SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
I see no changes, wake up in the morning and I ask myself: "Is life worth living? Should I blast myself?"quote:
ik heb 1 keer xtc gebruikt nu zie ik alles in spiegelbeeldquote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
ik hoor XTC is gevaarlijk? valt mee toch als je laat testen ofzo?
maar ze zeggen is nog steeds gevaarlijk, omdat je bindmiddel en evt toevoegingen niet weet ofzo???
heb ik ook gehadquote:Op donderdag 2 april 2015 19:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik heb 1 keer xtc gebruikt nu zie ik alles in spiegelbeeld
Zijn wel meer mensen die het eerst thuis uit proberen idd.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Kan wel als je mensen uitnodigt thuis die meedoen, maar in je eentje is het niet waard srs
Beste is gewoon naar een feestje gaan
Laten testen. Drugs-test.nlquote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
maar ze zeggen is nog steeds gevaarlijk, omdat je bindmiddel en evt toevoegingen niet weet ofzo???
Ik had de eerste keer ook gewoon thuis gedaan idd, met een groep vrienden beetje ouwehoeren en gamen. Later een keer aan natuurstrand kristallen genomen en daarna pas op feestjes.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen die het eerst thuis uit proberen idd.
Maar dan wel met wat vrienden ofzo, anders beetje emo
ik wilde eigenlijk hierheen gaan en dan lkkr pilletje mja aan scriptie werkenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:12 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon zieke deep house tekno feestje meepakken
3 dennebomen in de mik en pompen tot de zon op komt
deze lente truffels in de duinenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had de eerste keer ook gewoon thuis gedaan idd, met een groep vrienden beetje ouwehoeren en gamen. Later een keer aan natuurstrand kristallen genomen en daarna pas op feestjes.
gewoon gaan en morgen aan de coke met ritalinquote:Op donderdag 2 april 2015 20:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk hierheen gaan en dan lkkr pilletje mja aan scriptie werken
http://www.deephouseamste(...)unders-agri-culture/
omdat ze buiten geen zolder hebbenquote:
Ja wil deze zomer ook overgaan op pillen ipv sos en drank.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had de eerste keer ook gewoon thuis gedaan idd, met een groep vrienden beetje ouwehoeren en gamen. Later een keer aan natuurstrand kristallen genomen en daarna pas op feestjes.
nee dankjequote:Op donderdag 2 april 2015 20:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon gaan en morgen aan de coke met ritalin
wrom zou je sos gebruikenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja wil deze zomer ook overgaan op pillen ipv sos en drank.
Lijkt me toch wat chiller als je feestje of festivalletje pakt her en der
Idd nu altijd gewoon alleen drank. Of vaak niet eens want ga met de auto.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt iets gebruiken?
Vuurwerk doet het ook goed daarquote:Op donderdag 2 april 2015 20:23 schreef Jahr00n het volgende:
ik hoop echt op een zieke regenbui daar in enschede
wat walg ik van dit
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:23 schreef Jahr00n het volgende:
ik hoop echt op een zieke regenbui daar in enschede
wat walg ik van dit
Woow, gunnen jullie mij regen en vuurwerk?????quote:
Dat je dat maar even weetquote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Boks mattie, jij begrijpt me
[..]
[..]
Woon je in Enschede ja?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
Woow, gunnen jullie mij regen en vuurwerk?????
Ik zou d'r niet aan beginnen, zou dr minimaal ook de was laten opvouwen stofzuigen en dweilen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
mijn chick wil sex en in ruil daarvoor ruimt zei de vaatwasser uit, doen of niet?
Ja, kreeg al foto's van wat mensen die ik ken die in de stad werken.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Woon je in Enschede ja?
Er is nu zo'n The Passion op de marktMet een dikke negerin als Maria.
Nog wel erger maar dat typ ik niet i.v.m. AIVD.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
Woow, gunnen jullie mij regen en vuurwerk?????
was vouwt ze sws al en ze had ook pizza afgehaald dus wou der eigelijk belonen wat vind jij?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zou d'r niet aan beginnen, zou dr minimaal ook de was laten opvouwen stofzuigen en dweilen.
Luie wijven direct afstraffen
Je bent gewoon bang dat ik je 1000kg deadlift inhaal zeker he!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nog wel erger maar dat typ ik niet i.v.m. AIVD.
Dit hele filmpje is te zwart voor mij vriend, ik snap er niks van. Heb je niet iets met klompen en traktoren?quote:
Zolang zij t meeste werk doet kan je het overwegenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
was vouwt ze sws al en ze had ook pizza afgehaald dus wou der eigelijk belonen wat vind jij?
Whehe, lekker multicultureelquote:Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Woon je in Enschede ja?
Er is nu zo'n The Passion op de marktMet een dikke negerin als Maria.
thanks man ga haar denk wel ff dick gevenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zolang zij t meeste werk doet kan je het overwegen
Goede staaf.quote:
Ik heb nog pillen wil je kopen?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
nice juggs.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Moet zeggen dat Mia er hier wel lekker uit ziet
[ afbeelding ]
Inb4 c_c rage
wat voor zieks ga je nakken maatjequote:Op donderdag 2 april 2015 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
ik ga morgen aan de pille mensen
Hou me tegen
Gewoon aan de pep gaan.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja wil deze zomer ook overgaan op pillen ipv sos en drank.
Lijkt me toch wat chiller als je feestje of festivalletje pakt her en der
Qua prijs wel beter maar vind het echt troep.quote:
hey vms welke liedje is dat aan het eindquote:
quote:
kkpussy'squote:Op donderdag 2 april 2015 20:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt iets gebruiken?
welk feestjequote:Op donderdag 2 april 2015 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
ik ga morgen aan de pille mensen
Hou me tegen
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:52 schreef no1uknow het volgende:
hey vms welke liedje is dat aan het eind
ja lijkt me leukquote:Op donderdag 2 april 2015 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je kan morgen mee met mij jb en Xander
hardquote:
kan niet vindenquote:
waar gaan we heen danquote:Op donderdag 2 april 2015 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je kan morgen mee met mij jb en Xander
ik word helemaal gek van de onduidelijkheidquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
kkpussy's
lekker braaf conformistisch blijven ja toch
Zo praat je toch niet over je chickie jongee!quote:
Echt he, klopt niks vanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef Jahr00n het volgende:
wat een belachelijke hoop modder op ned 1 trouwens godverdomme wat een sloopkogel die maria
Lekker groovenquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
[..]
Zo praat je toch niet over je chickie jongee!
Of hebben we iets gemist?
ikquote:
Niet?quote:
Denk je dat ik al die tienerliefde bij ga houden hierquote:Op donderdag 2 april 2015 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
het is al maanden uit gekoeld
lees je ff in
ik wel man kkboeiend is hetquote:Op donderdag 2 april 2015 21:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Denk je dat ik al die tienerliefde bij ga houden hier
Die heeft Maria 3x opgegetenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef Jahr00n het volgende:
wat een belachelijke hoop modder op ned 1 trouwens godverdomme wat een sloopkogel die maria
Inderdaad die kan in haar eentje de broden en vissen van 5000 man etenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die heeft Maria 3x opgegeten
Fokking nijlpaard dat
ff oprotten vriend of heb je membershipquote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die heeft Maria 3x opgegeten
Fokking nijlpaard dat
de Drentse heidequote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad die kan in haar eentje de broden en vissen van 5000 man eten
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja member, Fitforfree want gratis handdoek van de blondine bij de receptie.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ff oprotten vriend of heb je membership
Grotesque wezen jaquote:Op donderdag 2 april 2015 21:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dacht dat jij uit Den Haag kwam?!quote:
Trek je jezelf wel eens af terwijl je ruikt aan aan het stukje handdoek dat zij heeft vastgehouden?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja member, Fitforfree want gratis handdoek van de blondine bij de receptie.
Terwijl ik kijk naar haar vakantie (nuja strand)pictures op haar facebookpagequote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Trek je jezelf wel eens af terwijl je ruikt aan aan het stukje handdoek dat zij heeft vastgehouden?
zag je in filmpje van ray, denk niet dat iemand ooit bang van jou gaat zijn vriendquote:
snapjequote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
zag je in filmpje van ray, denk niet dat iemand ooit bang van jou gaat zijn vriend
Je wil niet weten wat 3 maandjes op een gram tren met je doet bro!quote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
zag je in filmpje van ray, denk niet dat iemand ooit bang van jou gaat zijn vriend
link via dm?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Terwijl ik kijk naar haar vakantie (nuja strand)pictures op haar facebookpage
quote:
Geen infinity's he? Daar zit nl PMMA in.quote:
androidsquote:Op donderdag 2 april 2015 21:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen infinity's he? Daar zit nl PMMA in.
Topquote:
weet ik, is mn maatjequote:Op donderdag 2 april 2015 21:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
treinmeisje dr ex(?) gaat hier ook heen
ga ik heel goed opquote:
Allemaal t zelfde. Redelijk zelfde spreiding qua mdma.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ga ik heel goed op
daarvoor goudstaafjes, die zie je ook nog op de foto, ook heerlijk
daarvoor domino's, m'n eersten, harder dan hard
daarom vond ik ze dan wss ook allemaal zo lekkerquote:Op donderdag 2 april 2015 21:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Allemaal t zelfde. Redelijk zelfde spreiding qua mdma.
rustig gast, ik zoek geen beefquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
valt me nog mee dat er geen C:/User/pictures voor staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.begrijp je me
Ketamine.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
daarom vond ik ze dan wss ook allemaal zo lekker
wat raad je nog meer aan Henk
ghb??quote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Ketamine.
Of half G'tje tijdens je comedown
En pep met bier
Dat is mijn privéquote:
je krijgt dan ook een link van een slutje van mijquote:Op donderdag 2 april 2015 21:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is mijn privé
Het idee dat er anderen op dezelfde beelden knuppelrukken doet af aan de ervaring
heb nog wel 2 gram 4faquote:Op donderdag 2 april 2015 21:42 schreef no1uknow het volgende:
pep sluit ik bij voorbaat uit
lsd
ketamine mss
2cb
4fmp
dat is ongeveer het lijstje
Laat me, laat me mijn eigen gang maar gaan.. Mijn hoofd is mijn fantasiewereldjequote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
wel naief ben je
dat andere boys niet erop doen spelen
heb nog geen concrete plannenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb nog wel 2 gram 4fa
Zeg Ff als je 2cb gaat trippen, doe ik mee.
ik zie het verbandquote:Op donderdag 2 april 2015 21:56 schreef V1z0R het volgende:
no1 is nog student antwan, dan hoor je die dingen te doen anders ben je wel echt dom
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ff vergeten dat ze in dat kkdorp van jou net koffie hebben uitgevonden
bij duo lenen voor het levenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:02 schreef V1z0R het volgende:
wees blij jonge
als je mbo hebt gedaan moet je hard werken voor wat centen, was toen echt wel jaloers op studenten en hun no fucks given life
do you even sciencequote:Op donderdag 2 april 2015 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
Idd ja geen probleem gewoon LSD krijgen
Vriend van me heeft jaar met angstaanvallen rondgelopen na LSD, lekker man. Zou er nooit aan beginnen.
speel de triangelquote:
Lsd is wel ff wat meer tricky dan zo'n blauwe Android. Zeker als je geestelijk niet helemaal 100 bent. En die kans is best groot als regular van dit topicquote:
tuurlijk, je hoort me ook niet beweren dat dit niet het geval isquote:Op donderdag 2 april 2015 22:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Lsd is wel ff wat meer tricky dan zo'n blauwe Android. Zeker als je geestelijk niet helemaal 100 bent. En die kans is best groot als regular van dit topic
dat en waarschijnlijk ook nog wiet erbij, lekkere aanslag voor je synapsen als je al aanleg hebtquote:Op donderdag 2 april 2015 22:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Lsd is wel ff wat meer tricky dan zo'n blauwe Android. Zeker als je geestelijk niet helemaal 100 bent. En die kans is best groot als regular van dit topic
Ik wilde net een 'inb4 no1 roidrage post' makenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:11 schreef no1uknow het volgende:
wat ik vandaag nou weer meemaakte
liep ik zo in de hondenpoep en moest meteen aan henk denken
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wilde net een 'inb4 no1 roidrage post' maken
wiequote:Op donderdag 2 april 2015 22:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Geef ze nu geen aandacht!
waarom niet mooie UI tochquote:Op donderdag 2 april 2015 23:28 schreef V1z0R het volgende:
voorbereiden voor weekend no1 (waarom pic van c_c trouwens?)
morgen hard gaan op werk en in gym, pomp in de bi's en tri's brengen
ja maar zij is legit varkentje, jij bent ripped ectoquote:
Is het dan extra geil? Ik kan ondertussen wel praten over hoe graag ik Sap in m'n mond wil nemen, als je hem begint te missen of zo.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, dat ben je inderdaad bepaald niet
Dit heb je dan weer niet goed afgekeken.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey fripsel zullen we bitchfight doen
ben dan ook geen menstruerend takkewijfquote:Op donderdag 2 april 2015 23:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dit heb je dan weer niet goed afgekeken.
/verkapte hey c_cquote:Op donderdag 2 april 2015 23:46 schreef Deuce92 het volgende:
Misschien gewoon maatje groter proberen.
met vrouw en kids?quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:03 schreef stinkie het volgende:
He A. hou jij die jongens een beetje in toom de komende dagen. Ik stap morgen in de 9tot5 bolide en ben een paar dagen #genieten #vakantie #etc.
Dinsdag 9.00 detail overzicht van misdragingen en mitigerende handelingen.
nee, is nu op tvquote:Op vrijdag 3 april 2015 00:45 schreef Sapstengel het volgende:
Die was nog op Dutch Comicon laatst
Of was je daar Stinkie?
Teringmongool bedoel je zekerquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:08 schreef seto het volgende:
heb eindelijk een goed nut voor mijn tablet gevonden
laat hem naast mijn bed liggen met rainy mood aan als ik ga slapen
癌症掃帚quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:30 schreef seto het volgende:
[..]
zeldzame voornaam master race (minder dan 200 mensen in 2010)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:37 schreef seto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goeie plaatje. Mijn dag is ook veranderd. Heb een baan gevonden, ben aangenomen, mag dinsdag beginnenquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:54 schreef no1uknow het volgende:
echt inspirationele plaatje
[ afbeelding ]
zo lekkahquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:56 schreef Champy het volgende:
[..]
Goeie plaatje. Mijn dag is ook veranderd. Heb een baan gevonden, ben aangenomen, mag dinsdag beginnen
Bij een grote bankquote:
Nee want die had ik al aangeschaft voordat ik wist dat ik aangenomen werdquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en moet je dan ook schoonmaken in dat pak wat je hebt aangeschaft
ohja want dan kan je 'm niet gebruiken tijdens het schoonmakenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Nee want die had ik al aangeschaft voordat ik wist dat ik aangenomen werd
Sjesus cc je blijft ook wel kkdom hèquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ohja want dan kan je 'm niet gebruiken tijdens het schoonmaken
daaaaaaaaaaamn
[ afbeelding ]
ja ik ben maar domme dikke turkin he hihiquote:
Thx setoquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:09 schreef seto het volgende:
zit champy niet zo te pesten
laat hem lekker blij zijn
gefeliciteerd champy
omg vandaag zag ik mijn crush weer die liever een jonger en zeer waarschijnljik slanker meisje heeft gekozen ipv mij waarom zou hij jonger meisje kiezen die weten meestal toch niet wat ze in bed doen ik wel gelukkig hehequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja ik ben maar domme dikke turkin he hihi
omg dagboek vandaag zag ik een chinees op straat moest gelijk aan seto denken ni hao
hey c_c waarom heb je seto's UIquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef seto het volgende:
[..]
omg vandaag zag ik mijn crush weer die liever een jonger en zeer waarschijnljik slanker meisje heeft gekozen ipv mij waarom zou hij jonger meisje kiezen die weten meestal toch niet wat ze in bed doen ik wel gelukkig hehe
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:22 schreef fathank het volgende:
omg net vet lekkere dokter op de OK en hij luistert vet goeie muziek oh ik wil in z'n billen knijpen
FUCKFUCKFUCK telefoon gejat!! Godverdomme hoerentyfus waar haal je het lef vandaan om op de vroege ochtend te neuriën in mijn bijzijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:13 schreef kaasplankje het volgende:
heb vannacht gedroomd over treinmeisje
ik zag haar op het station ik wilde iets zeggen maar er kwam geen geluid uit mijn keel
toen kwam een andere jongen aangelopen die schudde nee tegen mij en sloeg zijn arm om haar heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |