SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan 't mis hebben...
Aldus Buzz, die nog geen 50 km gefietst heeft dit jaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee man, gewoon een alternatieve route nemen, 50 heen en 50 terug, daar word je een vent van.
Nieuwe baan? Proficiat!quote:Op donderdag 2 april 2015 12:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh daar ga ik volgende week ook aan beginnenKom verdomme net terug van een blessure....
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kano, kan je in instragram vantevoren al ergens #hashtags invoeren zodat die omhoog komen als je daadwerkelijk foto upload?
Yep, dat vond ik ook zo handig, maar wil nu alvast de hashtag van zo'n wedstrijd erin zetten zodat ik het niet vergeet + minder lang sta te pielen langs de weg als ik een foto maakquote:Op donderdag 2 april 2015 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aldus Buzz, die nog geen 50 km gefietst heeft dit jaar.
[..]
Nieuwe baan? Proficiat!
[..]
Ouwe hashtags komen wel vanzelf naar boven. Dus als je al eens #stravaphoto gebruikt hebt, en je doet #stra dan zie je 'm in een dropdown menutje.
Thnx.quote:
Kan je die niet bij je bureau leggen? Ik had trouwens bij 't vorige pand gewoon een sporttas met daarin mijn kleding liggen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Thnx.
Ik ga tips nodig hebben voor goede rugzakIs een douche, maar geen lockers oid dus zal kleren mee moeten nemen elke dag.
DM je instagram.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yep, dat vond ik ook zo handig, maar wil nu alvast de hashtag van zo'n wedstrijd erin zetten zodat ik het niet vergeet + minder lang sta te pielen langs de weg als ik een foto maak
Ik upload meestal pas op kantoor of op het pontje.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yep, dat vond ik ook zo handig, maar wil nu alvast de hashtag van zo'n wedstrijd erin zetten zodat ik het niet vergeet + minder lang sta te pielen langs de weg als ik een foto maak
Die kleren? Dan moet ik eerst door 5 deuren me teen pasje, kleren pakken, en weer terug naar beneden naar de kleedkamers om te douchen?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
Kan je die niet bij je bureau leggen?
Oh hier is mijn bureau nauwelijks om richting de douchequote:Op donderdag 2 april 2015 13:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Die kleren? Dan moet ik eerst door 5 deuren me teen pasje, kleren pakken, en weer terug naar beneden naar de kleedkamers om te douchen?
Als je bij de gaykrant gaat werken is dat geen aanrader. Of juist wel.quote:Of naakt door de gangen rennen. Kan ook![]()
Ik heb het juist heel lang met mijn eastpak gedaan en dat beviel primaquote:Het moet allemaal nog even gewoonte worden, ff kijken hoe ik het aan ga pakken. Maar tas gaat nodig zijn. M'n oude trouwe eastpak is geen genot op de fiets.
Je doet net een half jaartje, uitslover.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben woonwerk prof en eastpak krijgt mijn seal of approval
Heb liever dat ie rap vóóruit gaatquote:Op donderdag 2 april 2015 13:15 schreef kanovinnie het volgende:
want als je het dagelijks gaat doen gaat je fiets rap achteruit.
Amsterdamquote:Op donderdag 2 april 2015 13:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb liever dat ie rap vóóruit gaat![]()
Maar zonder dollen; ja dat realiseerde ik me. Ach, af en toe nieuwe lagertjes en andere slijtageonderdelen kan ik nu wat makkelijker lijen. En dat spaarpotje komt er sowieso
+/- 20k enkele reis.
Wil ik in principe wel elke dag doen, tis in amsterdam, met de auto ben ik net zo lang onderweg en fraumuzas heeft die eigenlijk nodig, en met het ov ben ik 2 keer zo lang onderweg.
Jammer ditquote:Op donderdag 2 april 2015 13:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je doet net een half jaartje, uitslover.
Het grootste probleem van woon/werk bij mij is het kerstpakket
Ik bedoel natuurlijk dat je het pas een half jaar intensief doet.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent in 2 jaar tijd ook niet veel sneller geworden... je lijkt mij wel.
Ik werkte destijds met iemand die 2 x per week Rotterdam - Zeist deed... op een tijdritfietsquote:Op donderdag 2 april 2015 13:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat je het pas een half jaar intensief doet.
Dat je überhaupt zo ver van je werk woont, ik zou dat niet graag hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik werkte destijds met iemand die 2 x per week Rotterdam - Zeist deed... op een tijdritfiets![]()
Was aan het trainen voor ironman.
Lekker fietsen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat je überhaupt zo ver van je werk woont, ik zou dat niet graag hebben.
Maja ik zou liever elke dag doen dan 2/3 keer per week. Dus dan 20-25 km.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker fietsen.
Het enige wat ik wens is een atoombom op Leiden zodat ik daar beter door kan rijden.
Haha dat rijmt
Ach ja, dat is meer gewenning denk ik want voor mij geldt precies het tegenovergestelde. Jullie zijn meer tijd kwijt met aan/omkleden dan het fietsen zelf. Bovendien kan ik meeste weken beetje indelen zodat ik slechtste weer vermijd.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maja ik zou liever elke dag doen dan 2/3 keer per week. Dus dan 20-25 km.
Dat is een keuze he? Als je 20k van je werkt woont kan je er ook 50k van maken. Andersom gaat dat helaas niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jullie zijn meer tijd kwijt met aan/omkleden dan het fietsen zelf.
Ook wel een punt. Aan de andere kant heb jij op de dagen dat je niet met de fiets bent evengoed een langere reistijd dan ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach ja, dat is meer gewenning denk ik want voor mij geldt precies het tegenovergestelde. Jullie zijn meer tijd kwijt met aan/omkleden dan het fietsen zelf. Bovendien kan ik meeste weken beetje indelen zodat ik slechtste weer vermijd.
Naja ik snap zijn punt wel hoor. Ik heb speciaal voor woon/werk die gabba en een lange broek gekocht die ik anders misschien niet had gehaald. Puur omdat het snel aantrekt (sneller dan kort/kort met arm/beenstukken) en je die gabba toch naar een kort shirt kan krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is een keuze he? Als je 20k van je werkt woont kan je er ook 50k van maken. Andersom gaat dat helaas niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |