GVD, pedante klootzak. Lees eens de vorige pagina's terug. Vele users hebben een serieuze discussie proberen te voeren maar die krijgen maar een reactie van jou terug ' het is niet eeeeerlllluuuuukkkkk'quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Bij alles wat ik zeg afgebrand worden zonder een serieuze discussie te willen, nee dat gaat werken
Ik zie geen aanleiding om te stoppen, jij blijkbaar welquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:37 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Goed, dan stopt deze discussie hier.
Ja, en bij deze nogmaals he tlaatste vriendelijke verzoek een eigen topic te openen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zie geen aanleiding om te stoppen, jij blijkbaar wel
Dus blijven roepen dat Sanquin en de rechter het goed vind is een serieuze discussie voeren. Goed, weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
GVD, pedante klootzak. Lees eens de vorige pagina's terug. Vele users hebben een serieuze discussie proberen te voeren maar die krijgen maar een reactie van jou terug ' het is niet eeeeerlllluuuuukkkkk'
Antwoord is reeds gegevenquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:39 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja, en bij deze nogmaals he tlaatste vriendelijke verzoek een eigen topic te openen.
een discussietopic over regelgeving kan prima naast een ervaringentopic. Je gedraagt je als een kleuter die zijn zin niet krijgtquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Omdat het geen zin heeft om een aparte discussie te hebben die over hetzelfde onderwerp gaat. Of gaan we ook 10 discussies houden over welke koffie ik het lekkerste vind en dan per merk uitgesplitst.
Volgende staat alweer op de planning!quote:
Prima wat jij wilt. Ik ga me weer richten op mensen die wel serieus kunnen en willen zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
een discussietopic over regelgeving kan prima naast een ervaringentopic. Je gedraagt je als een kleuter die zijn zin niet krijgt
Roepen dat er heel veel andere groepen ook zijn uitgesloten van donatie vanwege risico's voor ontvangers is een prima discussie die dood Loopt op de blinde muur voor jouw hoofd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus blijven roepen dat Sanquin en de rechter het goed vind is een serieuze discussie voeren. Goed, weten we dat ook weer.
Mee tooquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:43 schreef rene90 het volgende:
Ben inmiddels ook stamceldonor trouwens, de kans dat je wordt opgeroepen is vrij klein maar toch![]()
Ging vrij simpel, inschrijven, pakketje met wattenstaafje thuis gestuurd krijgen en met wat spuug erop ze terugsturen.
Tot je 51 mag je donerenquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:44 schreef Mark het volgende:
Heb er wel eens naar gekeken, maar volgens mij was ik te oud
Reden waarom ik ook overstag ben gegaan is dat het tegenwoordig ook uit het bloed kan worden gehaald. Soms is het wel meer wenselijk vanuit het beenmerg maar dat zien we wel weer als ik ooit een belletje krijg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:45 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga het toch maar eens overleggen hier thuis...
Neuh.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:46 schreef Mark het volgende:
Volgens mij moest je toen betalen voor de screening boven een bepaald leeftijd of zoiets.
Ik moest destijds nog buisjes bloed bij de bloedbank mee laten prikken en die dan zelf opsturen in een plastic envelop. Voelde toch een beetje dubieus, je eigen bloed in de brievenbus gooienquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:43 schreef rene90 het volgende:
Ben inmiddels ook stamceldonor trouwens, de kans dat je wordt opgeroepen is vrij klein maar toch![]()
Ging vrij simpel, inschrijven, pakketje met wattenstaafje thuis gestuurd krijgen en met wat spuug erop ze terugsturen.
Jaartje (?) terug moest ik daarvoor ook bloed laten afnemen. Sanquin verzond die echter wel gewoon zelfquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik moest destijds nog buisjes bloed bij de bloedbank mee laten prikken en die dan zelf opsturen in een plastic envelop. Voelde toch een beetje dubieus, je eigen bloed in de brievenbus gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |