SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had niet veel keuze, kon omdraaien, maar dan kwam ik de modderpaadjes weer tegen waar ik even tevoren natte voeten had gehaaldquote:Op donderdag 2 april 2015 14:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je bent naar dat paaltje gerend en door?![]()
Ziet er prachtig uit daar!
Ik heb het amfibische gedeelte tot een minimum weten te beperken door het pad recht over te plonzen en over de heide om de plas rechtsboven om de foto heen gelopen, en zo op het relatief droge deel van het pad terecht te komen
Prachtig daar ja, de volgende keer hoop ik dat het wat droger is
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Geïnspireerd door het rondje dat ik laatst postte?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:27 schreef Guard het volgende:
31 km lopen soppen en plonsen over de Kampina, het was nat, heel nat. Verder wind, zon, regen en hagel in willekeurige volgorde. Kortom: genoten
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Yup, en die site is hardstikke handig om een rondje uit te zetten mbv wandelknooppunten (of fietsknooppunten).quote:Op donderdag 2 april 2015 15:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geïnspireerd door het rondje dat ik laatst postte?
Was er al vaak gaan fietsen, maar lopen eigenlijk nog nooit.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Guard zit aan de doping de laatste tijd hoor, ik weet het zeker. Maar ik ga hem na 19 april pas aangeven.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Eerst rond de 130, in het haatste gedeelte rond de 140.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat is lekker laag iddVoor Guard dan.
Mijn meneer kwam ook met zo'n hartslaggrafiekjes aanzetten na zijn 35 km. Alles in de 'blauwe' zone (ca 130-140). Echt knap.
Zo, tweede Ekiden-team is ingeschreven![]()
![]()
Ola,
Ik ga dit topic ook even volgen. Ik ben eind aug. '14 eigenlijk pas echt begonnen.
Eerst op hardloopschoenen van de Lidl, maar na 2 weken toch overgegaan op Adidas Questar Cushion 2. Kleding varieert, maar meestal een luchtdoorlatend shirt met een joggingbroek.
Na een break van 2 maanden heb ik afgelopen weekend weer eens 5 KM geprobeerd, tijd was 30:56 - maar waarschijnlijk lag dat ook aan de onnoemlijk harde tegenwind en regen hier in de polder.
Overigens ook mijn nieuwe schoenen van NB gebruikt.
Tot zover mijn intro post
------
Nothing but the rain![]()
Welkom! Prima begin 5km in 31 munten is echt niet langzaam hoor. Zijn dagen dat het beter gaat en dagen dat het minder gaat.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:46 schreef sobertje het volgende:
Ola,
Ik ga dit topic ook even volgen. Ik ben in sept '14 eigenlijk pas echt begonnen.
Eerst op hardloopschoenen van de Lidl, maar na 2 weken toch overgegaan op Adidas Questar Cushion 2. Kleding varieert, maar meestal een luchtdoorlatend shirt met een joggingbroek.
Na een break van 2 maanden heb ik afgelopen weekend weer eens 5 KM geprobeerd, tijd was 30:56 - maar waarschijnlijk lag dat ook aan de onnoemlijk harde tegenwind en regen hier in de polder.
Tot zover mijn intro post![]()
Welkom!quote:Op donderdag 2 april 2015 17:46 schreef sobertje het volgende:
Ola,
Ik ga dit topic ook even volgen. Ik ben in sept '14 eigenlijk pas echt begonnen.
Tot zover mijn intro post
En er is in dit topic werkelijk niemand die het iets boeit of 30.56 voor jou snel of langzaam is hoor
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thanks!quote:Op donderdag 2 april 2015 17:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Welkom!
En er is in dit topic werkelijk niemand die het iets boeit of 30.56 voor jou snel of langzaam is hoor
Dat is ook zo - was ook meer ter introductie. Ik merkte zelf wel dat ik wat meer moeite had met op tempo blijven, misschien vanavond nog maar een rondje doen.------
Nothing but the rain![]()
Waarschijnlijk liep je dan je training iets te hard.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:57 schreef sobertje het volgende:
[..]
Thanks!
Ik merkte zelf wel dat ik wat meer moeite had met op tempo blijven,
Klinkt gek, maar loop je trainingen langzamer, dan loop je je wedstrijden sneller.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Welkom Sobertje
Ik ga vanavond toch maar niet. Voel me niet fit. En mijn knie zeurt ook een beetje. Beter even rusten dan maar... Dus ik kijk zondag of maandag wel even of ik een rondje doe. Komt goed![]()
![]()
Volgende week is er de Rotterdam Marathon, en ook de HM. Volgens de organisatie zijn er geen kleedruimtes (!) aanwezig.
Heeft iemand een alternatief voor de kleedruimtes?
McDonalds ofzo? De Metro haltes misschien?
Ik gun het Annie en Sjonnie niet om mijn mooie 6-pack te bewonderen...
Update------------------------------
Bron
Kleedruimte voor de snelle beslisser
Email ontvangen van de organisatie:
Beste .....
Het verheugt ons je te kunnen berichten dat wij er uiteindelijk nog in geslaagd zijn een beperkt aantal deelnemers aan de marathon tijdens de NN Marathon Rotterdam op zondag 12 april a.s. een kleedgelegenheid te bieden.
Het betreft een ruimte in Concertgebouw De Doelen, Schouwburgplein, Rotterdam centrum, ingang Kruisstraat.
De kleedgelegenheid is beperkt. Om de aanmeldingen hiervoor beheersbaar te houden is een toegangsbewijs tot deze kleedruimte noodzakelijk en ontkomen wij er niet aan een kleine vergoeding van ¤ 2,50 hiervoor te vragen.
Hier vind je het aanmeldformulier waarmee je de kleedgelegenheid alsnog kunt reserveren; vervolgens tref je voor de toegang tot de kleedaccommodatie een polsbandje en een routebeschrijving in de envelop met jouw startnummer (die moet worden afgehaald in Beurs World Trade center) aan.
Met vriendelijke groet,
Best regards,
Rotterdam Marathon B.V.
[ Bericht 35% gewijzigd door Zelus op 02-04-2015 18:21:44 ]![]()
De HM is een KM. Kom in sportkleding naar de start, dan hoef je alleen je jack uit te trekken.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:15 schreef Zelus het volgende:
Volgende week is er de Rotterdam Marathon, en ook de HM. Volgens de organisatie zijn er geen kleedruimtes (!) aanwezig.
Heeft iemand een alternatief voor de kleedruimtes?
McDonalds ofzo? De Metro haltes misschien?
Ik gun het Annie en Sjonnie niet om mijn mooie 6-pack te bewonderen...![]()
Dat kan, maar vind het wel knullig.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:21 schreef pijll het volgende:
[..]
De HM is een KM. Kom in sportkleding naar de start, dan hoef je alleen je jack uit te trekken.![]()
Klopt, foutje. Moest de 10.5km zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:46 schreef Quoi het volgende:
Erm.... er is toch helemaal geen HM in R'dam op 12 april?
Maar goed, ging mij om de kleedruimtes.![]()
Achzo. Ik zou lekker je spullen al aantrekken en dan er iets overheen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:51 schreef Zelus het volgende:
[..]
Klopt, foutje. Moest de 10.5km zijn.
Maar goed, ging mij om de kleedruimtes.
Bij de 7HL maak ik wel gebruik van de kleedruimtes. Maar dan is het ook november, brr.
Ik heb verder nog nooit in Rdam gelopen, dus heb geen tip voor je verder. Ik 'mag' in de keet van de AV/loopgroepLucky me.
![]()
3 jaar terug waren er toch gewoon van die tenten waar je je kon omkleden en je tas kon laten in Rotterdam tijdens de Marathon? Er was een tent voor de M'ers en een tent voor de 10km-lopers. En ze waren nog bewaakt ook! Is dat nu niet meer?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: