DAVE ROELVINK ZOEKT VASTE VERKERINGJa jeetje, sta je elke avond een beetje plaatjes aan te zetten terwijl allerhande vrouwen zich in katzwijm aan je voeten laten vallen, is het nog niet goed! In ieder geval niet voor Dave Roelvink, want die vertelt in de laatste Grazia, dat verschillende BN'ers heeft gevraagd naar hun relationele beslommeringen, inmiddels wel weer toe te zijn aan een vaste verkering. Opmerkelijk, want in februari van dit jaar gaf de jonge Roelvink in datzelfde meisjesblaadje nog hoog op van zijn rokkerol vrijgezellenbestaan.
Daar is ie nu dus op teruggekomen, want in de praktijk valt het toch een tikkie tegen. 'Er staan vaak vier, vijf boekingen per avond, dus dat is gewoon gas geven. Ik heb helemaal geen tijd om op feestjes te blijven hangen.
En anders is het alleen maar een half uurtje foto’s, foto’s, foto’s. Ja, je hebt de hysterie en flauwvallende meiden. Maar het komt eigenlijk nooit echt tot een gesprek. Ik neem ze niet mee naar huis. Al zou ik het willen, dan nog is er geen gelegenheid.'
Ook best opmerkelijk, want in juli zei 'ie nog wel degelijk af en toe foekie foekie te doen met fans. Ennieweetjes, het is inmiddels dus hoe dan ook weer tijd voor een vaste relatie, al geeft Dave aan dat het voorlopig lastig te combineren is met zijn carriere.
Droef, want hij zou het dus wel graag willen. 'Ik vind het wel lekker dat je meisje op de bank zit als je thuiskomt.' Mits ze wel eerst even de afwas en de strijk heeft gedaan natuurlijk. Kom nou.
http://glamora.ma/2015/11/dave_roelvink_zoekt_vaste_verk.htmlBestaan er blonde meisjes die zo dom zijn dat ze Dave niet dom vinden