Let's tryquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Oké, er zijn pro's natuurlijk.
Dan doen wij toch mee in de amateur-tak
Ja, ik dacht vandaagvannacht al. Hmm, Lav zwaait niet meer met de scepter. Ik ga een poging wagen. Blijkt Jogy een grotere troll te zijnquote:
Wat ben je nodigquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Het mag niet hier, maar weet iemand site waar je MP3's nog kan downloaden? Ben 1tje nodig van Clouseau
Lama, ben voorzien
Toch niet
Ja maar zij is zomaar foetsie na haar Pitch, was wel benieuwd of die zo geniaal was als ze zeiquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, komen en gaan van mensjes toch.
Gok dat je dat volgende week wel gaat horen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar zij is zomaar foetsie na haar Pitch, was wel benieuwd of die zo geniaal was als ze zei
De onzekerheidquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gok dat je dat volgende week wel gaat horen.
Of niet
Jij bent ook snel gedraaid, gister maakte je je nog zorgenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, het is KB, als ze denkt dat ze zonder ons kan moet ze dat lekker denken
Nu niet meerquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij bent ook snel gedraaid, gister maakte je je nog zorgen
Zoals je snapt kan ik mijn bronnen natuurlijk niet prijs gevenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat merk ik
Jij hebt een lijntje zo te zien.
Ik laat iemand er wel een BNW-topic over openen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals je snapt kan ik mijn bronnen natuurlijk niet prijs geven
Ik kijk straksquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
VI begint goed! I saw her standing there
Gewoon op de fp een troll reactie plaatsen en je wordt aan alle kanten besprongen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb daar geen talent voor ben ik bang
Ja achja, zal wel opduiken. iig is GUYV er weerquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow dacht dat je het wist.
Ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |