weetje wat wel een voordeel is aan ziek zijnquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind je nog net zo sexy als eerst hoor
Maar ja, dat is niet de gezondste manier van afvallen he.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weetje wat wel een voordeel is aan ziek zijn
ik val nu wel weer af
wel het makkelijkstquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, dat is niet de gezondste manier van afvallen he.
Je kan ook een heel weekend losgaan op een hardcore feest zonder te slapen.quote:
hoeft niet alleen op hardcorequote:Op zaterdag 4 april 2015 12:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kan ook een heel weekend losgaan op een hardcore feest zonder te slapen.
Val je ook vanaf. Zeker niet gezond wel leuker dan ziek zijn.
Kan hij niet ff bij mij langskomen dan? Moet nodig weer schoonmaken in huisquote:
Laat je handjes wapperen Div. Hup de boel openzetten en lekker poetsen. Als je klaar bent heb je zo'n lekker gevoel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan hij niet ff bij mij langskomen dan? Moet nodig weer schoonmaken in huis
Mehquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat je handjes wapperen Div. Hup de boel openzetten en lekker poetsen. Als je klaar bent heb je zo'n lekker gevoel.
Je moet je er even toe zetten. Als je eenmaal bezig bent gaat het steeds lekkerder. Echt waar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Mehik weet het. Maar heb zó geen zin.
Heb een schop onder m'n hol nodigquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet je er even toe zetten. Als je eenmaal bezig bent gaat het steeds lekkerder. Echt waar.
je mag hem hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan hij niet ff bij mij langskomen dan? Moet nodig weer schoonmaken in huis
Oehhh je hebt me doen denken aan een ander nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |