuipen in een Albertkanaal... Ik blijf het gek vinden.
I´m back.
pi_151315909
Hij had mooi de nieuwe burgermeester van Maastricht kunnen worden als hij zijn depressies de baas was geworden.
pi_151316013
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij had mooi de nieuwe burgermeester van Maastricht kunnen worden als hij zijn depressies de baas was geworden.
Of vlieger bij Germanwings. :').
I´m back.
pi_151316293
op radio 1 luister ik nu:
innemend
womanizor
affaire met afpersing
gisterenavond op de hoogte gebracht door journalist
pi_151316713
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)n-2011-uit-het-leven

Wat hoop ik oprecht dat die ouders niet meer leven.
pi_151316793
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch vind ik dat gek hoor, enigszins. Als het niet waar is, is het niet waar.
Denk dat hier weer hetzelfde geldt als voor die zelfmoordpiloot.. het is moeilijk je te verplaatsen in de belevingswereld van zo iemand. De meeste mensen kunnen alleen vanuit hun eigen perspectief iets zien.. en dan begrijp je het inderdaad niet.
pi_151316855
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:36 schreef praadje het volgende:
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)n-2011-uit-het-leven

Wat hoop ik oprecht dat die ouders niet meer leven.
Zelfmoord zit in de genen. Ik weet niet of die ouders nog leven, maar wel oprecht gemeend van je.
pi_151316876
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:57 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Goede vraag. In Nederland kun je geen dode vervolgen. Dat zal in België ook wel zo zijn.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)geert-geschokt.dhtml
pi_151316886
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Of vlieger bij Germanwings. :').
Die hadden toevallig net een vacature :@
pi_151316915
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Denk dat hier weer hetzelfde geldt als voor die zelfmoordpiloot.. het is moeilijk je te verplaatsen in de belevingswereld van zo iemand. De meeste mensen kunnen alleen vanuit hun eigen perspectief iets zien.. en dan begrijp je het inderdaad niet.
Volgens mij wel onvergelijkbaar, ervan uitgaande dat deze politicus niet iemand heeft verkracht dan.
I´m back.
pi_151317037
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij wel onvergelijkbaar, ervan uitgaande dat deze politicus niet iemand heeft verkracht dan.
De overeenkomst is dat ze beiden op hun eigen manier uit het leven zijn gestapt, maar ik bedoel dat het moeilijk blijft om je daar als mentaal gezond persoon (rekbaar begrip) in te kunnen verplaatsen. Mensen die dat enigszins kunnen zijn misschien zelf ooit depressief geweest, maar het aantal mensen dat het echt snapt is klein
pi_151317054
Hij had wel zelf voorzien dat hij zelfmoord zou plegen dus het was niet een ineens patsboem blijkbaar.

Minister van Staat en voormalig sp.a-voorzitter Steve Stevaert heeft tijdens het gerechtelijk onderzoek naar de verkrachtingsfeiten al gezinspeeld op een eventuele wanhoopsdaad, indien het verhaal in de media zou komen. Dat heeft Belga uit gerechtelijke bron vernomen vernomen.

Volgens Faroek Özgünes van VTM waren zijn letterlijke woorden: "Ik heb mijn afscheidsbrief al in mijn zak, voor mocht deze zaak in het nieuws komen."
pi_151317151
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De overeenkomst is dat ze beiden op hun eigen manier uit het leven zijn gestapt, maar ik bedoel dat het moeilijk blijft om je daar als mentaal gezond persoon (rekbaar begrip) in te kunnen verplaatsen. Mensen die dat enigszins kunnen zijn misschien zelf ooit depressief geweest, maar het aantal mensen dat het echt snapt is klein
Dat kan hoor, dat ik nooit depressief ben geweest, maar ik betwijfel dat gezien de cijfers omtrent depressiviteit die de ronde gaan...
Maar, als je dus beschuldigd wordt van verkrachting, pedofiliteit, ik zou het niet laten gebeuren hoor, ook al zou ik in het gevang terecht komen voor een tijdje... Als het niet waar is, is het niet waar wmb... En je kunt mensen er makkelijk op pakken, denk ik. Een gerucht verspreiden alleen al is genoeg.
I´m back.
pi_151317258
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat kan hoor, dat ik nooit depressief ben geweest, maar ik betwijfel dat gezien de cijfers omtrent depressiviteit die de ronde gaan...
Maar, als je dus beschuldigd wordt van verkrachting, pedofiliteit, ik zou het niet laten gebeuren hoor, ook al zou ik in het gevang terecht komen voor een tijdje... Als het niet waar is, is het niet waar wmb... En je kunt mensen er makkelijk op pakken, denk ik. Een gerucht verspreiden alleen al is genoeg.
Zo werkt het niet.. een paar posts terug zei ik dat ik door een stagiaire werd beschuldigd van ongewenste intenties en dat was ook niet waar. Maar alleen al zo'n beschuldiging is beschadigend want mensen gaan toch denken.. waar rook is is vuur. Als je dan bedenkt dat deze man een publieke functie had en in de pers al eerder door het slijk was gehaald dan kan ik me voorstellen dat je daar een flinke duw van krijgt. Zelfmoord gaat dan weer wat ver maar ik zeg er dan ook bij dat ik niet snap wat de trigger is voor mensen om die stap te zetten..dat je het niet meer ziet zitten oke, maar daadwerkelijk er een eind aan maken..nee, begrijp ik niet. Gelukkig maar.
pi_151317330
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zo werkt het niet.. een paar posts terug zei ik dat ik door een stagiaire werd beschuldigd van ongewenste intenties en dat was ook niet waar. Maar alleen al zo'n beschuldiging is beschadigend want mensen gaan toch denken.. waar rook is is vuur. Als je dan bedenkt dat deze man een publieke functie had en in de pers al eerder door het slijk was gehaald dan kan ik me voorstellen dat je daar een flinke duw van krijgt. Zelfmoord gaat dan weer wat ver maar ik zeg er dan ook bij dat ik niet snap wat de trigger is voor mensen om die stap te zetten..dat je het niet meer ziet zitten oke, maar daadwerkelijk er een eind aan maken..nee, begrijp ik niet. Gelukkig maar.
Joh, gasten op internet hebben me jarenlang voor pedofiel uitgemaakt, omdat ik links was en hunnie rechts en geband hier. Maar ik had die handschoen wel opgepakt hoor. Ook als ik beroemd en befaamd zou zijn geweest.
I´m back.
pi_151317431
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh, gasten op internet hebben me jarenlang voor pedofiel uitgemaakt, omdat ik links was en hunnie rechts en geband hier. Maar ik had die handschoen wel opgepakt hoor. Ook als ik beroemd en befaamd zou zijn geweest.
Op internet ja.. dus anoniem. Lekker boeiend wat mensen op internet roepen over je digitale personage
pi_151317601
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Op internet ja.. dus anoniem. Lekker boeiend wat mensen op internet roepen over je digitale personage
Was 1) pedofilie en 2) de kans dat dat terugsloeg irl...
I´m back.
pi_151317653
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Was 1) pedofilie en 2) de kans dat dat terugsloeg irl...
Maar wat heeft een beschuldiging van pedofilie met links-zijn te maken? Werd je alleen uitgescholden voor pedofiel of dachten ze echt dat je aan kleine kindertjes zat te frunniken.. dat is nogal een verschil.
pi_151317696
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Maar wat heeft een beschuldiging van pedofilie met links-zijn te maken? Werd je alleen uitgescholden voor pedofiel of dachten ze echt dat je aan kleine kindertjes zat te frunniken.. dat is nogal een verschil.
Nee, die gasten dachten we gaan hem even pakken, waren Holocaustontkenners ook, speelde zich af op een andere site maar nav een ban die bepaalde gasten hier hadden gekregen.
I´m back.
pi_151317716
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, die gasten dachten we gaan hem even pakken, waren Holocaustontkenners ook, speelde zich af op een andere site maar nav een ban die bepaalde gasten hier hadden gekregen.
Hmm oke.. het zal wel vervelend zijn geweest maar toch niet te vergelijken met een beschuldiging van zoiets in het echte leven.
pi_151317726
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hmm oke.. het zal wel vervelend zijn geweest maar toch niet te vergelijken met een beschuldiging van zoiets in het echte leven.
Dat is anders, klopt, maar toch als het niet waar is, is het niet waar hè, vind ik.
I´m back.
pi_151317767
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is anders, klopt, maar toch als het niet waar is, is het niet waar hè, vind ik.
Zo kan je denken ja.. daarom denk ik dat deze Belgische politicus wel degelijk iets heeft uitgespookt met de dame in kwestie
pi_151317809
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zo kan je denken ja.. daarom denk ik dat deze Belgische politicus wel degelijk iets heeft uitgespookt met de dame in kwestie
Dat denk ik dus ook, ik denk dat zijn geweten niet helemaal schoon is geweest....
Maar waarom zou iemand dat doen op zijn 60ste?
Is toch gek?
Ik bedoel, ik ben ook van redelijk gevorderde leeftijd, weliswaar nog lang niet 60, maar je gaat een vrouw niet verkrachten gewoon.....
I´m back.
pi_151317875
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook, ik denk dat zijn geweten niet helemaal schoon is geweest....
Maar waarom zou iemand dat doen op zijn 60ste?
Is toch gek?
Ik bedoel, ik ben ook van redelijk gevorderde leeftijd, weliswaar nog lang niet 60, maar je gaat een vrouw niet verkrachten gewoon.....
Misschien was het geen verkrachting, maar is er wel iets gebeurd en heeft zij het opgeblazen.. geen idee. En waarom doen mannen dat? Ook geen idee.. verkrachting en zelfmoord zitten bij mij niet in de genen dus ik kan het ook niet verklaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')