Jack niet. Het is zijn passion .quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou daar heel ongemakkelijk van worden, in the passion spelen
Idem dito.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Iedereen fijne Pasen, trouwens
U ook zonnebaarsquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Jack is vies dik hequote:Op vrijdag 3 april 2015 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jack niet. Het is zijn passion .
"het komt wel dichtbij"![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En dan bijna de grote dagquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:34 schreef theguyver het volgende:
Zag geen hol bij the passion.. Ook de route hadden we verkeerd.. We waren naar de verkeerde kant opgelopen!
Maar vanaf het dak hadden we wel mooi uitzicht..
Nog 1 weekje in de stad genieten.. Druk bezig met mijn nieuwe huisje!
En wat gaan wij als BNW SC op guyvie's grote dag doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:17 schreef Divje het volgende:
[..]
En wat gaan wij als BNW SC op guyvie's grote dag doen?Nou dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks mis mee. Lekker mensquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan haar denken als jij TGIF zegt
[ afbeelding ]
Jessie Jquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net als die Britse.. Naam van kwijt. Van eh.. Price tag.
quote:
Lees meer hier: http://www.theguardian.co(...)-russian-troll-housequote:Just after 9pm each day, a long line of workers files out of 55 Savushkina Street, a modern four-storey office complex with a small sign outside that reads “Business centre”. Having spent 12 hours in the building, the workers are replaced by another large group, who will work through the night.
The nondescript building has been identified as the headquarters of Russia’s “troll army”, where hundreds of paid bloggers work round the clock to flood Russian internet forums, social networks and the comments sections of western publications with remarks praising the president, Vladimir Putin, and raging at the depravity and injustice of the west.
Zou zomaar kunnen . Een paar komen daar zeker voor in aanmerkingquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:03 schreef Fogel het volgende:
Zouden enkele BNW-gebruikers een soortgelijke baan hebben?
[..]
Lees meer hier: http://www.theguardian.co(...)-russian-troll-house
Hoe bevalt het zwarte tot nu toe Lav?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen . Een paar komen daar zeker voor in aanmerking
Het is eigenlijk niet anders dan anders qua posten, alleen heb ik geen verantwoordelijkheid meer en dat is ook weleens fijn Div.quote:
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet anders dan anders qua posten, alleen heb ik geen verantwoordelijkheid meer en dat is ook weleens fijn Div.
Ik heb daar geen talent voor ben ik bangquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Lekker genieten, en af en toe even trollen?Of doe jij daar niet aan
Oké, er zijn pro's natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb daar geen talent voor ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |