Lulquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon even cities opstarten dan komt het wel goed.
Hehe ik dacht 1 plus 1 is 2.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Lulwaardoor denk je dat het komt haha
They took my discipline
Nee nog niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hehe ik dacht 1 plus 1 is 2.![]()
Al team fortress 2 aan het spelen?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon even cities opstarten dan komt het wel goed.
Geen idee maar lijkt me een enorm nadeel omdat iedereen met muis en keyboard speelt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Zal 'm dit weekend ook nog niet worden denk ik.
Is dat ook te spelen met een controller?
Ja dat is wel zo. Met die speciale Razer muizen enzo. Daar kan ik al niet tegenop boksen met een Trust muis zonder muiswielquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee maar lijkt me een enorm nadeel omdat iedereen met muis en keyboard speelt.
Zit nauwelijks voordeel in.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Met die speciale Razer muizen enzo. Daar kan ik al niet tegenop boksen met een Trust muis zonder muiswiel
Mwoah. Qua reactiesnelheid enzo zit er soms wel degelijk een groot verschil in.quote:
Maar het maakt je niet beter, zeker niet als je niet op het top niveau speelt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah. Qua reactiesnelheid enzo zit er soms wel degelijk een groot verschil in.
Nee hehe.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar het maakt je niet beter, zeker niet als je niet op het top niveau speelt.
quote:
Neequote:Op zaterdag 4 april 2015 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker lekker
Zit er ook paprika of iets dergelijks op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |